Heet je echt Herman? Leuke foto wel, maar met zonnebril is dat altijd beetje lastig in te schatten.quote:
Dus actiever omdat je van RP gratis berichtjes kan versturen?quote:Op zondag 10 april 2011 11:54 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo ik ga weer eens wat actiever rondkijken..
Aangezien ik van RP weer gratis berichtjes van versturen de komende 3 dagen..
logisch tochquote:Op zondag 10 april 2011 11:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dus actiever omdat je van RP gratis berichtjes kan versturen?
Wat is er vermoeiend aan daten? Wat drinken met iemand is toch niet vermoeiend? Of moet jij heel erg je best doen om "leuk" te zijn? Dat lijkt mij wel vermoeiend, maar zo kom je niet over in ieder geval.quote:Op zondag 10 april 2011 08:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
Daten... pffffffffff.. vermoeiend.
Naja ik werd er weer aan herinnerd, dus toen dacht ik laat ik me weer eens aanmelden.. Laatste tijd doe ik weinig meer aan internetdaten, en zoek ik mijn dates tijdens het stappen..quote:Op zondag 10 april 2011 11:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dus actiever omdat je van RP gratis berichtjes kan versturen?
Heb je nog een kloon daarbij? Wel een FWB opgedaan op RP een tijd geleden, maar die stoot mij de hele tijd af als ik te dichtbij kom of te vaak langs wil komen. Dus toch maar even verder kijken.quote:Op zondag 10 april 2011 14:13 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Hoi allemaal,
Nog maar eens een update, ik date niet op t moment. Ik heb een we hebben geen-relatie relatie. Oftewel we doen alsof we allebei single zijn, neuken met elkaar en doen ook een hoop relatie dingetjes maar zonder gezeik en de verplichtingen. Heerlijk.Ik geniet.
Na beslissing om te scheiden? Je bent dus nog niet gescheiden?quote:Op zondag 10 april 2011 14:56 schreef edraket31 het volgende:
Mijn eerste scharrel na beslissing om te gaan scheiden is een feit![]()
Geen potentieel relatiemateriaal, maar wel een mooie sexy vrouw om nog eens vaker mee op stap te gaan
Nopequote:Op zondag 10 april 2011 15:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Na beslissing om te scheiden? Je bent dus nog niet gescheiden?
Ik heb jou gespot op Paiqquote:
Wat, dat we gaan scheiden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |