abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95278270
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:16 schreef SebasM het volgende:

[..]

Je maakt het jezelf wel lekker moeilijk. Eigenlijk heb je volgens jou geen andere keus dan door te gaan met wat je aan het doen bent?

Iedereen is anti vreemdgaan totdat ze zelf in die situatie komen ;) Daar zou ik me niet al te druk om maken. Wel zou ik me drukmaken om het feit dat jij je laat gebruiken door iemand die je doodleuk vertelt dat ie zn vriendin/vrouw nooit voor je gaat verlaten.

Als jij echt gevoelens voor em hebt moet je alle contact verbreken, ongeacht de consequenties. Doe je dit niet, dan zijn alle consequenties daarvan voor jou en geloof me, dat wordt niet iets om naar uit te kijken.
Wisdom post!
pi_95278371
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:16 schreef SebasM het volgende:

[..]

Je maakt het jezelf wel lekker moeilijk. Eigenlijk heb je volgens jou geen andere keus dan door te gaan met wat je aan het doen bent?

Iedereen is anti vreemdgaan totdat ze zelf in die situatie komen ;) Daar zou ik me niet al te druk om maken. Wel zou ik me drukmaken om het feit dat jij je laat gebruiken door iemand die je doodleuk vertelt dat ie zn vriendin/vrouw nooit voor je gaat verlaten.

Als jij echt gevoelens voor em hebt moet je alle contact verbreken, ongeacht de consequenties. Doe je dit niet, dan zijn alle consequenties daarvan voor jou en geloof me, dat wordt niet iets om naar uit te kijken.
Die hebben we al gehad. Wat als jij als single als toyboy wordt aangesteld. Je weet dat het nooit iets zult worden, maar je hebt een leuke tijd (en een goeie vriendin)
pi_95278393
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:19 schreef monk030 het volgende:

[..]

Die hebben we al gehad. Wat als jij als single als toyboy wordt aangesteld. Je weet dat het nooit iets zult worden, maar je hebt een leuke tijd (en een goeie vriendin)
Een "goeie tijd" is zo achterhaald... Zeker in het geval van TS, de consequenties zouden te zwaar zijn.
pi_95278407
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:15 schreef LostInSpace het volgende:
Laat ik het zo zeggen: als ik een meisje had leren kennen en die was iets met mij begonnen terwijl ze eigenlijk een vriend had en ermee door zou willen gaan zonder het hem te vertellen, dan zou ik hem ervan op de hoogte stellen.

Niet in de laatste plaats omdat ik het zelf meegemaakt heb zeg maar.. als haar vriend zijnde.

To hell met iedereen die vreemdgaat en dat denkt te kunnen maken.
Je hebt gelijk. Maar dat is dus mijn dubio: moet ik het vertellen of niet? Zijn partner zou het moeten weten, maar daar hoor ik me eigenlijk niet mee te bemoeien.

Showme, vreemdgaan wordt hier gezien als een gigantische fout van twee mensen, niet van een.

SebasM, nee, er moet een eind aan komen, dit sneue gedoe van mij. Vraag is, hoe. Ik ben waarschijnlijk wat warrig in mijn posten, maar dat is wel wat ik nu weet. Consequenties dragen zal ik sowieso moeten doen. Ik zit er immers nu al wat mee, het rotgevoel en het idee een stuk vuil te zijn. Eigen schuld, dikke bult heet zoiets...
pi_95278465
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:20 schreef showme het volgende:

[..]

Een "goeie tijd" is zo achterhaald... Zeker in het geval van TS, de consequenties zouden te zwaar zijn.
Van jou weet ik dat je er zo over denkt. En zeker hier waar we de problemen kennen van TS lijkt het misplaatst maar "iedereen weet het allemaal zo goed" hier. Vandaar.
pi_95278578
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:20 schreef Druffel het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Maar dat is dus mijn dubio: moet ik het vertellen of niet? Zijn partner zou het moeten weten, maar daar hoor ik me eigenlijk niet mee te bemoeien.

Showme, vreemdgaan wordt hier gezien als een gigantische fout van twee mensen, niet van een.

SebasM, nee, er moet een eind aan komen, dit sneue gedoe van mij. Vraag is, hoe. Ik ben waarschijnlijk wat warrig in mijn posten, maar dat is wel wat ik nu weet. Consequenties dragen zal ik sowieso moeten doen. Ik zit er immers nu al wat mee, het rotgevoel en het idee een stuk vuil te zijn. Eigen schuld, dikke bult heet zoiets...
Als je het niet zeker weet, en je kent zijn vriendin niet, allemachtig; vertel het dan niet....
  zaterdag 9 april 2011 @ 22:25:59 #107
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_95278655
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:20 schreef Druffel het volgende:

[..]

Soms moet je de knuppel in het hoenderhok gooien om een probleem op te lossen.
There is a long line down from heaven.
  zaterdag 9 april 2011 @ 22:26:39 #108
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_95278682
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:24 schreef showme het volgende:
Als je het niet zeker weet, en je kent zijn vriendin niet, allemachtig; vertel het dan niet....
Why not?
pi_95278723
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:26 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Why not?
Omdat ze dan in huge trouble is, eerst moet ze dit verwerken, over hem heen komen en aan zichzelf werken, voordat ze zoiets zwaars kan vertellen.
pi_95278787
Lieve mensen, heftig topic, ik wens TS heel veel wijsheid en volharding toe. Ik ga nog even naar de kroeg in 030 en zal me wel twee keer bedenken voor ik ergens toehap vanavond.
pi_95278793
Ik weet het nog niet zeker nee of ik dat moet doen, omdat ik het voor mezelf nog niet duidelijk heb of het voor mij gerechtigd is om dat te doen. Betekent dat ik er over na moet denken. Ik heb nog nooit in zo'n situatie gezeten, dus ik heb geen kennis paraat om te kunnen zeggen: dat is het juiste. Verder weet ik ook niet helemaal zeker of het ook niet bang zijn is. Ik kan laf doen en het haar anoniem vertellen, maar uiteindelijk zal het toch achterhaald worden dat ik het ben, en krijg ik de wind van voren. Ben bang dat dat niet alleen van haar is dan. Verdiend is het wel.
  zaterdag 9 april 2011 @ 22:28:57 #112
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_95278798
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:27 schreef showme het volgende:

[..]

Omdat ze dan in huge trouble is, eerst moet ze dit verwerken, over hem heen komen en aan zichzelf werken, voordat ze zoiets zwaars kan vertellen.
Wat voor trouble is dat dan? Haar vriendinnen zouden er niet mee zitten denk ik.
  zaterdag 9 april 2011 @ 22:29:48 #113
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_95278838
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:28 schreef monk030 het volgende:
Lieve mensen, heftig topic, ik wens TS heel veel wijsheid en volharding toe. Ik ga nog even naar de kroeg in 030 en zal me wel twee keer bedenken voor ik ergens toehap vanavond.
Be careful and godspeed haha.
pi_95278868
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:28 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Wat voor trouble is dat dan? Haar vriendinnen zouden er niet mee zitten denk ik.
Zijn partner en hijzelf wel.

Monk030, bedankt voor je input. Have fun. :)
pi_95278877
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:28 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Ehm, je weet niet hoe die vriendin gaat reageren?
pi_95278923
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:30 schreef Druffel het volgende:

[..]

Zijn partner en hijzelf wel.

Monk030, bedankt voor je input. Have fun. :)
Denk vooral aan jezelf :-)
  zaterdag 9 april 2011 @ 22:33:09 #117
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_95278999
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:30 schreef showme het volgende:
Ehm, je weet niet hoe die vriendin gaat reageren?
Als zij op iemand boos moet zijn, is het haar vriend.

Ik zou echt niet boos kunnen worden als een gozer mij zou vertellen dat mijn vriendin met hem vreemd is gegaan. Niet op hem iig (tenzij het een goede vriend van mij is). Beter gezegd: hoe minder goed ik hem zou kennen, hoe minder kwaad ik zou zijn op hem.
pi_95279026
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:31 schreef monk030 het volgende:

[..]

Denk vooral aan jezelf :-)
Wat stom, dat iedereen in de maatschappij tegenwoordig vooral aan zichzelf denkt.

(Maar los daarvan, TS, je moet wel de eer aan jezelf houden en veel meer eigenwaarde opbouwen ;) )
pi_95279090
Ik weet ook niet hoe zij reageert LostInSpace, maar ik denk niet dat ze blij met mij is. Mag toch minstens een scheldmail terug verwachten. Ik weet/wist waar ik mee bezig was, dus zal ik de consequenties moeten dragen.

Aan mezelf werken ga ik wel doen, maar laat ik daar dan mee beginnen als dit wat fatsoenlijker gevormd is. Dan lap ik mezelf wel op, voor zover mogelijk. Eer aan mezelf, die eer heb ik dit moment even niet. Ik had me namelijk streng voorgenomen het niet zover te laten komen, en het is toch gebeurd. En ik ga ook niet pretenderen dat ik niet met hem meedeed.
pi_95279136
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:35 schreef Druffel het volgende:

Aan mezelf werken ga ik wel doen, maar laat ik daar dan mee beginnen als dit wat fatsoenlijker gevormd is. Dan lap ik mezelf wel op, voor zover mogelijk.
Waarom begin je daar nu niet mee dan?
pi_95279183
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:36 schreef showme het volgende:

[..]

Waarom begin je daar nu niet mee dan?
Omdat dit zeer waarschijnlijk nog een staartje gaat krijgen, en ik me nu alleen rot kan voelen.
pi_95279198
Hee TS, je klinkt trouwens wel erg hard voor jezelf, nu ik de TT nog een lees. "Alles verkeerd gedaan"....
pi_95279228
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:37 schreef Druffel het volgende:

[..]

Omdat dit zeer waarschijnlijk nog een staartje gaat krijgen, en ik me nu alleen rot kan voelen.
Je kunt je veel meer dan rot voelen, als je je eigen kracht vindt, dan kun je dat rotgevoel aan de kant zetten en je op andere dingen focussen. Waar een wil is, is een weg :)
  zaterdag 9 april 2011 @ 22:38:39 #124
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_95279255
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:37 schreef Druffel het volgende:

[..]

Je gaat je sowieso rot voelen, geloof me.
pi_95279318
Showme, als antwoord:

quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:38 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Je gaat je sowieso rot voelen, geloof me.
Dat ga ik, nu of, als ik het uitstel, later. Kan beter nu duidelijk doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')