quote:
Van de meisjes doen de twee mee die dat tot nu toe verborgen hebben weten te houden..quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:32 schreef Stranger1977 het volgende:
Dat word straks gewoon tieten, kutjes en piemels kijken
ze hebben net touwtrekken gedaan met een touw gedoopt in mest, gewonnen door fobiacsquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:33 schreef Annelies-G het volgende:
Ik had lappo, maar maakt niet uit, de mijne kan dicht.
Is dit hun eerste opdracht van vandaag?? Log net in
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:34 schreef muzas het volgende:
JA GODVERDOMME!
Zit ik hier HELEMAAL KLAAR... met de broek op de knieen, tissues erbij....
JA GODVERDOMME!
JA GODVERDOMME!
Oke tenksquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:34 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ze hebben net touwtrekken gedaan met een touw gedoopt in mest, gewonnen door fobiacs
JA GODVERDOMME!
Ja, als een compleet all you can eat buffetquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:35 schreef Chuckster het volgende:
Die met olie ingesmeerde Sharon zag er best wel appetijtelijk uit
JA GODVERDOMME!
Wel eerst erover heen he? Not afterwardsquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:36 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ja, als een compleet all you can eat buffet
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:36 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik heb geen streamlock!
[ afbeelding ]
Dat is een Streamlock loopje Fen. Leuk hè?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:35 schreef Pablolaatje het volgende:
Tuurlijk, het zwembad is nu erg interessant..
die broek van sharon moeten ze echt gewoon verbranden ofzoquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:35 schreef Chuckster het volgende:
Die met olie ingesmeerde Sharon zag er best wel appetijtelijk uit
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:36 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik heb geen streamlock!
[ afbeelding ]
LOLquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:36 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik heb geen streamlock!
[ afbeelding ]
Gewoon even streamer pestenquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:38 schreef Stability het volgende:
waarom mochten we de vrouwen niet zien? wat een onzin
Is hier meer van?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:36 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik heb geen streamlock!
[ afbeelding ]
Heeft niks met fanatiek te maken,... het is gewoon een aso-wijfquote:
Jo en Mo tegen mekaar!quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:39 schreef shomila het volgende:
Tegen wie zei Jo hou is gewoon lekker je smoel.
dat hoorde ik ook ja, waarom was dat?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:39 schreef Reksie1981 het volgende:
HHAHAHA MO: Houd je smoel tegen JO
Jo: Ik zeg wat ik zelf wil, hou zelf je smoel!
Echt!!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:39 schreef henkvandetillaart het volgende:
Laura heeft gewonnen
Wat een heldin
Mo kon er niet tegen dat Jo wat zeiquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:39 schreef Stability het volgende:
[..]
dat hoorde ik ook ja, waarom was dat?
Nou gewoon de ring uit rollenquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:40 schreef Flashbox het volgende:
Hoe de fuck krijgt die lampenkap Sharon uit die ring
lange benen, ff doorduwenquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:40 schreef Flashbox het volgende:
Geen idee, maar is duidelijk geen taal om te gebruiken.....quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:39 schreef shomila het volgende:
Mss is Laura toch sterker dan ze lijkt?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:40 schreef Flashbox het volgende:
quote:
Zo'n sprietje is makkelijk te missenquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:40 schreef Flashbox het volgende:
ja daar gaat ze straks echt nog wel ff uitgebreid op terugkomenquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:39 schreef shomila het volgende:
Het juiste antwoord is team Screamers !quote:
Heel hard "WATER!! RENNNEE!!!!!"quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:40 schreef Flashbox het volgende:
Die wil winnen anders zit ze op de stoel en gaat ze eruitquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:40 schreef bollokus het volgende:
wat is die Jo toch aan het schreeuwen en aan het doen
Litteken van haar facelift?quote:
quote:
Ook goed.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:41 schreef Reksie1981 het volgende:
Het juiste antwoord is team Screamers !
dat zijn 2 kruizen, naast het zwembad. geen idee wat daar moet gaan gebeurenquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:42 schreef Niki.P het volgende:
Ben benieuwd What is next.. zag nog een kruis met tape op de grond in de tuin?
Iemand nog meer gezien/ideeën??
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:42 schreef Niki.P het volgende:
Ben benieuwd What is next.. zag nog een kruis met tape op de grond in de tuin?
Iemand nog meer gezien/ideeën??
Showdown met .45 magnumsquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:43 schreef bollokus het volgende:
[..]
levende kanonsskogel en dat is de landplek
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:44 schreef Stability het volgende:
komt het hele verliezende team op de bank ?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:44 schreef Stability het volgende:
ja maar niet alleen van de opdracht vandaag, komen er nog meer de komende dagenquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:44 schreef Stability het volgende:
wordt nog spannend tegen joquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:46 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik zou Mo inzetten voor een wedstrijd zeikwijf spelen..
Dat is niks nieuws geloof ik , volgens mij weet Sharon dat welquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:47 schreef angeljacky het volgende:
Flip tegen Lau: je had gewoon een vette ipon.
Lau ( op een hele lelijke toon) lekker voor der.
Lau mag Sharon niet zo geloof ik
maar wel bij haar in de buurt blijven om bij de mojito's te komenquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:47 schreef angeljacky het volgende:
Flip tegen Lau: je had gewoon een vette ipon.
Lau ( op een hele lelijke toon) lekker voor der.
Lau mag Sharon niet zo geloof ik
Nice toch?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:48 schreef Niki.P het volgende:
Oke dat vindt ik wel echt lullig, dat ze Laura's broekje probeerde uit te trekken om te winnen, Nu nog blijer dat Laura heeft gewonnen...
Mo zei: Houdt je smoel!quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:48 schreef Flashbox het volgende:
Net voor de tweede keer dat Karim en Maik tegen elkaar moesten zei Joanna hou lekker je smoel.
Toen Maik gewonnen had, zei Joanna tegen Mo, weet je waarom Maik gewonnen heeft, hij wil niet op de stoel (nominatie) Mo zei toen iets wat ik niet kan verstaan, en Joanna zei toen weer hou lekker zelf je mond als ik dat wil zeggen doe ik dat.
O ja dat ik ook!! Ik dacht dat je het over de actie van de screamers had!quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:49 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Het is niet gebeurd en tóch heeft ze gewonnen. Dat vind ik best nice.
Nee hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:50 schreef Niki.P het volgende:
[..]
O ja dat ik ook!! Ik dacht dat je het over de actie van de screamers had!
maar ook na de tweede keer toen Maik won.. zei ze weer houd je smoel tegen Joquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:51 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Klopt maar dat was voor de tweede keer dat Karim en Maik tegen elkaar moesten.
idd ! dit muisje heeft nog een staartjequote:Op zaterdag 9 april 2011 15:50 schreef shomila het volgende:
Die vrouwen krijgen echt ruzie onderelkaar door dit. Ik kan echt niet wachten.
Weet ik wel zekerquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:52 schreef Stability het volgende:
mo en lau zijn strondjaloers op sharon , omdat ze hoger in aanzicht staat bij de kijkers. dat is het hem
Zo ver heb ik net niet terug gekeken, maar hoorde ze wel eerst zeggen hou zelf je mond. Dat moet dan daarna nog een keer geweest zijn danquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:51 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
maar ook na de tweede keer toen Maik won.. zei ze weer houd je smoel tegen Jo
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:52 schreef Flow3r het volgende:
Mo wil per se winnen en begrijpt niet dat het andere team ook wil winnen
preciesquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:52 schreef Stability het volgende:
mo en lau zijn strondjaloers op sharon , omdat ze hoger in aanzicht staat bij de kijkers. dat is het hem
Jo wilde positief naar Mo zijn om haar uit te leggen dat Maik kracht had om te worstelen om niet op de stoel te komen voor Mo, dat als hij eruit moet dat Mo dan weer in een dip zou kunnen gaan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:48 schreef Flashbox het volgende:
Net voor de tweede keer dat Karim en Maik tegen elkaar moesten zei Joanna hou lekker je smoel.
Toen Maik gewonnen had, zei Joanna tegen Mo, weet je waarom Maik gewonnen heeft, hij wil niet op de stoel (nominatie) Mo zei toen iets wat ik niet kan verstaan, en Joanna zei toen weer hou lekker zelf je mond als ik dat wil zeggen doe ik dat.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:52 schreef Stability het volgende:
dus !quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:52 schreef Stability het volgende:
en mijn man niet om mijquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:53 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Je kan inderdaad ook niet om sharon heen
daarom we kunnen geen mening geven zonder beelden we zullen het maandag zienquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:53 schreef beequeen het volgende:
Oh, Lau dook weg toen Sharon aanviel. Ja, geen wonder dat Sharon heeft verloren. Sneaky biatch.
Dit dus.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:52 schreef Stability het volgende:
Ja doei, Sharon is gewoon niet bepaald de snuggerste van het stel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:53 schreef beequeen het volgende:
Oh, Lau dook weg toen Sharon aanviel. Ja, geen wonder dat Sharon heeft verloren. Sneaky biatch.
Geloof er geen reet van, die lelijke arrogante bitch?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:55 schreef Stability het volgende:
als sharon op de stoel komt word ze echt niet weggestemd door de kijkers hoor, ik denk dat ze raar op hun neus kijken als ze met hoog percentage terug komt rennen
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:56 schreef Je_Psychiater het volgende:
Sharon scheelt minstens 50 kilo met Laura. In secret story doen ze niet aan verschillende gewichtsklassen.
ik word doodziek van dat slaapkind....donder maar op naar falex dan, ga lekker slapen trutquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:57 schreef Annelies-G het volgende:
Ik ben voor de S(c)Treamers
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:57 schreef Annelies-G het volgende:
Ik ben voor de S(c)Treamers
[ afbeelding ]
Ja, Laura is slim. Neen, die is gewoon achterbaks.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:55 schreef Ifa het volgende:
Ja doei, Sharon is gewoon niet bepaald de snuggerste van het stel.
Nu niet meer na de valse acties van de tegenstanders, mag ik hopen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:58 schreef Reksie1981 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaa
Nu eens zien hoe veel respect MO gaat laten zien!
Ohneeeequote:Op zaterdag 9 april 2011 15:59 schreef mevrouwdebok het volgende:
en geheid gedonder in die tent straks![]()
Alcohol vanavondquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:59 schreef mevrouwdebok het volgende:
en geheid gedonder in die tent straks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |