quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:40 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Autisme is niet grappig man, mensen hebben dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij begint over autisme. Dus nu moet je ook ermee leren leven.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:41 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Jij begint over autisme. Dus nu moet je ook ermee leren leven.
Okéquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:41 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Bijna, geef ons een paar minuten. Dan mag hij dicht.
Nee, ik moet TS even duidelijk maken dat autisme niet leuk is. Ik heb een lichte vorm en dat is niet leuk.quote:
Skkltje.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:41 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dus iedereen en hun oma op Fok! maakt grappen over autisten, en als ik het doe is het niet goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie je nou wat je gedaan hebt TS? Gadverdamme.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:42 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, ik moet TS even duidelijk maken dat autisme niet leuk is. Ik heb een lichte vorm en dat is niet leuk.![]()
?quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:42 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Skkltje.
Hoop dat jij een autisme krijgt
Oh sorry hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:43 schreef FreezePop het volgende:
[..]
[..]
Zie je nou wat je gedaan hebt TS? Gadverdamme.
Ga nou NIE zo doe van da je t NIE begrijp wan je wee donder goe da ik geen grapje maakquote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:44 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ga nou NIE zo doe van da je t NIE begrijp wan je wee donder goe da ik geen grapje maak
quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:45 schreef FreezePop het volgende:
[..]
En nu dat cynisme er overheen, ga je schamen manDie jongen heeft al zo veel te verduren.
Dankje dat je voor me opkomt. Hij weet niet hoe het is om zo te leven.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:45 schreef FreezePop het volgende:
[..]
En nu dat cynisme er overheen, ga je schamen manDie jongen heeft al zo veel te verduren.
Nu heeftie Porsche weer aan het jankzakken gekregenquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:43 schreef FreezePop het volgende:
[..]
[..]
Zie je nou wat je gedaan hebt TS? Gadverdamme.
Hij is niet uit, hij ligt in bed.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:45 schreef porsche1 het volgende:
Ik wist niet dat Iteejer ofzo al zo uit was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |