lekkerquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:13 schreef MaryMouse het volgende:
Ik zit zalig in het zonnetje op mijn balkonnetje...
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:12 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
hij wel tuurlijk! hier is het ook prachtig
doe je goed en gezellig uitzicht over ??quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:13 schreef MaryMouse het volgende:
Ik zit zalig in het zonnetje op mijn balkonnetje...
hmm ja t zelfde hier helaasquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
maar moet dadelijk toch echt wat aan huishouding gaan doen.... weinig zin in met dit bweer
parkeerdek, speelveld, huizen en nu nog een stukje van 't IJquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
doe je goed en gezellig uitzicht over ??
hiero niet... ik mag vandaag doen of laten wat ik wilquote:
ja jij hebt vakantiequote:Op zaterdag 9 april 2011 11:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hiero niet... ik mag vandaag doen of laten wat ik wil
ach vaak ios als je eenmaal begint gaat het rapquote:
das waar t is zo gebeurtquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:18 schreef bollokus het volgende:
[..]
ach vaak ios als je eenmaal begint gaat het rap
en het voordeel ik kan gewoon blijven zittenquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
en het voordeel ik kan gewoon blijven zitten
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:22 schreef MaryMouse het volgende:
kwaliteit heeft inderdaad de streams uit de lucht gehaald
nee hoor de sst site ligt erruit en die vensters komen rechtstreeks van de sstsitequote:Op zaterdag 9 april 2011 11:22 schreef MaryMouse het volgende:
kwaliteit heeft inderdaad de streams uit de lucht gehaald
juist de oops pagina's van de sst site werken nog wel, dus die streams zijn beschikbaarquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee hoor de sst site ligt erruit en die vensters komen rechtstreeks van de sstsite
klopt maar niet op de site zelf en daar word het vanaf gepakt, dus als de site online is doet spix het ook weerquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
juist de oops pagina's van de sst site werken nog wel, dus die streams zijn beschikbaar
zie je welquote:
quote:
tot laters danquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:41 schreef jesje1982 het volgende:
zo ik ben ff aankleden, boodschappen doen etc
quote:
suc6quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:41 schreef jesje1982 het volgende:
zo ik ben ff aankleden, boodschappen doen etc
quote:
dat is ook zeker lekker!quote:
ik ook hoorquote:
Digo vond het vanmorgen om 7 uur een mooie tijd om de boel op stelten te zettenquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:58 schreef bollokus het volgende:
[..]
Digo vond het vanmorgen om 7 uur een mooie tijd om de boel op stelten te zetten
ach ja zolang hij mij kent ik sta altijd rond 6 uur op dus hij heeft het best goed volgehouden vandaag! (heb de deur opengemaakt en ben nog even gaan luierenquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mijn mannekes hebben met mij uitgeslapen en vonden het pas om 10 uur etenstijd
ben jij net als kokje ook zo'n persoon die aan 4-6 uur slaap per nacht genoeg heeftquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
ach ja zolang hij mij kent ik sta altijd rond 6 uur op dus hij heeft het best goed volgehouden vandaag! (heb de deur opengemaakt en ben nog even gaan luieren)
zoiets, maar ik doe nu ook niks, als ik de hele dag kan werken begin ik om 6 uur smorgens maar lig ik vaak om 22 uur al te slapenquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ben jij net als kokje ook zo'n persoon die aan 4-6 uur slaap per nacht genoeg heeft
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:05 schreef bollokus het volgende:
[..]
zoiets, maar ik doe nu ook niks, als ik de hele dag kan werken begin ik om 6 uur smorgens maar lig ik vaak om 22 uur al te slapen
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dus normaal een normaal ritme, en nu doe je gewoon regelmatig een guidootje
dus maar goed dat je familie komt, en je minder kan fokkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:08 schreef bollokus het volgende:
[..]
eigenlijk ook niet vandaag was eigenlijk een van de eerste keren dat iklanger in bed bleef probeer toch wel me ritme aan te houden
oo ja dat komt wel goed, maar dat his het probleem ook niet. het is gewoon vermaak en ik zal blij zijn als ik weer vollop aan de slag kan en eigenlijk nog geen tijd meer heb voor de computer! en aan de andere kant moet ik ook gewoon niet klagen had er ook niet meer kunnen zijnquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dus maar goed dat je familie komt, en je minder kan fokken
ik heb je nog niet horen klagen hoor (behalve als je streams het niet doen), 't is gewoon heel vervelend als je wilt werken, maar niet kunt werken. En ik ben ook blij dat je er nog bent hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
oo ja dat komt wel goed, maar dat his het probleem ook niet. het is gewoon vermaak en ik zal blij zijn als ik weer vollop aan de slag kan en eigenlijk nog geen tijd meer heb voor de computer! en aan de andere kant moet ik ook gewoon niet klagen had er ook niet meer kunnen zijn
soms doe ik wel een beetje klagen, maar dat is menselijk tochquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik heb je nog niet horen klagen hoor (behalve als je streams het niet doen), 't is gewoon heel vervelend als je wilt werken, maar niet kunt werken. En ik ben ook blij dat je er nog bent hoor
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
soms doe ik wel een beetje klagen, maar dat is menselijk toch
daaromquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nog maar een paar maandjes doorbijten en dan kan je weer poppen en locken en breaken tussen de koeien
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:26 schreef bollokus het volgende:
[..]
daaromzo ik ga me maar eens bezighouden met de dagelijkse dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |