abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95259987
Ik ben nu al ongeveer 3 weken verkouden en het wil maar niet ophouden. Het begon allemaal met een simpele verkoudheid, later kwam het hoesten erbij. Ik heb het idee dat het steeds erger wordt, en dan vooral het hoesten. Nu is het zo dat ik 's nachts eigenlijk nergens last van heb, ik kan rustig doorslapen. Maar wanneer ik overdag eenmaal begin met hoesten wil het niet ophouden. Het is zelfs zo erg dat ik om de 10 seconden moet hoesten, vanwege een kriebel in mijn keel, of omdat ik een benauwd gevoel heb, en dat is vooral na het hoesten. Soms heb ik ook braak neigingen, of een stikgevoel. Ik heb al 3 weken lang hoestdrankjes, strepsils en weet ik wat voor middeltjes genomen, maar het lijkt niet op te houden.

Heb ik gewoon te maken met een heftige verkoudheid, of is dit iets anders. En misschien nog belangrijker, hoe kom ik er vanaf?
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 9 april 2011 @ 14:48:13 #2
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_95259993
@ TT: naar de dokter gaan.
pi_95260039
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 april 2011 14:48 schreef Pino112 het volgende:
@ TT: naar de dokter gaan.
De dokter bij ons, is er zo één van: zie het nog maar even 3 weken aan, en als het dan nog niet over is kom dan nog is langs! Daar hebben we wat aan...
pi_95260051
Op dit punt is het niet raar om de dokter(assistente) in elk geval even te bellen. Drie weken hoesten is wel lang.
pi_95260093
Ik weet niet wat wel of niet betrouwbaar is op internet, maar de algemene tendens is wel dat men na meer dan een week droge kriebelhoest naar de huisarts gaat. Ik zou gewoon heel duidelijk zijn naar de huisarts: 3 weken hoest, geen verbetering. Dan zal hij vast wel even naar je longen willen luisteren etc.
pi_95260099
Ik zou wachten tot hier een dokter zichzelf meldt.. Daar heb je natuurlijk 100x meer aan dan ff een telefoontje naar je huisarts plegen..
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  zaterdag 9 april 2011 @ 14:52:23 #7
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_95260119
quote:
Op zaterdag 9 april 2011 14:50 schreef lisette-- het volgende:

[..]

De dokter bij ons, is er zo één van: zie het nog maar even 3 weken aan, en als het dan nog niet over is kom dan nog is langs! Daar hebben we wat aan...
Niks van aantrekken.
pi_95260126
Heb ik ook gehad. Had ik een longinfectie. Naar de huisarts en krijg je antibiotica van twee dagen. Was daarna gelukkig wel weg :)
Last van zure lucht?
pi_95260259
naar je huisarts volgende week en vragen of ie je wat hoestonderdrukkends wil geven ivm je slechte slapen. Krijg je waarschijnlijk codeïne, als er niets verder aan de hand is behalve prikkelhoest. Werkt super.
pi_95260317
Heb die bromilionogwattes gehad van de dokter. Is voor taai slijm wat dan oplost. Echt superspul. Klein wit pilletje.

Weet alleen de naam niet :(
Last van zure lucht?
pi_95260357
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 14:56 schreef aloe_vera het volgende:
naar je huisarts volgende week en vragen of ie je wat hoestonderdrukkends wil geven ivm je slechte slapen. Krijg je waarschijnlijk codeïne, als er niets verder aan de hand is behalve prikkelhoest. Werkt super.
Ik zei dat ik 's nachts nergens last van had en rustig kan doorslapen :P
Maar ik zal wel even een afspraakje maken bij de dokter....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')