Eerst Amsterdam en toen Delft. Goede tijd gehad. En hoe was het bij opa?quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
heheh ik zag het jahallo ook cosmo broeder flippie en TLK
goede vrijdag achter de rug ?
NOG 2 WEEKJES!!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:35 schreef Breezerslet17 het volgende:
ZO VIES ALS VERSE SPETTERPOEP OP EEN PAASZONDAG
En ja kwam niet even langs, alweer nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Eerst Amsterdam en toen Delft. Goede tijd gehad. En hoe was het bij opa?
Ja, dat klopt wel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
En ja kwam niet even langs, alweer niet
Ik weet nu echt niet meer waar het over gaat. Jij en je vaagheid ook altijd. Het verwart en verwarmd mij.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand? Probeer alles eventjes op een rijtje te zetten.
ha ha... ja hey ik heb niets tegen vrouwelijke kutten hooor.... zusje van mijn neef heeft een dusja... oook veel celebtrities die ik ontmoet... soms moet je zulke contacten onderhouden hey? dusja.. ligt niet aan men persoonlijkheid.... maar zo ben ik gewoon..quote:
best zielig jijquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:39 schreef Danger.Nipples het volgende:
[..]
ha ha... ja hey ik heb niets tegen vrouwelijke kutten hooor.... zusje van mijn neef heeft een dusja... oook veel celebtrities die ik ontmoet... soms moet je zulke contacten onderhouden hey? dusja.. ligt niet aan men persoonlijkheid.... maar zo ben ik gewoon..
Zo ben je gwn, dat kan gwn. gwn gwn gwn gwn gwn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:39 schreef Danger.Nipples het volgende:
[..]
ha ha... ja hey ik heb niets tegen vrouwelijke kutten hooor.... zusje van mijn neef heeft een dusja... oook veel celebtrities die ik ontmoet... soms moet je zulke contacten onderhouden hey? dusja.. ligt niet aan men persoonlijkheid.... maar zo ben ik gewoon..
Gek dat je verwart schrijft, maar ook verwarmdquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet nu echt niet meer waar het over gaat. Jij en je vaagheid ook altijd. Het verwart en verwarmd mij.
Dan snappen we elkaar niet dat kan gebeuren.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gek dat je verwart schrijft, maar ook verwarmd [ afbeelding ]
Maar verder snap ik je antwoorden dan ook niet zo goed [ afbeelding ]
Ik heb geen opaquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Eerst Amsterdam en toen Delft. Goede tijd gehad. En hoe was het bij opa?
Waarom typ ik dan opa?quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb geen opaben ff weekendje bij mn pa en is wel gezellig hier ja
Ik dacht die Bob blijft wel in Amsterdam steken om even met de voetjes van de vloer te gaan
![]()
Ja ben er niet zo vaak hier dus dacht even een tijdje nu dan maar ookquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom typ ik dan opa?Maare..ik wist niet dat je het hele weekend ging
En nee..eerst beetje werken en toen bezig geweest met vakantieplannen
Ik vond je al best laatquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja ben er niet zo vaak hier dus dacht even een tijdje nu dan maar ookaahhh kijk eens aan vakantieplannen
het surfen enzo ?
Ja toch, jullie blijven in mn gedachten hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vond je al best laatEn eigenlijk ondanks dat je weg was, nog best verrassend dat je zo laat nogk omt.
Hahahahaha of je bent gwn verslaafdquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja toch, jullie blijven in mn gedachten hoordus toen ik de slaapkamer binnenkwam en mijn oog op een laptop viel toen wist ik genoeg
![]()
![]()
Ga jij nog stappen dit weekend ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |