Hij is wel leuk he?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:11 schreef Niekess het volgende:
Die Infinity QX56 lijkt mij een dure auto.
en dan liever nog de limo..quote:
Ziet er echt heel mooi uit van binnen ja.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dan liever nog de limo..
ik zie mezelf al over de knalroze met zwarte uitvoering van dit heen liggen![]()
[ afbeelding ]
oldtimer minicooper, citroengeel met gifgroen interieurquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:12 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb liever oldtimersen dan 1 saaie burgerbak met alle opties, automaat etc voor het dagelijkse file verkeer. Maar dan wel een degelijk merk en geen verkapte Nissan
zou sowieso moeten.. ik heb geen rijbewijsquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:15 schreef Niekess het volgende:
[..]
Ziet er echt heel mooi uit van binnen ja.
Moet nog wel een chauffeur bij dan.
Oude Jag of Bentleyquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oldtimer minicooper, citroengeel met gifgroen interieur
Same here.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zou sowieso moeten.. ik heb geen rijbewijs
och.. boeit me echt geen klootquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:17 schreef Niekess het volgende:
[..]
Same here.
Ben het ook nog niet van plan om voor rijbewijs gaan, na een tijdje natuurlijk wel maar nu nog niet.
ach ik heb rijbewijs maar geen autoquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zou sowieso moeten.. ik heb geen rijbewijs
Harley'squote:
29 mei ^^quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Harley's
en om me op te vrolijken.. wanneer is Harleyday in Arnhem eigk weer?
ik moet ik zal ik ga.quote:
Deze zomer rijbewijs halenquote:
nog meer compensatiequote:
Neuh, levensbeperking heet dat in mijn handenquote:
die fiets heb ik alquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:21 schreef Niekess het volgende:
Voor het rijbewijs ga ik liever eerst voor een eigen huisje met fiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |