Hij is wel leuk he?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:11 schreef Niekess het volgende:
Die Infinity QX56 lijkt mij een dure auto.
en dan liever nog de limo..quote:
Ziet er echt heel mooi uit van binnen ja.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dan liever nog de limo..
ik zie mezelf al over de knalroze met zwarte uitvoering van dit heen liggen![]()
[ afbeelding ]
oldtimer minicooper, citroengeel met gifgroen interieurquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:12 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb liever oldtimersen dan 1 saaie burgerbak met alle opties, automaat etc voor het dagelijkse file verkeer. Maar dan wel een degelijk merk en geen verkapte Nissan
zou sowieso moeten.. ik heb geen rijbewijsquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:15 schreef Niekess het volgende:
[..]
Ziet er echt heel mooi uit van binnen ja.
Moet nog wel een chauffeur bij dan.
Oude Jag of Bentleyquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oldtimer minicooper, citroengeel met gifgroen interieur
Same here.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zou sowieso moeten.. ik heb geen rijbewijs
och.. boeit me echt geen klootquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:17 schreef Niekess het volgende:
[..]
Same here.
Ben het ook nog niet van plan om voor rijbewijs gaan, na een tijdje natuurlijk wel maar nu nog niet.
ach ik heb rijbewijs maar geen autoquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zou sowieso moeten.. ik heb geen rijbewijs
Harley'squote:
29 mei ^^quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Harley's
en om me op te vrolijken.. wanneer is Harleyday in Arnhem eigk weer?
ik moet ik zal ik ga.quote:
Deze zomer rijbewijs halenquote:
nog meer compensatiequote:
Neuh, levensbeperking heet dat in mijn handenquote:
die fiets heb ik alquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:21 schreef Niekess het volgende:
Voor het rijbewijs ga ik liever eerst voor een eigen huisje met fiets.
Verstandig welquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neuh, levensbeperking heet dat in mijn handen
Je weet hoe artsen de eerste mooie dagen van het jaar noemen he?quote:
Ik werk dan wel in het ziekenhuis, maar bemoei me er zo min mogelijk mee.. Alhoewel de eerste mooie dag heb ik wel met een met bloed besmeurde brancard moeten sjouwen om m in de wasstraat te gooien..quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je weet hoe artsen de eerste mooie dagen van het jaar noemen he?
Nationale donor dagen, dan gaan alle motorrijders weer los en vallen er nogal wat dodenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik werk dan wel in het ziekenhuis, maar bemoei me er zo min mogelijk mee.. Alhoewel de eerste mooie dag heb ik wel met een met bloed besmeurde brancard moeten sjouwen om m in de wasstraat te gooien..![]()
Kutmotorrijder bakte er weer niks van
Nja, die kuilen die na een beetje vorst ontstaan zijn funestquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nationale donor dagen, dan gaan alle motorrijders weer los en vallen er nogal wat doden
Ik weet wel dat het lastig is je weer in te houden, met de oldtimers heb ik dat ook altijd weer. Alleen heb je daar net ff iets meer bescherming (hoewel, bij een ruim 50jr oude auto valt dat ook wel tegen)quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, die kuilen die na een beetje vorst ontstaan zijn funest
Pas de hele week?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
mja.. ander onderwerp dan dood ook graag..
wanneer wordt het hippiejurkjes weer?
ik bedoel 23 graden ofzoquote:
Afgelopen zaterdag en woensdagquote:
ik draag soms best wel kleurquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Pas de hele week?
Ga jij dan ineens kleur dragen?![]()
Zwart is geen kleurquote:
woensdag moest ik tot 18.00 uur werken..quote:
oke, ik geef toe ik draag veel zwart.. maar ik heb ook echt wel kleur in mn kast liggen hoorquote:
Picsquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke, ik geef toe ik draag veel zwart.. maar ik heb ook echt wel kleur in mn kast liggen hoor
En waar was je zaterdag dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
woensdag moest ik tot 18.00 uur werken..
mn nieuwste aanwinstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mn nieuwste aanwinst
Dat zou ik echt nooit achter je zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ja, dat is te ver terug.. waar was ik toen ook alweer..quote:
Dat bedoel ik. Mensen maken fouten. Jij soms ookquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zou ik echt nooit achter je zoeken
Kijk! Je hebt het wel meegemaaktquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, dat is te ver terug.. waar was ik toen ook alweer..
Oja.. toen liep ik in de stad met een vriendin en haar nichtje
en heb ik die jurk gekocht
Ik maak geen fouten!quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Mensen maken fouten. Jij soms ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |