wel iets meer toch?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik kom op ongeveer 500 posts per maand.Vroeger stond ik dan nog in het lijstje met 'regulars' in die statistieken.
Ik ben weer gedegradeerd tot incidentele bezoeker.
Dat is verdomd toevallig zeg!quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nou, da's ook toevallig, dat staat gewoon in d'r profiel!
liggen aardig wat dode woerden langs de weg laatste wekenquote:
Ik was geen puber op mijn 8equote:Op zaterdag 9 april 2011 00:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Omdat alle pubermeisjes dat doen als ze hun nagels niet lakken.
Blaaskaak die je bent!quote:
Makkelijk in 1 als het moetquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wel iets meer toch?
dat haalt nijner in twee dagen
500 ongeveer (ik ben hier 2 avonden in de week á 70 posts ongeveer?) In de kerstvakantie was het een stukje meer.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wel iets meer toch?
dat haalt nijner in twee dagen
en als je je kloonaccount MaleDuck erbij telt?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
500 ongeveer (ik ben hier 2 avonden in de week á 70 posts ongeveer?) In de kerstvakantie was het een stukje meer.
Dan moet ik eerst het account van MaleDuck hacken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en als je je kloonaccount MaleDuck erbij telt?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst het account van MaleDuck hacken.
Ga maar eens naar [MEN] danquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:17 schreef sararaats het volgende:
Ik was een hele tijd niet op fok! maar nu wil ik postracen
Daar gaat dat wel snellerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |