Hij is wel leuk he?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:11 schreef Niekess het volgende:
Die Infinity QX56 lijkt mij een dure auto.
en dan liever nog de limo..quote:
Ziet er echt heel mooi uit van binnen ja.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dan liever nog de limo..
ik zie mezelf al over de knalroze met zwarte uitvoering van dit heen liggen![]()
[ afbeelding ]
oldtimer minicooper, citroengeel met gifgroen interieurquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:12 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb liever oldtimersen dan 1 saaie burgerbak met alle opties, automaat etc voor het dagelijkse file verkeer. Maar dan wel een degelijk merk en geen verkapte Nissan
zou sowieso moeten.. ik heb geen rijbewijsquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:15 schreef Niekess het volgende:
[..]
Ziet er echt heel mooi uit van binnen ja.
Moet nog wel een chauffeur bij dan.
Oude Jag of Bentleyquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oldtimer minicooper, citroengeel met gifgroen interieur
Same here.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zou sowieso moeten.. ik heb geen rijbewijs
och.. boeit me echt geen klootquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:17 schreef Niekess het volgende:
[..]
Same here.
Ben het ook nog niet van plan om voor rijbewijs gaan, na een tijdje natuurlijk wel maar nu nog niet.
ach ik heb rijbewijs maar geen autoquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zou sowieso moeten.. ik heb geen rijbewijs
Harley'squote:
29 mei ^^quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Harley's
en om me op te vrolijken.. wanneer is Harleyday in Arnhem eigk weer?
ik moet ik zal ik ga.quote:
Deze zomer rijbewijs halenquote:
nog meer compensatiequote:
Neuh, levensbeperking heet dat in mijn handenquote:
die fiets heb ik alquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:21 schreef Niekess het volgende:
Voor het rijbewijs ga ik liever eerst voor een eigen huisje met fiets.
Verstandig welquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neuh, levensbeperking heet dat in mijn handen
Je weet hoe artsen de eerste mooie dagen van het jaar noemen he?quote:
Ik werk dan wel in het ziekenhuis, maar bemoei me er zo min mogelijk mee.. Alhoewel de eerste mooie dag heb ik wel met een met bloed besmeurde brancard moeten sjouwen om m in de wasstraat te gooien..quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je weet hoe artsen de eerste mooie dagen van het jaar noemen he?
Nationale donor dagen, dan gaan alle motorrijders weer los en vallen er nogal wat dodenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik werk dan wel in het ziekenhuis, maar bemoei me er zo min mogelijk mee.. Alhoewel de eerste mooie dag heb ik wel met een met bloed besmeurde brancard moeten sjouwen om m in de wasstraat te gooien..![]()
Kutmotorrijder bakte er weer niks van
Nja, die kuilen die na een beetje vorst ontstaan zijn funestquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nationale donor dagen, dan gaan alle motorrijders weer los en vallen er nogal wat doden
Ik weet wel dat het lastig is je weer in te houden, met de oldtimers heb ik dat ook altijd weer. Alleen heb je daar net ff iets meer bescherming (hoewel, bij een ruim 50jr oude auto valt dat ook wel tegen)quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, die kuilen die na een beetje vorst ontstaan zijn funest
Pas de hele week?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
mja.. ander onderwerp dan dood ook graag..
wanneer wordt het hippiejurkjes weer?
ik bedoel 23 graden ofzoquote:
Afgelopen zaterdag en woensdagquote:
ik draag soms best wel kleurquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Pas de hele week?
Ga jij dan ineens kleur dragen?![]()
Zwart is geen kleurquote:
woensdag moest ik tot 18.00 uur werken..quote:
oke, ik geef toe ik draag veel zwart.. maar ik heb ook echt wel kleur in mn kast liggen hoorquote:
Picsquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke, ik geef toe ik draag veel zwart.. maar ik heb ook echt wel kleur in mn kast liggen hoor
En waar was je zaterdag dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
woensdag moest ik tot 18.00 uur werken..
mn nieuwste aanwinstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mn nieuwste aanwinst
Dat zou ik echt nooit achter je zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ja, dat is te ver terug.. waar was ik toen ook alweer..quote:
Dat bedoel ik. Mensen maken fouten. Jij soms ookquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zou ik echt nooit achter je zoeken
Kijk! Je hebt het wel meegemaaktquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, dat is te ver terug.. waar was ik toen ook alweer..
Oja.. toen liep ik in de stad met een vriendin en haar nichtje
en heb ik die jurk gekocht
Ik maak geen fouten!quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Mensen maken fouten. Jij soms ook
Helaas wel jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:31 schreef Niekess het volgende:
Weet wel dat het weer achteruit gaat naar 10/14 graden. =(
Blijkbaar wel. jij zei dat ik geen kleuren droegquote:
Een vale jurkquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. jij zei dat ik geen kleuren droeg
Met kleurquote:
vaal is kleurloosquote:
Nja, ik heb wel meer kleur, maar ik maak er niet standaard foto's van..quote:
Evil minniequote:Op zaterdag 9 april 2011 00:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik heb wel meer kleur, maar ik maak er niet standaard foto's van..
Er zijn ook wel mensen die mij in kleur hebben gezien![]()
wacht.. evil minnie.. daar had ik een knalrode jurk aan
Je hebt ook kleurtjesquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik heb wel meer kleur, maar ik maak er niet standaard foto's van..
Er zijn ook wel mensen die mij in kleur hebben gezien![]()
wacht.. evil minnie.. daar had ik een knalrode jurk aan
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mn nieuwste aanwinst
Waar is je hoofd danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Evil minnie(is dat die pic met E_M, volgens mij ken ik die wel).
eraf gevallenquote:
Ja maar dat is juist het leukste gedeelte van jouquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dat is juist het leukste gedeelte van jou
kleurquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
En ik heb zelfs nog meer kleurquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kleurje hebt het!
Nu ben ik misschien toch niet perfect
Nee. Maar de bitch uithangen zonder mond om mee te bitchen is gewoon net niet leuk genoeg zeg maarquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn lichaam is lelijk
[/mutsmodus]
Ohja. Goed punt. *plakt terug erop*quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Maar de bitch uithangen zonder mond om mee te bitchen is gewoon net niet leuk genoeg zeg maar![]()
En hoe moet je zonder hoofd die mannen die je te lijf gaat met een pincet omdat ze haar hebben indringend enz aankijken?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ohja. Goed punt. *plakt terug erop*
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
oja. dronken maar roze:Daar is ie weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ghehe ik ga zo slapen, fijne nacht nog singles
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
trustenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Daar is ie weer![]()
hmm, roze is (helaasquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
telt grijs met roze sterretjes ook?
Trustenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Daar is ie weer![]()
heb ik ookquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, roze is (helaas) een kleur, dus ja.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Daar is ie weer![]()
Zit een film op RTL5 te kijken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ligt iedereen ineens bewusteloos op de grond omdat ze mij met kleur hebben gezien?
Ja! Ik ben in schokquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ligt iedereen ineens bewusteloos op de grond omdat ze mij met kleur hebben gezien?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja! Ik ben in schok![]()
had Paiq weer aangeslingerd voor de verandering, heb weer een of andere basisschool huppelkut![]()
Trustenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:56 schreef Niekess het volgende:
Oke, film afgelopen en nu ga ik slapen.
Weltrusten allemaal.
G'nightquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:56 schreef Niekess het volgende:
Oke, film afgelopen en nu ga ik slapen.
Weltrusten allemaal.
Een natte bank zonde isquote:
Hmm, goed puntquote:
zo.. ramen dicht.. verwarming aan.. alleen eten.. ik heb niks wat je zo kan grijpen in huis.. ik moet echt naar de winkelquote:
ik ben niet snel genoegquote:
Uhm.. ja.. Koe is een beetje dood zeg maarquote:
ja ja.. en mn motoriek klopt nietquote:
huh?quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Uhm.. ja.. Koe is een beetje dood zeg maar
Nee, een paar dagen geleden was er een hele hoop nog goed wat er nu kut is..quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
huh?wat is er gebeurd! Een paar dagen geleden nog niet toch?
sorry voor jequote:Op zaterdag 9 april 2011 01:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, een paar dagen geleden was er een hele hoop nog goed wat er nu kut is..
Ze hebben Koe in moeten laten slapen omdat er iets mis was met zn heupjes..
Mja.. dat was nog het minst erge kutnieuws van deze weekquote:
ik had de rest ook meegekregen ja, t is ff niet je weekquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja.. dat was nog het minst erge kutnieuws van deze week
quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik had de rest ook meegekregen ja, t is ff niet je week
gecondoleerdquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]it got worse
Opa is ook overleden..
thanks..quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]it got worse
Opa is ook overleden..
jij ook bedankt..quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]it got worse
Opa is ook overleden..
Anything we can do?quote:
lekker slap ouwehoerenquote:
Oh kut, daar ben ik slecht inquote:
Nee, maar vroegah is er ook al niet meerquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:40 schreef YipYip het volgende:
[..]
Vroegah was dat geen probleem in Singles
Sja, dan gewoon geld. Veel geld.quote:
kon je em nog ergens in hangen hieroquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:40 schreef YipYip het volgende:
[..]
Vroegah was dat geen probleem in Singles
Kan nog steedsquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kon je em nog ergens in hangen hiero
wcpot? opgerolde handdoek? stofzuiger?quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga nù effe pinnenquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, dan gewoon geld. Veel geld.
Das ist ja Defaitismusch!quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Angel...quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wcpot? opgerolde handdoek? stofzuiger?
Die heeft stiekem met me gedanstquote:
quote:
gewoon overmaken op mijn bankrekening mag ook hoorquote:
Dat kennen ze hier op Malta niet. Zelfs niet inclusief IBAN en BIC codesquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gewoon overmaken op mijn bankrekening mag ook hoor
IBAN... BIC.. *doet alsof ze het snapt*quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kennen ze hier op Malta niet. Zelfs niet inclusief IBAN en BIC codes
Poezelquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
toch best fijn dat Varken zo diep slaapt dat ik zelfs mn aansteker onder dr vandaan kan vissen zonder dat ze ook maar beweegt
Dan, sorry. Geen doekoe. Neuken dan maar?quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
IBAN... BIC.. *doet alsof ze het snapt*
Geen geld.. dan moet je snikkel wel gewoon huge zijn?quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan, sorry. Geen doekoe. Neuken dan maar?
Voor jou? Enorm natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Geen geld.. dan moet je snikkel wel gewoon huge zijn?
E-Piemelsquote:
quote:
quote:
Ik schrok nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:10 schreef Yuki het volgende:
Iedereen schrikt van mij
Iets te lang bij vriendin blijven hangen
quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:10 schreef Yuki het volgende:
Iedereen schrikt van mij
quote:
Zo was het niet bedoeldquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:10 schreef Yuki het volgende:
Iedereen schrikt van mij
Ik ookquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo was het niet bedoeld![]()
Ik ben gewoon moe, moet eigenlijk slapen
boeiend, als t maar gezellig wasquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ookIk zat rond 8 uur al praktisch te slapen.
Toch nog in de auto gestapt en tot kwart over 1 bij beste vriendin blijven hangen.
Euh
zijn het belangrijkst in het levenquote:
Zeker. En blij haar even gezien te hebben. Het gaat niet goed met 'rquote:
Als ik te veel op de details let, is er geen lol meer aanquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zijn het belangrijkst in het leven
Altijd fijnquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zeker. En blij haar even gezien te hebben. Het gaat niet goed met 'rmaar ze heeft wel een belangrijke stap genomen.
En even een gevoel van vroeger. Ik zat met 3 oud-klasgenoten, en het voelde weer als toen. Maar dan als volwassenen die lachen om suffe docenten
Trustequote:Op zaterdag 9 april 2011 02:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
mja, misschien ook verstandig als ik mn bedje induik. Vaarwel, adios, iets in die richting. Toedels.
Het ergste is: 1 van de 3 is nu docent (in opleiding) op onze oude school. En hij heeft ruzie met de rest van de sectiequote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
mja, misschien ook verstandig als ik mn bedje induik. Vaarwel, adios, iets in die richting. Toedels.
Goed idee,byequote:Op zaterdag 9 april 2011 02:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
So far, nothing changed, dusquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het ergste is: 1 van de 3 is nu docent (in opleiding) op onze oude school. En hij heeft ruzie met de rest van de sectie
Ja, alles komt altijd tegelijk.. misschien had ik toch die bijbel uit moeten lezenquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als ik te veel op de details let, is er geen lol meer aan
Overigens, lees net hierboven het een en ander.
Je krijgt het wel allemaal over je heen ineens zeg
Sterkte
Ik ga ook, truste, lieve [Singles]quote:
Ik kom thuis en iedereen gaat wegquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga ook, truste, lieve [Singles]![]()
Truste meidquote:
Niet om jouquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kom thuis en iedereen gaat weg
Truste
Bijna half 3quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Truste
jij moet morgen toch ook dingen doen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Truste
Jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij moet morgen toch ook dingen doen?
pm/dm/msn?quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja
Maar nu ben ik wakker en heb net iets gelezen wat nog even in mijn hoofd rondgaat..
Haha, hetzelfde hier, te lange werkweek gehad, maar door ritme nu al lang en breed wakker..quote:
môgguh L-Equote:
Heerlijk! Een weekend HE-L-E-MAAL niets geplandquote:
Het weer is mooi vandaag.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heerlijk! Een weekend HE-L-E-MAAL niets gepland![]()
Even bijkomen en bedenken wat voor moois ik allemaal met dit weer ga doenEn hoe is het daar?
het is inderdaad heerlijk buitenspeel weerquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Het weer is mooi vandaag.
Hier is het wel oke.
Ik heb geen plannen vandaag. Tenminste, wel met Peuter naar buiten natuurlijk want het is mooi weer. Wat we precies gaan doen weet ik nog niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
het is inderdaad heerlijk buitenspeel weerMisschien dat ik langs de xenos ga om een pot verf te kopen en een schildersdoek en dan lekker lui in het park oid te gaan hangen, of heb jij nog betere plannen?
Hmmm... dat zou ik ook nog wel kunnen doen. Beetje relaxen in het zonnetje. Maar ik zit zo lekker.quote:
vertelquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tosti klaar... maar mijn nieuwe bedachte hapje staat nu ook in de oven
quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat ga ik misschien ook nog wel doen vandaag
Nee joh, veel leuker om zelf iets mee te nemen.. Lekker door de stad banjeren, wok to go halen en dan op een kleed opeten met een zelf meegebracht wijntje. Beter dan alles laten regelen voor je.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:24 schreef PeuRac het volgende:
Snuit! Leuk date idee: http://www.groupon.nl/deals/arnhem (voor als je er eentje hebt)
't Is niet zo heel mooi weer hier hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat ga ik misschien ook nog wel doen vandaag
quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee joh, veel leuker om zelf iets mee te nemen.. Lekker door de stad banjeren, wok to go halen en dan op een kleed opeten met een zelf meegebracht wijntje. Beter dan alles laten regelen voor je.
Originality is the art of concealing your sources.quote:
Bemoei je er niet mee.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:28 schreef Barbusse het volgende:
Het is heerlijk weer, hup naar buiten jullie!
Mag ik nog even bijkomen op mijn balkon van de werkweek?!quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:28 schreef Barbusse het volgende:
Hoe weet jij dat nou?quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:28 schreef Barbusse het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mag ik nog even bijkomen op mijn balkon van de werkweek?!ik ga zo wel.. Als L-E me belt om der op te halen dan..
Dat kloptquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij moet niet zeuren, jij hebt toch een date?
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Originality is the art of concealing your sources.
Rekenen doe ik bij de kassa, nu is het een stille hoop koesterenquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:29 schreef L-E het volgende:
[..]
L-E heeft geen goede dag, dus reken er maar niet op.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:29 schreef L-E het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
De vraag is of je nu beslist om daarin te blijven hangen of dat je daar overheen stapt, Snuit toch gewoon laat langskomen en achteraf gaat zeggen dat het alsnog een leuke dag was.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:29 schreef L-E het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:30 schreef Yuki het volgende:
[..]Heeft niets met jou te maken hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
T is een strak blauwe hemelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Je kan ook tegen je date zeggen dat Yuki een hele aardige meid is, maar er alles aan zal doen om jou voor zichzelf te winnen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:30 schreef PeuRac het volgende:
![]()
Nu mn date maar nooit aan yuki voorstellen
I just did.quote:
Ik werd wakker, keek naar buiten, en nestelde mezelf op balkonnetje met een kopje koffie.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:32 schreef PeuRac het volgende:
Krijg net eens smsje:Iemand heeft er zin in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
Euh. Nee.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan ook tegen je date zeggen dat Yuki een hele aardige meid is, maar er alles aan zal doen om jou voor zichzelf te winnen.
Je hebt gelijk, Air. Ik weet het.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vraag is of je nu beslist om daarin te blijven hangen of dat je daar overheen stapt, Snuit toch gewoon laat langskomen en achteraf gaat zeggen dat het alsnog een leuke dag was.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vraag is of je nu beslist om daarin te blijven hangen of dat je daar overheen stapt, Snuit toch gewoon laat langskomen en achteraf gaat zeggen dat het alsnog een leuke dag was.
Zie hier voorbeeld 1: ontkennen dat het zo is.quote:
vrouwen tegen elkaar opstokenquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan ook tegen je date zeggen dat Yuki een hele aardige meid is, maar er alles aan zal doen om jou voor zichzelf te winnen.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I just did.![]()
[..]
Ik werd wakker, keek naar buiten, en nestelde mezelf op balkonnetje met een kopje koffie.Oh, wacht
Nou Snuit, vergeet die schilderplannen. Je gaat voetballen met een peuter!quote:
Arme peuterquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou Snuit, vergeet die schilderplannen. Je gaat voetballen met een peuter!
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
http://www.gratisoptehalen.nl/toon.php?rid=12&status=aangeboden
diesel werkt goed.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:37 schreef L-E het volgende:
Ik heb mieren trouwens. Lokdoosjes werken niet heel goed he?
Pardon?quote:
Als je het bonnetje nog hebt kan je ze terugbrengen, misschien kan je ze ruilen tegen wespen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:37 schreef L-E het volgende:
Ik heb mieren trouwens. Lokdoosjes werken niet heel goed he?
Dan hou ik de mieren wel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je het bonnetje nog hebt kan je ze terugbrengen, misschien kan je ze ruilen tegen wespen?
Jij met je balkon en je zon en je warmte en je koffie en je strand en en en...quote:
Dat hebben wij vandaag ook hier.. gewoon even een stukje in de automobiel tuffen naar die grote zandbak!quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij met je balkon en je zon en je warmte en je koffie en je strand en en en...
quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dat hebben wij vandaag ook hier.. gewoon even een stukje in de automobiel tuffen tien minuten wandelen naar die grote zandbak!
Mieren zijn leuk...je kan ze fucken door de route die ze normaal lopen te onderbrekenquote:
Ik zie allemaal zaken genoemd die jij daar ook kunt hebben hoor.....quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij met je balkon en je zon en je warmte en je koffie en je strand en en en...
Ik heb ook een auto vandaagquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat hebben wij vandaag ook hier.. gewoon even een stukje in de automobiel tuffen naar die grote zandbak!
Hmmm, misschien weer even een hond lenen vandaag
Bij jou is het vast warmer. En mijn balkon is eigenlijk geen balkon, maar een gallerij.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zie allemaal zaken genoemd die jij daar ook kunt hebben hoor.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij jou is het vast warmer. En mijn balkon is eigenlijk geen balkon, maar een gallerij.Och och, wat een tragedie toch weer....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:54 schreef Barbusse het volgende:
Ik zit hier trouwens wel een beetje te hyperen....ben gestopt met roken
Nou, op het moment is het eerderquote:
Dat komt wel goedquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, op het moment is het eerder [ afbeelding ]
Thanks for the supportquote:
Ik weet het.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:04 schreef WinterBreeze het volgende:
Sterkte, Barb, het is het allemaal waard
Altijdquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:19 schreef JoeBravo het volgende:
Damn, wat zie ik er weer goed uit vandaag
quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:24 schreef PeuRac het volgende:
Snuit! Leuk date idee: http://www.groupon.nl/deals/arnhem (voor als je er eentje hebt)
ik compenseer dat vandaagquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:19 schreef JoeBravo het volgende:
Jij ook al?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:19 schreef JoeBravo het volgende:
MIquote:
een brilquote:
Ik heb een paars jurkje aan vandaag, ik was vergeten hoe goed die staatquote:
dat beoordelen wij wel of ie goed staatquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb een paars jurkje aan vandaag, ik was vergeten hoe goed die staat![]()
Hoe staat ie op een wit geoliede vloer?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat beoordelen wij wel of ie goed staat
Geeft dat geen vlekken?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoe staat ie op een wit geoliede vloer?
dat gebeurt erna pasquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vertrouw je me niet?
[..]
Geeft dat geen vlekken?
je hebt waarschijnlijk al een halve fles wodka opquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vertrouw je me niet?
[..]
Geeft dat geen vlekken?
Ik twijfel. Jurkje is leukerquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je hebt waarschijnlijk al een halve fles wodka op
boefje jijquote:
Iets met PICS!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
check het tweede woordquote:
quote:
I can imaginequote:Op zaterdag 9 april 2011 11:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
haha, je weet niet half hoe erg!
Wijfquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik twijfel. Jurkje is leukerMaar mogelijk naar het strand... Daar heb ik niet helemaal de lekkerste jurkjes voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |