abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95276510
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 21:35 schreef monk030 het volgende:

[..]

Je spreekt ook uit ervaring?
Ja
pi_95276567
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 21:35 schreef showme het volgende:

[..]

Ja
Ja, dat dacht ik al. Ik ook. Kun je zien hoe mensen er toch anders in kunnen staan. Maar vooral wat de drijfveren erachter zijn.
pi_95276592
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 21:36 schreef monk030 het volgende:

[..]

Ja, dat dacht ik al. Ik ook. Kun je zien hoe mensen er toch anders in kunnen staan. Maar vooral wat de drijfveren erachter zijn.
Ìk ben sowieso niet voor vreemdgaan. En ook niet voor gebruiken. Dus wat dat betreft....
pi_95276674
Toch kan het leven ook jou eens met dit soort dingen confronteren. En je dan zomaar omdraaien kan moeilijk zijn.
pi_95276716
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 21:39 schreef monk030 het volgende:
Toch kan het leven ook jou eens met dit soort dingen confronteren. En je dan zomaar omdraaien kan moeilijk zijn.
Hoe bedoel je, het leven kan jou ook eens met dit soort dingen confronteren? Man, ik ben onwijs verliefd geweest op een bezette man die mij als neukertje wilde. Ik ben zo wanhopig voor hem geweest, helemaal op een roze wolk... maar ik ben uiteindelijk niet met hem naar bed geweest.
Ik zei toch net dat ik uit ervaring sprak?
pi_95276725
Showme, leeftijdscategorie komt aardig in de buurt, althans, voor mij. Voor mijn gevoel heb je qua beschrijving over hem gelijk, maar ik denk dat dat vooral erg subjectief nu is omdat ik loop te tobben. Hij is er namelijk wel geweest waar ik iemand nodig had (in bepaalde lastige situaties) en dat is hij nu nog steeds. Soms niet, maar dat is bij iedereen wel eens zo.
Ken hem een aantal jaar, waarvan plusminus een jaar meer gevoelens.
pi_95276730
Hoe is het druffel?
Heftig, maar ben je eruit?
pi_95276749
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 21:40 schreef showme het volgende:

[..]

Hoe bedoel je, het leven kan jou ook eens met dit soort dingen confronteren? Man, ik ben onwijs verliefd geweest op een bezette man die mij als neukertje wilde. Ik ben zo wanhopig voor hem geweest, helemaal op een roze wolk... maar ik ben uiteindelijk niet met hem naar bed geweest.
Nu vind ik het een onwijze sukkel trouwens. Ik sta nog steeds achter mijn beslissing om hem van me weg te schuiven, weg uit mn leven.
  zaterdag 9 april 2011 @ 21:41:13 #59
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_95276752
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 16:58 schreef showme het volgende:
Wie wil er in godsnaam een affaire/scharrel zijn van iemand die zijn vriendin bedriegt?? Hoe triest ben je dan, als je niet je relatie wil verbreken maar wel iemand ernaast wilt, om welke domme reden dan ook?! Ik vind dat echt van die egoistische asociale & rare jongens/mannen.
Er zijn ook van die egoistische asociale & rare vrouwen.
There is a long line down from heaven.
pi_95276775
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 21:41 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Gestoorde lui zoals ik dus. Veroordeel me maar, je hebt er het recht op.
pi_95276782
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 21:41 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Klopt, zal best.
pi_95276805
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 21:40 schreef showme het volgende:

[..]

Dat begreep ik wel. Sorry. het punt is dat als het zich weer voordoet, het net zo lastig is als die eerste keer.
pi_95276809
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 21:41 schreef Druffel het volgende:

[..]

Gestoorde lui zoals ik dus.
Nee nee nee! Stop!! Je hebt te weinig eigenwaarde. Je bent niet gestoord. Je haalt jezelf naar beneden... kom op... hij is degene die nog altijd de meeste verantwoordelijkheid draagt.... hij gebruikt jou in deze situatie én hij bedriegt zijn vriendin.... Hij is niet goed voor je...
pi_95276827
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 21:42 schreef monk030 het volgende:

[..]

Dat begreep ik wel. Sorry. het punt is dat als het zich weer voordoet, het net zo lastig is als die eerste keer.
Nee, want ik ben gegroeid, met zelfrespect gekregen. Tuurlijk kunnen dingen lastig zijn, maar ik kan er nu beter mee om gaan.
pi_95276834
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 21:39 schreef monk030 het volgende:
Verplaats je even in deze situatie.

Jij hebt een relatie met een dame, je bent helemaal weg van haar en wilt haar de rest van je leven bij je hebben. Alle slijkt zo leuk te gaan, helemala geweldig! Maar dan... Jij komt bij haar thuis en ziet op haar computerscherm iets van 'Hey schatje was echt lekker gisteravond! Heeft (jouw naam) nog iets vermoed?'

Sja... sta je dan met je dromen over een toekomst samen, je geweldige relatie en al je vertrouwen die je in haar had. Alles wat je gedaan hebt voor haar enzo, dingen die je hebt opgegeven, dingen die je doet, dingen die je laat. Je hart breekt. En dan? Denk jij dan nog steeds zo van 'Ahjoh als die twee het maar leuk hebben met elkaar en zij niet van hem maar van mij houdt is er toch niets aan de hand? :D '

Daarnaast, TS, wat ga je doen als zijn vriendin erachter komt? Hoe ga je dat verantwoorden?
pi_95276846
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 21:40 schreef Druffel het volgende:
Showme, leeftijdscategorie komt aardig in de buurt, althans, voor mij. Voor mijn gevoel heb je qua beschrijving over hem gelijk, maar ik denk dat dat vooral erg subjectief nu is omdat ik loop te tobben. Hij is er namelijk wel geweest waar ik iemand nodig had (in bepaalde lastige situaties) en dat is hij nu nog steeds. Soms niet, maar dat is bij iedereen wel eens zo.
Ken hem een aantal jaar, waarvan plusminus een jaar meer gevoelens.
Heeft hij iets over zijn gevoelens naar jou toe gezegd? En hoe zit het met jullie vriendschap?
  zaterdag 9 april 2011 @ 21:43:56 #67
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_95276848
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 21:41 schreef Druffel het volgende:
Gestoorde lui zoals ik dus.
Jij bent gewoon zielig.

Maar er zijn ook vrouwen met een vriend die denken dat ze van meerdere walletjes kunnen snoepen en dan ook nog verontwaardigd zijn als hun vriend de relatie verbreekt.
pi_95276881
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 21:43 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Jij bent gewoon zielig.

Dat is wel hard om te zeggen, waarom vind je TS zielig? Of hoe bedoel je dat?
  zaterdag 9 april 2011 @ 21:45:15 #69
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_95276907
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 21:44 schreef showme het volgende:

[..]

Dat is wel hard om te zeggen, waarom vind je TS zielig? Of hoe bedoel je dat?
Zij laat zich door hem gebruiken.
pi_95276932
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 21:45 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Zij laat zich door hem gebruiken.
Niet doen dus, TS. Laat alleen mannen toe in je leven die serieus met je zijn....
pi_95276970
Ik vind je niet zielig trouwens, TS, het is alleen naief dat je hem zo positief ziet (met een roze bril) en je moet leren inzien dat hij niet goed voor je is... Je bent beter af zonder hem... Je zult die leegte niet meer voelen als je er boven staat... Toon veel zelfrespect... Je ontmoet later een veel betere man. ;)
pi_95277000
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 21:43 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Verplaats je even in deze situatie.

Jij hebt een relatie met een dame, je bent helemaal weg van haar en wilt haar de rest van je leven bij je hebben. Alle slijkt zo leuk te gaan, helemala geweldig! Maar dan... Jij komt bij haar thuis en ziet op haar computerscherm iets van 'Hey schatje was echt lekker gisteravond! Heeft (jouw naam) nog iets vermoed?'

Sja... sta je dan met je dromen over een toekomst samen, je geweldige relatie en al je vertrouwen die je in haar had. Alles wat je gedaan hebt voor haar enzo, dingen die je hebt opgegeven, dingen die je doet, dingen die je laat. Je hart breekt. En dan? Denk jij dan nog steeds zo van 'Ahjoh als die twee het maar leuk hebben met elkaar en zij niet van hem maar van mij houdt is er toch niets aan de hand? :D '

Daarnaast, TS, wat ga je doen als zijn vriendin erachter komt? Hoe ga je dat verantwoorden?
Je wordt dan belazerd, wegwezen dus. Hoe vreselijk ook. Dat wordt rouwen.
  zaterdag 9 april 2011 @ 21:49:21 #73
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_95277077
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 21:46 schreef showme het volgende:
Ik vind je niet zielig trouwens, TS, het is alleen naief dat je hem zo positief ziet (met een roze bril) en je moet leren inzien dat hij niet goed voor je is... Je bent beter af zonder hem... Je zult die leegte niet meer voelen als je er boven staat... Toon veel zelfrespect... Je ontmoet later een veel betere man. ;)
showme, dat betekent voor jou dus ook geen 'scharrels' meer :)

Practice what you preach..
pi_95277109
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 21:43 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Jij bent gewoon zielig.

Ik ben inderdaad sneu en zielig bezig, met hem, maar dat heb ik al eerder duidelijk gemaakt. Ik heb ook al eens gepost dat ik weet dat ik hier niet heelhuids uit ga komen. Nadat dit opgelost is ga ik daar wel mee aan de slag, mezelf oplappen moet ik toch straks. Showme, bedankt voor je begrip en posts. Toch heeft iedereen een behoorlijk punt: ik laat me wel gebruiken en kom er nu nauwelijks uit ook.

Als zijn vriendin erachter komt, dan heeft ze het volste recht om me aan te vliegen en me tegen de grond te slaan. Ik ken haar niet, maar als hij het z'n vriendin zou vertellen, dan mag hij er van mij naam en toenaam bij vermelden. Ik ben, of voel mij in ieder geval, net zo schuldig als hij. Denk alleen niet dat hij dat snel doet, hij doet er alles aan om het geheim te houden en heeft ook al duidelijk gemaakt dat hij het ook niet vertellen gaat ook.

LostInSpace: scharrels, prima. Alleen geen bezette mensen.
pi_95277135
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 21:47 schreef monk030 het volgende:

[..]

Je wordt dan belazerd, wegwezen dus. Hoe vreselijk ook. Dat wordt rouwen.
Ja, maar hoe ik je zo hoor praten heb je het zelf ook gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')