laura heb ampert een slok genomen, omdat Karim te snel dronk en al begon te spugen.quote:
Nee, gewoon naief. En sommige maken daar gebuik van zoals jijquote:
Het was moeilijk te volgen dus het zou gekund hebben, maar Flip kennende zou die wel gejuicht en geschreeuwd hebben...quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:24 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Heb dat niet gezien dat Flip het geheel opdronk.
Ze begonnen allemaal al snel te kokhalzen en te spugen, bewust nog even filmpje van Flashbox terug gekeken maar Sharon had het meeste op na mijn idee.
boeieeeeeeee, als je eenmaal een foto op internet zet is je anonimitiet toch al foetsiequote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:27 schreef knagsje het volgende:
[..]
die ziet er wel slecht uit voor haar 30 hoor.....
Same here en terugkijken doe ik maar nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:26 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Zei toch ook, voor zover ik kon zien. Dat zien bedoel ik letterlijk want zat te huilen van het lachen
ja, goed beeld en geluidquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:27 schreef Kwaliteit het volgende:
als het goed is zou het nu wel moeten werken!
http://spixtv.nl/live.php
Zo, die is echt gedurende het programma 10 jaar ouder geworden lijkt wel....quote:
Ik ben ook benieuwd hoeveel COS #1000 er zullen zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:12 schreef kahaarin het volgende:
Lol@ TT, je telt af voor de echte hunters?
ach ja, wat moet je met mijn foto dan ? zo boeiend was ie nu ook weer nie haha, ja misschien voor de fotoshoppers hier ofzo . ik heb verder niks te verbergenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:27 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
boeieeeeeeee, als je eenmaal een foto op internet zet is je anonimitiet toch al foetsie
Dus Lau dronk het ook niet meerquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:24 schreef Pablolaatje het volgende:
Lau tegen Karim: 'Die kop van jou, dat kotsen en lachen tegelijk, nou toen hield ik het niet meer!'
maak je niet druk, op scheveningen zien duizenden mensen je ook....quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:27 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
boeieeeeeeee, als je eenmaal een foto op internet zet is je anonimitiet toch al foetsie
Flashbox filmpjes is beknopt en zegt genoegquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Same here en terugkijken doe ik maar niet
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:27 schreef Kwaliteit het volgende:
als het goed is zou het nu wel moeten werken!
http://spixtv.nl/live.php
Hmm, stuk of 5?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd hoeveel COS #1000 er zullen zijn.
O die zet ik wel effe neer!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |