quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:37 schreef Stranger1977 het volgende:
Jaja mo, het is je geheim hoor! Dat is het waarom we niks boeiends vinden van je.
Flip weet dat in ieder geval niet. Hij roept namelijk telkens de tijd die het hier op dat moment ook is.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:37 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
het in nog niet eens 12 uur daar hoor
weet ze wel wat liefde is dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo kijkt naar wie haar 'de' meeste liefde heeft gegeven, die gunt ze de hoofdprijs. Flikker toch op zeg.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:38 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Flip weet dat in ieder geval niet. Hij roept namelijk telkens de tijd die het hier op dat moment ook is.
En deze truus heeft een hoog iq?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:34 schreef feldie het volgende:
Monique zegt; gerard is terror jaap!! Dom wicht
Aandacht geven en in haar ziekelijk beeld meegaan.quote:
Behalve in haar voorhoofd en voorste hersenkwab.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:40 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Behalve in haar voorhoofd en voorste hersenkwab.
Daar ben ik zowaar mee eens!quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:41 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Als ze bedoelt dat Gerard best eens zou kun gaan winnen, heeft ze een punt.
wat doe je pc dan niet precies?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:42 schreef Blackprinces het volgende:
Nou ben nu paar uur verder en pc doet het nog niet.
Ik moet gewoon afblijven van alles waar een stekker aan zit....
Ik blijf nog ff verder prutsen, ik mis niks geloof ik
Strangen komt em wel effe fixen johquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:42 schreef Blackprinces het volgende:
Nou ben nu paar uur verder en pc doet het nog niet.
Ik moet gewoon afblijven van alles waar een stekker aan zit....
Ik blijf nog ff verder prutsen, ik mis niks geloof ik
beeldscherm start niet meer normaal op.quote:
De medebewoners vinden haar wel lief.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Sinds de bekendmaking dat mo het minst populair is, heeft ze het volgens mij niet meer over 'mootje'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |