inderdaad, lieve manier om te zeggen dat ze geen relatie met jou wilt door het zo te spelen dat het aan haar ligt.quote:
Tussen de regels lezen! ->""In jouw ogen ben ik toch nooit goed genoeg" = "gelukkig heb ik een andere vent die me wel op waarde schat"quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:50 schreef ano- het volgende:
Mijn vraag is wat als een vrouw tegen je zegt, in jou ogen ben ik toch nooit goed genoeg. Wat bedoeld ze dan daarmee of wat zou jij bedoelen. Ik heb het idee dat ze bedoeld dat je voor haar niks waard ben, dat ze dat eigenlijk zegt.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:53 schreef Lithia het volgende:
Ik denk dat zij denkt dat jij te hoge verwachtingen hebt.
Het is vaak zo vrouwen kunnen dingen anders bedoelen dan wat ze zeggen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:04 schreef Lithia het volgende:
Het was een vraag aan vrouwen hoor. [ afbeelding ]
je verwacht meer van haar dan zij waar wil maken, niet meer en niet minder...quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:09 schreef ano- het volgende:
[..]
Je bedoeld te hoge verwachtingen dat het iets wordt ooit.
Als ik zoiets zou zeggen, bedoel ik echt dat ik me te min voor de ander voel. Dat ik haar juist wel leuk vind, maar te min voel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:11 schreef ramakandra het volgende:
[..]
je verwacht meer van haar dan zij waar wil maken, niet meer en niet minder...
Soms hè, bedoelt de ene vrouw iets anders dan de ander. Niet iedere vrouw denkt precies hetzelfde hè.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:08 schreef ano- het volgende:
[..]
Het is vaak zo vrouwen kunnen dingen anders bedoelen dan wat ze zeggen.
Als ze dit zegt kun je het denk ik wel vergeten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:18 schreef Lithia het volgende:
[..]
Soms hè, bedoelt de ene vrouw iets anders dan de ander. Niet iedere vrouw denkt precies hetzelfde hè.
Maar als ze allemaal wat anders denken, dan wordt het er niet makkelijker op.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:18 schreef Lithia het volgende:
[..]
Soms hè, bedoelt de ene vrouw iets anders dan de ander. Niet iedere vrouw denkt precies hetzelfde hè.
Het waren in beide gevallen hele knappe vrouwen die dat zeiden, een niet knappe vrouw zei dat soort dingen niet. Misschien heeft het ook daarmee te maken, dat als ze er leuk uitzien ook op een voetstuk gaan staan. Ik had het idee dat ik lucht voor hun was.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:24 schreef Lithia het volgende:
Daarom moet je in sommige gevallen ook individueel kijken.Kijken hoe zo normaal gesproken gedraagt en zo kan je inschatten wat ze wilt zeggen. Mja, als je haar niet lang kent, dan is dat moeilijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |