slaap ze Kjonquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:05 schreef Koen66 het volgende:
slapen![]()
truste allemaal voor zover je niet slaapt / druk bezig bent
Trustequote:Op zaterdag 9 april 2011 01:05 schreef Koen66 het volgende:
slapen![]()
truste allemaal voor zover je niet slaapt / druk bezig bent
quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:05 schreef TheFamousMan het volgende:
Nwtv?'neeee, nog lang geen nieuwe tv' was het antwoord van een altmodisch persoon van school toenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
We zullen duimen voor jequote:Op zaterdag 9 april 2011 01:06 schreef sararaats het volgende:
Fris en fruitig !!!! Nu maar hopen dat m'n haar snel droog is.
Zóóóóóóó passéquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
'neeee, nog lang geen nieuwe tv' was het antwoord van een altmodisch persoon van school toen
WatdeFOK! is dat voor afkortingquote:
een niet bestaandequote:Op zaterdag 9 april 2011 01:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
WatdeFOK! is dat voor afkorting
pff, saaie mensen hier hoor... Slaap zequote:
ssssssssssstttttttttttttttttttttquote:
Hoe is die dan om het leven gekomen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:18 schreef sararaats het volgende:
Er was ooit een implosie in de tv bij m'n ouders waar ik nog steeds een trauma van heb. Die tv stond in de speelkamer omdat het altijd ruzie om de tv was
Gewoon doorgefikt. Toen heb ik een tv voor mezelf gekocht. Daarvan is nu de videorecorder gesneuveld.
quote:
quote:
natuurlijkquote:
De videorecorder? Doordat er een VHS vastzat en ik die er wel eens uit zou peuteren. KNAL! de klep eraf. De VHS is nog heel maar er zitten wel kreuken in.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoe is die dan om het leven gekomen?
Ik had ook zo'n oud ding van minstens 16 jaar geleden, m'n vader kocht daarna zo'n enorme tv, geen idee hoe groot, maar ik vind het echt een enorm lelijk ding, en zelfs de kat moest eraan wennen, hij sliep altijd op de oude:quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:25 schreef sararaats het volgende:
[..]
De videorecorder? Doordat er een VHS vastzat en ik die er wel eens uit zou peuteren. KNAL! de klep eraf. De VHS is nog heel maar er zitten wel kreuken in.
De videorecorder is ingebouwd in de tv maar ik heb nog een videorecorder.
Btw, die tv is al bijna 10 jaar oud dus ik ben wel toe aan een nieuwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |