ik zeg het precies hoe me ma dat zei , ze vind dat ik teveel dingen denk die niet kloppen en dat ik teveel denk aan vroeger , vind het bullshit , en de dokter moet eigenlijk eerst met mij over hebbenquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
vertel eens wat meer over de dingen die niet goed zitten in je hoofd we willen het graag weten
je moet ook niet denken aan vroeger je moet denken aan de toekomst want vroeger kun je niets meer aan veranderen maar de toekomst wel dusja niet zo bullshit opzich maar dat je veel dingen denkt die niet kloppen dat klopt ook want dat merkt iedereen hier dus ja veel plezier bij de psychiaterquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:05 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik zeg het precies hoe me ma dat zei , ze vind dat ik teveel dingen denk die niet kloppen en dat ik teveel denk aan vroeger , vind het bullshit , en de dokter moet eigenlijk eerst met mij over hebben
daar kan ik niks aan doen dat van vroeger komt soms in me op , en dan ga ik van alles zeggen tegen me moeder, ik vind het nog steeds bullshitquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
je moet ook niet denken aan vroeger je moet denken aan de toekomst want vroeger kun je niets meer aan veranderen maar de toekomst wel dusja niet zo bullshit opzich maar dat je veel dingen denkt die niet kloppen dat klopt ook want dat merkt iedereen hier dus ja veel plezier bij de psychiater
zeg tegen je moeder dat het bullshit is wij kunne daar tog niks aan doen jwtquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:10 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
daar kan ik niks aan doen dat van vroeger komt soms in me op , en dan ga ik van alles zeggen tegen me moeder, ik vind het nog steeds bullshit
Wat voor vorm van hernia is dat?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:11 schreef Iannn het volgende:
Oostblokkers die naar een psychiater gaan, like wtf?![]()
Toen ik ooit tegen drie vrienden uit het Oostblok vertelde dat ik erover twijfelde om psychologie te gaan studeren kregen ze allen al bijna een rolling.
weet ik ook wel xd , whaha , nee maar ik snap niet hoe je eigen kind naar psychiater kan sturen xd zie het al voor me ik ga baan zoeken ja en wat heb je zo wat gedaan ja ben bij psychiater geweest johquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
zeg tegen je moeder dat het bullshit is wij kunne daar tog niks aan doen jwt
wat de probleem is veel , daar gaan aleen echte gekkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:10 schreef DeeCruise het volgende:
Ik denk dat mensen je eerder voor gek aanzien door agressief gedrag en drankmisbruik als dat je daadwerkelijk naar een psychiater toe moet. Wat is nou overigens het probleem? Ga gewoon dat gesprek aan met die psychiater en kijk hoe het loopt? Wellicht helpt het?
ag ja tege beter weten in probeert ze nog wat van je leven te maken is toch liefquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:13 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
weet ik ook wel xd , whaha , nee maar ik snap niet hoe je eigen kind naar psychiater kan sturen xd zie het al voor me ik ga baan zoeken ja en wat heb je zo wat gedaan ja ben bij psychiater geweest joh
dat kan , deze oostblokker is ook beetje gek beetje te gek maar niet voor psychiaterquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:11 schreef Iannn het volgende:
Oostblokkers die naar een psychiater gaan, like wtf?![]()
Toen ik ooit tegen drie vrienden uit het Oostblok vertelde dat ik erover twijfelde om psychologie te gaan studeren kregen ze allen al bijna een rolling. Dacht echt dat soort terrein (pscychische hulp) een 'no-go' was voor zulk volk. Als je daar depressief bent of whatever zet je maar een dikke fles drank op je bek of je maakt er zelf een einde aan, maar psychische hulp in dat soort landen, echt wtf.
Riiiiiiiight.... Ik voorzie een gouden toekomst voor TSquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:13 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
wat de probleem is veel , daar gaan aleen echte gekken
Ja inderdaad ze heeft gewoon haar verantwoordelijkheid genomen. Ik leef erg met je mee.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
je moet wel met iemand praten over al je traumatiese ervaringe die je al heb meegemaakt dusja snap wel van je moeder
ga jij naar psychiaterquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:13 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Als je mijn dochter was zou ik je ook naar een psychiater sturen, of klappen geven dus ik denk dat je de psychiater leuker vindt.
Nee, klopt. Je bent gewoon dom.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:14 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
dat kan , deze oostblokker is ook beetje gek beetje te gek maar niet voor psychiater
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |