Ditquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:01 schreef NLS04 het volgende:
Ekte bazen gaan niet naar Popijopie defqon.
Mensen die jaloers zijn dat ze geen tickets hebben maar dat niet willen laten merken en zo gaan reagerenquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Dit
Geen stress voor deze knaap.
Ik wil de wanhoop van mijn scherm af zien druipen wanneer ik straks in de trein weer ga bijlezen
Hahahahah ja want zo ben ikquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:18 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Mensen die jaloers zijn dat ze geen tickets hebben maar dat niet willen laten merken en zo gaan reageren![]()
Haha ik ben er 1x geweest maar er zijn voor dat geld zoveel betere feesten qua sfeer/geluid/thema en ook zeker locatie nu het niet meer in Almere is. Dat heeft echt niks met jaloersheid te maken (ik denk voor Bartmans evenmin.)quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:18 schreef pl4kkie het volgende:
Mensen die jaloers zijn dat ze geen tickets hebben maar dat niet willen laten merken en zo gaan reageren![]()
Ik voor geen miljoen je beste vriend willen zijnquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:23 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Hahahahah ja want zo ben ik
Je kent mij echt zo goed he, het is alsof je mijn beste vriend bent.
Ik kwam op 24 minuten erin, werd al snel 7. En toen ik 2 normale kaartjes wilde bestellen, ook steeds de bestelling gewist. En toen uitverkocht... Wtf man. Om 13:08 alle normale kaartjes uitverkocht.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:13 schreef patrick_1980 het volgende:
Defqon is uitverkocht.. (normale tickets dan)
Ik kwam om 1 uur in de wachtrij, toen gaf ie aan een wachtrij van 21 minuten. Al snel veranderde dat naar 8 minuten. Toen ik uit de wachtrij kwam zojuist wilde ik standaard kaarten aanklikken en stond er al uitverkocht bij vermeld
Alle area's beetje afstruinen gek! In bijna iedere area is wel iets leuksquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:38 schreef 16meter het volgende:
Alleen Purple + Blue en mijn dag komt wel goe. Main ga ik mijden als een enge ziekte.
Dat! Plus de Blackquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:38 schreef 16meter het volgende:
Alleen Purple + Blue en mijn dag komt wel goe. Main ga ik mijden als een enge ziekte.
kan ook niet want dat ben ik alquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:27 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik voor geen miljoen je beste vriend willen zijn
Tja, was een fantastische grap van mij hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:09 schreef de_huig het volgende:
smullen
[..]
en ik vrees dat dit een mission impossible voor je wordt vrind
en nu weer de zon in
Dit meen je niet....op 25 sec en 1min hoor je gewoon dat de hele lead vals isquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:29 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Omdat toepasselijk, niet omdat goed nummer.
yess dat was aan mij..nog steeds dankbaar voor hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:11 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Tja, was een fantastische grap van mij hoor.Ik heb daar niks te zoeken. 14 stages... (14!
)
Had ik jou vorig jaar niet mijn presale code gegeven?
Half nederland surft tegelijkertijd naar die site in 1 minuut tijd. Vind je het gek dat hij er dan uitvliegt?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:17 schreef RiKe het volgende:
Oh oh oh wat faalt de sale weer eens hard, net als elk jaar.
Dit jaar alleen extra naar mijn idee, internal server errors...uit de wachtrij gegooid worden...bestellingen die gewist worden...
Ik was blij met m'n pre-sale kaarten!
Vrienden hadden gevraagd of ik voor hun wilde kijken of ik nog wat kon krijgen (met hun gegevens), maarja Q-Dance en Paylogic gaan weer eens hard op hun bek, zoals we gewend zijn.
Ze weten toch van te voren dat mensen dat gaan doen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:03 schreef ElDani het volgende:
[..]
Half nederland surft tegelijkertijd naar die site in 1 minuut tijd. Vind je het gek dat hij er dan uitvliegt?
Overigens: eerste marktplaatstickets voor 100 euro per stuk zijn alweer te vinden. Oplichters zijn het.
Sluit altijd alleen af op de main, over het algemeen heerst er in die tenten op festivals een betere sfeer dan buiten. Die Black was vorig jaar bij Defqon wel goed te verterenquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:38 schreef 16meter het volgende:
Hoop nieuwe namen opeens vanwege de Defqon kaartverkoop.Typerend voor het feest ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |