quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zijn ze je weer aan het pesten met je drankgebruik
Oh dan had je een juweeltje aan de haak geslagenquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:38 schreef Viper86 het volgende:
Goedemorgen.
Ben sinds vorige week weer single.
De trut had het via msn uitgemaakt.
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je zou er bijna van aan de drank gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ja en dan is het dus JULLIE schuld hequote:Op zaterdag 9 april 2011 11:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je zou er bijna van aan de drank gaan
Besef ik me achteraf ook ja.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dan had je een juweeltje aan de haak geslagen
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:40 schreef missbehavin het volgende:
Nou hier danIs dat paars???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Jullie?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en dan is het dus JULLIE schuld he
Ja hij komt wat licht over op de foto. maar hij is dus paars, wat donkerder.quote:
Nou hier danOe die ziet er wel leuk uit jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Precies, ik zou er weinig tranen om laten. Hoe lang heeft het geduurd?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:40 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Besef ik me achteraf ook ja.![]()
Mja, zegt mij wel weer genoeg over hoe ze eigenlijk echt in elkaar zat.
Jij denkt het, dat is al genoegquote:
Nou hier danYup, die past goed op de vloer hier.. tot zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou hier danmwahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
quote:
Bijna 4 maanden. Dus valt nog wel mee.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Precies, ik zou er weinig tranen om laten. Hoe lang heeft het geduurd?
Ga es even uit mijn hoofdquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij denkt het, dat is al genoeg
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga es even uit mijn hoofd![]()
Ik dacht helemaal niks
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je mag wel weer lief doen tegen me hoor, gemenerd
Nou ik vind dat best lang om het via MSN uit te maken, wat een muts zegquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:43 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Bijna 4 maanden. Dus valt nog wel mee.
thnx...ik schudde ff met mijn mouwquote:
Nou hier danniceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
in de Apenheulquote:
We zagen elkaar door werk en school niet echt veel en daar kon ze niet mee omgaan.En we woonden best ver uit mekaar. Dus ja, toen heeft ze het maar ff in een msngesprekje uitgemaakt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik vind dat best lang om het via MSN uit te maken, wat een muts zeg
Meer dan anonieme schildpadden iddquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:51 schreef Viper86 het volgende:
[..]
er lopen er ook genoeg op straat rond.
Who, moi?quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou er nog mee wachten als ik jou was, anders krijg je je bestelling niet meer
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:01 schreef Viper86 het volgende:
[..]
*Fobo checkt*
Denk wel dat ie jou bedoelt ja
But where's the fun in that?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kijk, zo kan het dus ook ipv me meteen te gaan bedreigen met naalden
je post de verkeerde video denk ikquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:04 schreef missbehavin het volgende:
Nog een keer, gewoon omdat ie zo fijn is
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
thanks
Maar jij hebt het over school, het pedobear alert gaat af hier
Nuhuhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |