Wie vroeg dat?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:28 schreef mspoez het volgende:
Flip en Jo onder de dekens? "Vin je me nog wel lief"?
Als er iets belangrijks gebeurt in de tussentijd op de streams zal ik het wel posten, kan het teruggelezen worden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:29 schreef Stranger1977 het volgende:
Nu ga ik wel schijten,... maar dat gaat geen half uur duren
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hier moet ik natuurlijk ook ff in gepost hebben.
Gerard is alweer bezig geweest de bloembakken feestelijk in orde te maken.
[ afbeelding ]
Flip. Gaat ie drukken op haar geheim? Denk dat ie bang is dat ze hem daarna niet meer moet. 'Zoals jij het spel speelt'...quote:
Zullen die ouders blij mee zijnquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:30 schreef mangalie het volgende:
Mo: als ik er straks uit ben ga ik al jullie ouders opzoeken![]()
![]()
Strak plan mo moet je zeker doen
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hier moet ik natuurlijk ook ff in gepost hebben.
Gerard is alweer bezig geweest de bloembakken feestelijk in orde te maken.
[ afbeelding ]
ik denk dat zij een "ouders complex " heeftquote:
Aandacht van opgespoten lip. Hij gedraagt zich al net zo infantiel. jammer dat mensen zich zo aan anderen aanpassen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:30 schreef mspoez het volgende:
[..]
Flip. Gaat ie drukken op haar geheim? Denk dat ie bang is dat ze hem daarna niet meer moet. 'Zoals jij het spel speelt'...
ik zie laura's ouders al kijkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:31 schreef MargrietV het volgende:
[..]
zitten er volgens mij niet op te wachten.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:30 schreef mangalie het volgende:
Mo: als ik er straks uit ben ga ik al jullie ouders opzoeken![]()
![]()
Strak plan mo moet je zeker doen
Ik denk dat ze daar gaat zeggen dat, ze zo'n lief meisje is, goed thuis en een fijne baanquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:31 schreef MargrietV het volgende:
[..]
zitten er volgens mij niet op te wachten.
Nee, die wilde nu al niet shoppen met Moquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:33 schreef PoezeligDing het volgende:
De zus van Maik zit al niet op mo te wachten...
Alsof de ouders van de deelnemers geen streams hebben...quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:33 schreef Mita het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar gaat zeggen dat, ze zo'n lief meisje is, goed thuis en een fijne baan
dat is ook mijn grootste ergernis bij Mo, dat constant zichzelf ophemelen en zeggen dat ze zo braaf is maar ondertussen....quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:33 schreef Mita het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar gaat zeggen dat, ze zo'n lief meisje is, goed thuis en een fijne baan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |