dat betekend alleen maar dat er mensen zijn die een NOG GROTERE hekel aan andere mensen dan Flip en Jo hebbenquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:41 schreef Urb het volgende:
Het is alweer duidelijk dat het plan om Flip en Joanna niet ge-elimineerd te laten worden wederom gaat lukken met deze actie.![]()
Maar niet in het huis.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:48 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat betekend alleen maar dat er mensen zijn die een NOG GROTERE hekel aan andere mensen dan Flip en Jo hebben
ik doelde ook op de poll zoals hij nu staatquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:50 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar niet in het huis.
Ze ( SST productie/MamaJo ) zijn als de dood dat Joan en Flip genomineerd worden samen dus dit zal nooit gebeuren en zullen ze heel wss beiden de finale halen.
I know, maar ik doel op de reden achter de manier van nomineren deze week an sich.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:54 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik doelde ook op de poll zoals hij nu staat
zou kunnen, langs de andere kant, ze zullen toch ook wel weten wat nederland zo zoetjes aan denkt van Mo en Maik ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:57 schreef Urb het volgende:
[..]
I know, maar ik doel op de reden achter de manier van nomineren deze week an isch.
Je weet wel beterquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:51 schreef Flow3r het volgende:
nee, niet in het huis, maar wel bij de kijker, en aangezien ze deze week niet mogen nomineren, beslist de kijker dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |