en van je oorhaar graag, bij sommige mensen heeft dat ook wel wat werk nodig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat.![]()
Dan bepalen wij wel of het nodig is.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:15 schreef Rijpie het volgende:
[..]
en van je oorhaar graag, bij sommige mensen heeft dat ook wel wat werk nodig!Doe dan maar gelijk van alle delen op je lichaam waar het haar goed zichtbaar is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O god, ik loos prompt over mijn toetsenbord heen. Wat een zooitje!quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:30 schreef Aaardappel het volgende:
Ik wilde jullie niet langer in spanning houden, dus maar een foto van m'n eigen oksel gemaakt:
[ afbeelding ]
En, hoe vinden jullie hem?
Ik had ook niet anders verwacht.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
O god, ik loos prompt over mijn toetsenbord heen. Wat een zooitje!
Dank dat je mijn oksels mooi vind, dat vind ik nou echt leuk om te horen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:39 schreef Dastan het volgende:
Ik heb zelfs het gevoel dat ik wel een tweede keer zou kunnen. Dat heb ik normaal nooit. Met die afbeelding kun je ook zoveel kanten op. Ik blijf ernaar kijken. Het doet iets met je. Iets sensueels.
ik hoop voor je dat je veel mannen kunt vinden die graag hun kont laten harsen voor jou...quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:05 schreef Venus-Castina het volgende:
Ik heb mannen het liefst zonder lichaamshaar. Het lijkt me niets 's avonds tegen een harige kont op te moeten kruipen.
Inderdaad. Allleen de homo's misschien, maar daar heb jij weinig aan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:12 schreef Rivalo het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat je veel mannen kunt vinden die graag hun kont laten harsen voor jou...
Nee, die heeft NL net in de uitverkoop gedaan.quote:
American Psychoquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:35 schreef Skazminko het volgende:
Mannen die aan body grooming doen hebben over het algemeen deze looks.
[ afbeelding ]
Mannen die dat niet doen zien er zo uit.
[ afbeelding ]
Juist niet persoonlijk, toch?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:23 schreef Radio91 het volgende:
Als we nou ook al met zn alleen gaan zeiken over okselhaar dan eindigen we zeker met persoonlijk gemaakte robots.:P
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |