Dat mocht toch niet? Vuige biatch.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:12 schreef henkvandetillaart het volgende:
Laura: Sharon beukte ik ook vet hard he net![]()
Ze heeft verloren van Mo???quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:13 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Dat ze tot nu toe niks gewonnen hebben
Daar heeft ze natuurlijk een punt. De programma makers bepalen waar men de camera op richt en wat men laat zien. De gesprekken van Jo over Dennis werden niet uitgezonden, terwijl Jo dan ook degene is die dat zelf doet of niet soms.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo kijkt ze elke dag .. want wat er ook gebeurt het is andermans schuld en men wil haar pakken![]()
Mo neukt in beeld: Schuld van de stem
Mo laveloos in beeld: Schuld van de stem
Mo komt over als een borderliner: Stem zijn schuld
Voor stem kun je willekeurig een andere naam invullen, zo denkt Mootje, het meisje
Ja, beslissende worstel wedstrijd was hetquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze heeft verloren van Mo???
* Ireth zeikt in haar broek van het lachen nu...
Hahaha!quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:14 schreef Annelies-G het volgende:
Dat ik dit nog zou zeggen, maar begin Jo meer en meer te warderen
Jo is een toppertjequote:Op zaterdag 9 april 2011 16:14 schreef Annelies-G het volgende:
Dat ik dit nog zou zeggen, maar begin Jo meer en meer te warderen
* danilel geeft je ff een vochtig doekje om de poes schoon te vegen, net als moquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze heeft verloren van Mo???
* Ireth zeikt in haar broek van het lachen nu...
in de SC heb ik m'n smilies nog wel maar in de COS nietquote:
Ze is wel eerlijk en ze heeft goeie zelfkennis, hou ik wel van. Nog even en ik ga van der houden hehehequote:
maar dan ben je er altijd zelf nog bij dat alles wat je zegt kan worden uitgezonden! en er is nou eenmaal niet veel meer materiaal van mo waar ze niet jankend of neukend op staat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:14 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Daar heeft ze natuurlijk een punt. De programma makers bepalen waar men de camera op richt en wat men laat zien. De gesprekken van Jo over Dennis werden niet uitgezonden, terwijl Jo dan ook degene is die dat zelf doet of niet soms.
ik heb ze nuquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:15 schreef Vultarian het volgende:
[..]
in de SC heb ik m'n smilies nog wel maar in de COS niet
Vaag,..quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:15 schreef Vultarian het volgende:
[..]
in de SC heb ik m'n smilies nog wel maar in de COS niet
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:15 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ze is wel eerlijk en ze heeft goeie zelfkennis, hou ik wel van. Nog even en ik ga van der houden hehehe
en Lau? die hoort niet in dat rijtje thuis.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:13 schreef Reksie1981 het volgende:
Nou Mooi toch,
Vliegt Maik of Jo eruit donderdag.. Slim spel dit van Geer en Sjer en Lau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |