quote:
suc6quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:41 schreef jesje1982 het volgende:
zo ik ben ff aankleden, boodschappen doen etc
quote:
dat is ook zeker lekker!quote:
ik ook hoorquote:
Digo vond het vanmorgen om 7 uur een mooie tijd om de boel op stelten te zettenquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:58 schreef bollokus het volgende:
[..]
Digo vond het vanmorgen om 7 uur een mooie tijd om de boel op stelten te zetten
ach ja zolang hij mij kent ik sta altijd rond 6 uur op dus hij heeft het best goed volgehouden vandaag! (heb de deur opengemaakt en ben nog even gaan luierenquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mijn mannekes hebben met mij uitgeslapen en vonden het pas om 10 uur etenstijd
ben jij net als kokje ook zo'n persoon die aan 4-6 uur slaap per nacht genoeg heeftquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
ach ja zolang hij mij kent ik sta altijd rond 6 uur op dus hij heeft het best goed volgehouden vandaag! (heb de deur opengemaakt en ben nog even gaan luieren)
zoiets, maar ik doe nu ook niks, als ik de hele dag kan werken begin ik om 6 uur smorgens maar lig ik vaak om 22 uur al te slapenquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ben jij net als kokje ook zo'n persoon die aan 4-6 uur slaap per nacht genoeg heeft
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:05 schreef bollokus het volgende:
[..]
zoiets, maar ik doe nu ook niks, als ik de hele dag kan werken begin ik om 6 uur smorgens maar lig ik vaak om 22 uur al te slapen
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dus normaal een normaal ritme, en nu doe je gewoon regelmatig een guidootje
dus maar goed dat je familie komt, en je minder kan fokkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:08 schreef bollokus het volgende:
[..]
eigenlijk ook niet vandaag was eigenlijk een van de eerste keren dat iklanger in bed bleef probeer toch wel me ritme aan te houden
oo ja dat komt wel goed, maar dat his het probleem ook niet. het is gewoon vermaak en ik zal blij zijn als ik weer vollop aan de slag kan en eigenlijk nog geen tijd meer heb voor de computer! en aan de andere kant moet ik ook gewoon niet klagen had er ook niet meer kunnen zijnquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dus maar goed dat je familie komt, en je minder kan fokken
ik heb je nog niet horen klagen hoor (behalve als je streams het niet doen), 't is gewoon heel vervelend als je wilt werken, maar niet kunt werken. En ik ben ook blij dat je er nog bent hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
oo ja dat komt wel goed, maar dat his het probleem ook niet. het is gewoon vermaak en ik zal blij zijn als ik weer vollop aan de slag kan en eigenlijk nog geen tijd meer heb voor de computer! en aan de andere kant moet ik ook gewoon niet klagen had er ook niet meer kunnen zijn
soms doe ik wel een beetje klagen, maar dat is menselijk tochquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik heb je nog niet horen klagen hoor (behalve als je streams het niet doen), 't is gewoon heel vervelend als je wilt werken, maar niet kunt werken. En ik ben ook blij dat je er nog bent hoor
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
soms doe ik wel een beetje klagen, maar dat is menselijk toch
daaromquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nog maar een paar maandjes doorbijten en dan kan je weer poppen en locken en breaken tussen de koeien
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:26 schreef bollokus het volgende:
[..]
daaromzo ik ga me maar eens bezighouden met de dagelijkse dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |