Omdat het kanquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:49 schreef Niki.P het volgende:
Waarom draagt Flip zijn shirt vekeerd om..
Omdat Flipquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:49 schreef Niki.P het volgende:
Waarom draagt Flip zijn shirt vekeerd om..
Nee dit is 'm zeker nietquote:
lekker, danst met Straatmadeliefje mee op de muziek. Lekker nummer!quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:51 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Albarosie - escape from babylon
Ik had hem er wel meequote:Op zaterdag 9 april 2011 14:52 schreef Stability het volgende:
ff met shasham geprobeerd , ze praatten er doorheen kon hij het niet goed scannen denk ik
ja ze begonnen te praten , maar jaquote:
Geeft niksquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:53 schreef Stability het volgende:
[..]
ja ze begonnen te praten , maar ja
Is vanavond toch foute party?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:53 schreef BONG4002 het volgende:
Een Portugese Folklore avond lijkt me trouwens ook een leuk thema om eens te doen op de zaterdagavond
Wat Fado nummers etc. maar ook meer uptempo
Jah de mannen moesten optreden op YMCA die van de vrouwen ben ik vergeten...quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:56 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Is vanavond toch foute party?
Qmusic gebazel enzo
Mwah,... ze weet in ieder geval niet het verschil tussen Rocky en Ramboquote:
yip, we hebben geluid!quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:57 schreef Kwaliteit het volgende:
hebben we geluid?
http://www.spixtv.nl/live.php
aan het experimenteren
Hint,... kunnen we niet iets doen met Sopcast? Is makkelijker dan iets proberen te re-streamen op het webquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:57 schreef Kwaliteit het volgende:
hebben we geluid?
http://www.spixtv.nl/live.php
aan het experimenteren
ik kan hiermee binnenkort secret story elke dag automatisch laten starten via Net 5. overige uren nonstop muziekclips!quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:58 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Hint,... kunnen we niet iets doen met Sopcast? Is makkelijker dan iets proberen te re-streamen op het web
Klopt, maar mijn idee is bedoelt voor een volgend feestjequote:Op zaterdag 9 april 2011 14:56 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Qmusic gebazel enzo
Na even tussen de nieuws berichten te heben gezocht,quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:56 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Qmusic gebazel enzo
Dat kan met sopcast toch ook? Dan kun je 4 stream tegelijk broadcasten plus nog de uitzending op vaste tijdenquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:59 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
ik kan hiermee binnenkort secret story elke dag automatisch laten starten via Net 5. overige uren nonstop muziekclips!
oeps moest hier typenquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:00 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Dat kan met sopcast toch ook? Dan kun je 4 stream tegelijk broadcasten plus nog de uitzending op vaste tijden
4 streams door sturen met sopcast van één adres, zeker weten dat de streams meer stil hangen dan dat ze normaal te zien zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:00 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Dat kan met sopcast toch ook? Dan kun je 4 stream tegelijk broadcasten plus nog de uitzending op vaste tijden
Nee.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:02 schreef Stranger1977 het volgende:
Maar met Carmen heb je toch dat iedere kijker je bandbreedte gebruikt?
Geen idee? Vriend van mij gebruikte het regelmatig om wat te streamen en dat waren altijd minimaal een stuk of 6 streams. Zal wel iets met z'n upoload te maken hebben danquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:02 schreef Flashbox het volgende:
[..]
4 streams door sturen met sopcast van één adres, zeker weten dat de streams meer stil hangen dan dat ze normaal te zien zijn.
http://www.carmenserver.nl/ctv_index.htmquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:03 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Nee.
CarmenTV is een systeem voor lokale omroepen, Het beeld verstuur ik toe naar mijn windows media services - serverin plaats van de kabelboer...
Sweet!quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:03 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Nee.
CarmenTV is een systeem voor lokale omroepen, Het beeld verstuur ik toe naar mijn windows media services - serverin plaats van de kabelboer...
Ziet er goed uit jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:04 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
http://www.carmenserver.nl/ctv_index.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |