Dat je iemand kapot schiet die jou wat aan gedaan hebt snap ik nog tot op zekere hoogte.. Maar onschuldige mensen?quote:Doden bij schietpartij Alphen aan den Rijn
ALPHEN AAN DEN RIJN - Bij een schietpartij bij een winkelcentrum in Alphen aan den Rijn zouden volgens de eerste berichten twee doden zijn gevallen. Meerdere personen zouden zwaargewond zijn geraakt. De dader heeft zichzelf door het hoofd geschoten. Een ooggetuige spreekt over zeker vijf doden.
Foto: Twitter / Running Ronald
De schietpartij vond plaats in winkelcentrum Ridderhof, in een C1000 supermarkt. Volgens berichten op Twitter zouden er tientallen kogels zijn afgevuurd. De schutter schoot met mitrailleurs.
"Schietpartij in mijn supermarkt, twee minuten van mijn huis vandaan. Dader is gewapend met machinegeweren", twittert Alphenaar Screamer HS. De hulpdiensten zijn met groot materieel uitgerukt en het gebied rond het winkelcentrum is afgezet.
Mitrailleur
De eigenaar van een dierenwinkel in het winkelcentrum vertelt aangeslagen aan de NOS hoe hij verschillende dodelijke slachtoffers op de grond zag liggen. "Ik heb eigenlijk alles gezien. Nadat er paniek uitbrak ging ik buiten kijken en zag mensen op de grond liggen. Ik zag de dader met een grote mitrailleur voorbij komen. Ik heb heel veel schoten gehoord." Volgens de man zijn er veel gewonden gevallen en zeker 'tussen de vijf en tien doden'. De schutter schoot zichzelf door het hoofd, aldus de getuige.
Bomberjack
Twee lichamen liggen op het Carmenplein. Volgens een ooggetuige zou ook een slachtoffer in een steegje liggen. De dader zou zijn aangetroffen tussen de kassa's bij Albert Heijn. Hij zou gekleed zijn in een bomberjack en legerbroek, meldt het Leidsch Dagblad.
Publiek vlucht voor leven
De gewonden zijn naar verschillende ziekenhuizen in de regio overgebracht. Rond het winkelcentrum is het nog steeds een grote chaos. Ambulances, politie hebben het centrum afgesloten. Overal klinkt geschreeuw en rent het publiek. Het winkelend publiek vluchtte voor zijn leven toen de dader begon te schieten.
Het beleidsteam van de gemeente, met waarnemend burgemeester Bas Eenhoorn is inmiddels bijeengekomen op het stadhuis.
Tweede schietpartij
Het is de tweede schietpartij in een week in de Zuid-Hollandse stad. Daarbij vielen twee doden en raakten er nog twee anderen gewond.
Wat versta jij onder 'onschuldige mensen'?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:06 schreef xyzyx het volgende:
Waar gaat het heen met dit land..
[..]
Dat je iemand kapot schiet die jou wat aan gedaan hebt snap ik nog tot op zekere hoogte.. Maar onschuldige mensen?
Spot de idiootquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:16 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Wat versta jij onder 'onschuldige mensen'?
De helft van het volk stemt Wilders. Als je 10 mensen kapotknalt heb je de wereld verlost van 5 xenofoben. Jammer dan van die andere 5, maar die hadden meer afstand moeten nemen van de eerste 5.
En wat is jouw bestaansrecht idioot?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:16 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
De helft van het volk stemt Wilders. Als je 10 mensen kapotknalt heb je de wereld verlost van 5 xenofoben. Jammer dan van die andere 5, maar die hadden meer afstand moeten nemen van de eerste 5.
Wat een kromme vergelijking.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:16 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Misschien kan jij je inside info delen met ons, anders slaat deze reactie namelijk nergens op, behalve op je bekrompen gedachten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:31 schreef ouderejongere het volgende:
Het kabinet heeft 100.000 arbeidsplaatsen gesloopt, ze discrimineren allochtonen en verwachten dat het volk alle maar pikt. Niet dus. Iemand heeft van zijn laatste euries een wapen gekocht en wraak genomen.
Zulke mensen lijken mij klachtwaardigquote:
Als je een trol was geweest dan had ik er wel om kunnen lachen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:16 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
De regering discrimineert allochtonenquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:31 schreef ouderejongere het volgende:
Het kabinet heeft 100.000 arbeidsplaatsen gesloopt, ze discrimineren allochtonen en verwachten dat het volk alles maar pikt. Niet dus. Iemand heeft van zijn laatste euries een wapen gekocht en wraak genomen.
Ik hoop van harte dat bij die 'overige' je moeder en je vader ligt. Als het dan zo moet zijn, dan maar jouw familie aangezien het jou niet zo veel boeit. Of acht jij jouw moeder en vader beter als ieder ander?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:16 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Het is een blanke man geweestquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:31 schreef ouderejongere het volgende:
Het kabinet heeft 100.000 arbeidsplaatsen gesloopt, ze discrimineren allochtonen en verwachten dat het volk alles maar pikt. Niet dus. Iemand heeft van zijn laatste euries een wapen gekocht en wraak genomen.
Mensen die niets met die persoon te maken hebbenquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:16 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Dat dit er tegenwoordig bij staat om mensen anders denken HET WAS EEN ALLOCHTOON, OPEN JE OGEN DEN HAAG11!11EINZ11! is ook wel een beetje sneu zeg.quote:
Droeftoeter.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:31 schreef ouderejongere het volgende:
Als het een allochtoon was dan staat dat er ook bijquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:42 schreef Versvandepers het volgende:
[..]
Dat dit er tegenwoordig bij staat om mensen anders denken HET WAS EEN ALLOCHTOON, OPEN JE OGEN DEN HAAG11!11EINZ11! is ook wel een beetje sneu zeg.
[..]
Droeftoeter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |