Dat heb ik gedaan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:12 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dit geloof ik niet, maak er alsjeblieft een die er uitziet als jou.
Heb jij altijd een koptelefoon/oorwarmers op dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:18 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Heb jij altijd een koptelefoon/oorwarmers op dan?als mn huisgenoten slapen wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuw is niet altijd beter.
dat geloof je toch niet????quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dapper dat je voor je paarse huidskleur uit durft te komen.
Ik ben blij met deze erkenning. Er kwamen gelijk al reacties als doe normaal en andere ongelovige praat. Dat doet pijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dapper dat je voor je paarse huidskleur uit durft te komen.
gebruik je gel of wax? en welke?quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:35 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ik ben blij met deze erkenning. Er kwamen gelijk al reacties als doe normaal en andere ongelovige praat. Dat doet pijn.
Gelukkig zijn er nog echte gangsters die dit wel respecteren.
Het is triest. Nee, dieptriest zelfs dat iemand met een paarse huidskleur in de huidige maatschappij niet erkend wordt als volwaardig persoon. Het wordt tijd voor een revolutie!quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:35 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ik ben blij met deze erkenning. Er kwamen gelijk al reacties als doe normaal en andere ongelovige praat. Dat doet pijn.
Gelukkig zijn er nog echte gangsters die dit wel respecteren.
Absoluut. Na de roodhuiden worden ook de mensen met een paarse huidskleur onderdrukt. Ik zal daarom blijven strijden voor gelijkwaardigheid. Een revolutie zou zeker een goede zaak zijn!quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is triest. Nee, dieptriest zelfs dat iemand met een paarse huidskleur in de huidige maatschappij niet erkend wordt als volwaardig persoon. Het wordt tijd voor een revolutie!
Behangerslijm en groene zeep.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:36 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
gebruik je gel of wax? en welke?
Mensen die reacties niet snappenquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:20 schreef HaJee het volgende:
[..]
Mensen die "mensen die...-reacties" plaatsen![]()
Mensen die niet naar de UI van iemand kijkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:23 schreef HaJee het volgende:
[..]
Mensen die reacties plaatsen die ik niet snap
HAHA TS EETT HAMMBURGES TS IS EEN DIKquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:05 schreef Skillstorm het volgende:
Ik weet dat ik superveel topics heb gemaakt de laatste tijd, maar deze heeft wel potentie.
Maak jezelf in de South Park Character Creator hier: http://www.sp-studio.de/
Klik vervolgens op Save Picture en sla het op ergens op je computer, upload het plaatje dan op Tinypic: http://tinypic.com/
Zet je plaatje dan hier neer. Probeer jezelf zo goed makelijk na te maken en wees gewoon eerlijk, ik zou er zo uitzien:
[ afbeelding ]
Jullie moesten eens weten wat voor succes zo'n topic was op een ander forum waar ik hetzelfde idee had![]()
Oh wacht...quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:28 schreef NrTH het volgende:
[..]
Mensen die niet naar de UI van iemand kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |