Dat komt wel meer voor bij mensen die zichzelf onzeker voelen. Mo voelt zich onzeker en dat uit zich in haar gedrag.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat is ook mijn grootste ergernis bij Mo, dat constant zichzelf ophemelen en zeggen dat ze zo braaf is maar ondertussen....
Preciesquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Prima als ze zich zo wil gedragen, maar sta daar dan ook achter en roep niet steeds; mijn ouders!!
en weer zo lang van stof...................zuchtquote:
Hallo, hoe gaat het thuis zonder Geer, je mist hem vast heel ergquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:34 schreef Pablolaatje het volgende:
@markvanrinsum: idd hele mooi caps van Geer gezien de afgelopen weken, thnx!!
waarom probeer je altijd alles te verklaren? Zeg gewoon wat je op de streams ziet en verzin er niet van alles bij?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:37 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Dat komt wel meer voor bij mensen die zichzelf onzeker voelen. Mo voelt zich onzeker en dat uit zich in haar gedrag.
Ja en? Daarom kent de zus Monique goed genoeg om objectief te oordelen? Ik vind van niet, mag ik?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hou toch eens op man, 'bepaalde beelden', die zus kan net zoveel zien als wij, en horen.
Jij kent Mo wel persoonlijk?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:38 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ja en? Daarom kent de zus Monique goed genoeg om objectief te oordelen? Ik vind van niet, mag ik?
Nee, eerst alles van zichzelf terugkijkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:39 schreef snetje het volgende:
![]()
als Mo eruit is zit ze 24/7 aan de streams vastgeplakt! die wil geen seconde van Maik missen
wil je bavaria of is het te vroeg ????quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Lekkere verhalen van Sharon![]()
enmarkvanrinsum
gefeliciteerd, en ook voor het verzorgen van de drank de afgelopen jaren
Nog te vroegquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:41 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
wil je bavaria of is het te vroeg ????
Ja, gaat wel hoor, mis hem zeker, gelukkig kan ik zijn stem horen en hem zien (net als de rest van NL haha).quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hallo, hoe gaat het thuis zonder Geer, je mist hem vast heel erg
Hij raakte bijna in paniek he, toen hij z'n foto van jullie ? (of van jou) kwijt was, zo schattigquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:42 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Ja, gaat wel hoor, mis hem zeker, gelukkig kan ik zijn stem horen en hem zien (net als de rest van NL haha).
Het scheelt dat je weet dat het tijdelijk is en dat je hem nog kan zien. Dat je zijn humor nog herkent en om kan lachenquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:42 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Ja, gaat wel hoor, mis hem zeker, gelukkig kan ik zijn stem horen en hem zien (net als de rest van NL haha).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |