mods zijn niet wakkerquote:Op zaterdag 9 april 2011 07:21 schreef Popje-popje het volgende:
Whutt waarom staan wij niet meer in de centrale topics?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 07:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
smegmanus tukt, murp tukt, myr tukt. anders waren er nog meer topics gesloten in de lijst
Ben jij ook muziek aan het aanvragen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 07:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
smegmanus tukt, murp tukt, myr tukt. anders waren er nog meer topics gesloten in de lijst
men at workquote:Op zaterdag 9 april 2011 07:37 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ben jij ook muziek aan het aanvragen?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 07:38 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Je mag 3 verzoekjes doen, omdat het zo rustig is!
quote:Op zaterdag 9 april 2011 07:40 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
En dan als je nummers af zijn, zijn de 15 min ook al bijna om en kan je weer aanvragen
IKquote:Op zaterdag 9 april 2011 07:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wie heeft net disco pogo aangevraagd?
Popjequote:
Werken zoquote:Op zaterdag 9 april 2011 07:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Popje![]()
Ben je zomaar vroeg wakker?
mammaaaaa oehoehoeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 9 april 2011 07:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Popje![]()
Ben je zomaar vroeg wakker?
Bohemian rhapsody om wakker te worden![]()
plagerijquote:Op zaterdag 9 april 2011 07:55 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Vind je dat serieus goed, of doe je dat om ons te plagen?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 07:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Loller, mama heeft zo'n knolbloem die groeit zonder zand of water, nu gaat die bloem open, gaat ze ruiken. KEIHARD hoesten 'HET STINKT NAAR STRONT'![]()
![]()
leuk liedjen popje
haha die is wel leuk iddquote:Op zaterdag 9 april 2011 08:01 schreef Ajacied422 het volgende:
andre van duin - balletjes vd koningin voor tophit![]()
Was jij in je vorige leven een frisbee?quote:Op zaterdag 9 april 2011 08:04 schreef _Fanta het volgende:
ben echt zo gaar als een frisbee momenteel. mjah slapen doen we wel als we dood zijn niewaar?
In dit leven een krat bier. Aparte cyclusquote:Op zaterdag 9 april 2011 08:05 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Was jij in je vorige leven een frisbee?
ik kan me echt niet voorstellen hoe dat voelt
Wauw tofquote:Op zaterdag 9 april 2011 08:08 schreef Ajacied422 het volgende:
ik ben in mijn vorige leven jezus gweest, nu goed?
ik was in mijn vorig leven nogal fout iemand, ik had totaal geen respect voor anderen. ik gebruikte mensen om er zelf beter van te worden. ik was echt heel fout in mn vorig leven. en daar krijg in dit leven de klappen van. mjah. is wel leerzaam allemaal tochquote:Op zaterdag 9 april 2011 08:05 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Was jij in je vorige leven een frisbee?
ik kan me echt niet voorstellen hoe dat voelt
quote:
Waarom zou ik er iets aan moeten doen? Ik kom gewoon gezellig meedoen in de SC.quote:
pcies, met je assen door de plassen!quote:Op zaterdag 9 april 2011 08:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waarom zou ik er iets aan moeten doen? Ik kom gewoon gezellig meedoen in de SC.
Precies je maakt nu geen onderdeel meer uit van het regime. Kun je mooi vrijuit sprekenquote:Op zaterdag 9 april 2011 08:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waarom zou ik er iets aan moeten doen? Ik kom gewoon gezellig meedoen in de SC.
no rest for the wickedquote:Op zaterdag 9 april 2011 08:04 schreef _Fanta het volgende:
ben echt zo gaar als een frisbee momenteel. mjah slapen doen we wel als we dood zijn niewaar?
whothefuckareyouquote:Op zaterdag 9 april 2011 08:15 schreef meth1745 het volgende:
[..]
no rest for the wicked
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 08:21 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik zit te poepen met de laptop op mn schoot!
Doe ik ook vaak, nu ook.quote:Op zaterdag 9 april 2011 08:46 schreef _Fanta het volgende:
bier in de morgen is nie vekeerd, doe ik zoo vaak beste medicijn tegen een kater
pcies, werkt stuk beter als koffie niewaarquote:Op zaterdag 9 april 2011 08:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Doe ik ook vaak, nu ook.
WAKE THE FUCK UP...
nee oke, dan is het goedquote:Op zaterdag 9 april 2011 08:58 schreef EggsTC het volgende:
Ik heb je wel vaker gezien in het topic ja, maar ik draai nu mn eigen shit... dus weet niet wat er op de radio is
dit nummer was dan weer wat minder. maar draaje verzoekjesmachine is nog open gloof ik dus we kunne nog muziekjes aanvragenquote:
ik ook nie man, ik comuniseer nog met rooksignalenquote:
watskeburt?quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:11 schreef Ajacied422 het volgende:
slecht begin van het weekend voor mij
Ook goedemorgen, Huppel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:14 schreef Huppelmuts het volgende:
We houden ons toch wel aan de ontopic regels he
dat zijn flexibele regels toch? als het nie zo druk is mag er best offtopic gelult worden om de boel beetje in leven te houdenquote:Op zaterdag 9 april 2011 09:14 schreef Huppelmuts het volgende:
* meth1745 herleest de OPquote:Op zaterdag 9 april 2011 09:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Altijd tochquote:Op zaterdag 9 april 2011 09:17 schreef SuperwormJim het volgende:
Eens luisteren of ONZ Radio beter geworden is.
Je kan nu zelf aanvragen, de link wordt omgeroepenquote:Op zaterdag 9 april 2011 09:17 schreef SuperwormJim het volgende:
Eens luisteren of ONZ Radio beter geworden is.
Sterker nog... dit nummer is gewoon goed.quote:
vraag zelf wat aan, heb je net de url gestuurtquote:Op zaterdag 9 april 2011 09:22 schreef SuperwormJim het volgende:
WAT EEN TAKKEHERRIE!!!!!!
*zet meteen de radio weer uit
Worm het is nu verzoekjes, niemand had aangevraagd dus dan gaat ie random muziek spelen. Even dit nummer doorbijten, snel aanvragen en dan heb je betere/andere muziekquote:Op zaterdag 9 april 2011 09:22 schreef SuperwormJim het volgende:
HUPPELTJE!quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Worm het is nu verzoekjes, niemand had aangevraagd dus dan gaat ie random muziek spelen. Even dit nummer doorbijten, snel aanvragen en dan heb je betere/andere muziek
Las ik gisteren iets over vechten Huppel?quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Worm het is nu verzoekjes, niemand had aangevraagd dus dan gaat ie random muziek spelen. Even dit nummer doorbijten, snel aanvragen en dan heb je betere/andere muziek
quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
HUPPELTJE!
Heb je nog steentjes kunnen rapen in je woonkamer?
Buren die zich aanstellen, meer nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 09:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Las ik gisteren iets over vechten Huppel?
Vertel11!!!
is die gekke buuf nu nogsteeds bezig, slaapt die nooit ofzow?quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Buren die zich aanstellen, meer niet
Graag gedaanquote:Op zaterdag 9 april 2011 09:27 schreef Watertornado het volgende:
Ik zie allemaal bazenmuziek in de queue staan.
En waar kan ik die queueueueue vinden, want tot nu moet ik huilenquote:Op zaterdag 9 april 2011 09:27 schreef Watertornado het volgende:
Ik zie allemaal bazenmuziek in de queue staan.
zal maar niet aanvragen wat ik in gedachten hadquote:Op zaterdag 9 april 2011 09:22 schreef SuperwormJim het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:32 schreef _Fanta het volgende:
tochwel grappig eigenlijk dat we zo met SWJ kunne praten, ik had vroeger altijd schrik van hem, bang dat ie mij ban gaf
Yvonne daarentegen...quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:33 schreef _Fanta het volgende:
[..]
zo zie je maar weer, modjes zijn ook gewoon mensen
Ik begeef me graag af en toe onder het 'gewone volk'quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:32 schreef _Fanta het volgende:
tochwel grappig eigenlijk dat we zo met SWJ kunne praten, ik had vroeger altijd schrik van hem, bang dat ie mij ban gaf
Diequote:Op zaterdag 9 april 2011 09:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik begeeft me graag af en toe onder het 'gewone volk'
moet ook! word je wijs vanquote:Op zaterdag 9 april 2011 09:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik begeeft me graag af en toe onder het 'gewone volk'
Ik had je een dm gestuurdquote:Op zaterdag 9 april 2011 09:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En waar kan ik die queueueueue vinden, want tot nu moet ik huilen
Modjes kunnen niet bannenquote:Op zaterdag 9 april 2011 09:32 schreef _Fanta het volgende:
Echt, jij, nee, gewoon nee.quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:41 schreef _Fanta het volgende:
Volgens mij is SWJ bestwel relax, miss dat ie nog ff moet omschakelen van mod naar normale Fok!er. maar hij doet het wel aardig toch?
wat is er met mij Huppel?quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt, jij, nee, gewoon nee.
En het is SwJ
Dan zal die zo wel voorbij komenquote:Op zaterdag 9 april 2011 09:43 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik heb 15 minuten geleden al een plaat aangevraagd.
Ik kruip er zo eens in als mijn verzoeken zijn geweestquote:
is ook vrij verwarrend idd, maar goedemorgenquote:Op zaterdag 9 april 2011 09:52 schreef sharr het volgende:
Jongens, nu weer niet centraal? Ik ben echt ongelooflijk in de war hiervan
FaalTS die niet in Centraal post. Ofzo.quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:53 schreef sharr het volgende:
Ja goedemorgen inderdaad. Is het ergens na te lezen waarom we weer van centraal af zijn? Ik ben nog niet helemaal wakker dus ik kan niet goed alles doorlezen[ afbeelding ]
volgens mij is dat zonder overleg weer beslist, net als toen we ineens onder CS stondequote:Op zaterdag 9 april 2011 09:53 schreef sharr het volgende:
Ja goedemorgen inderdaad. Is het ergens na te lezen waarom we weer van centraal af zijn? Ik ben nog niet helemaal wakker dus ik kan niet goed alles doorlezen[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |