Met mij altijd wat?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
met jou is toch altijd wat
je doet je huiswerk niet , of op aparte tijden..
je hoort te veel over sex
je slaapt niet op de normale tijden
en zo is er vast nog wel meer
whiskeyquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Met mij altijd wat?als een of ander probleemkind?
hammerheads??quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:48 schreef Solique het volgende:
Ben ik weer
alcohol begint erin te hakken.
Malibu (puur)quote:
Chocomel!quote:
Een mooi Brabants meisje die zich zeer vervaardigt heeft in het bespelen van een geëlektrificeerde gitaar, houdt van skaten en is experimenteel met photosoepquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:49 schreef RockNijntje het volgende:
Wat voor een beeld hebben jullie hier wel niet van me?
reageer maar niet op d'r, zou ze erg waarderenquote:
dat zijn jouw hormonen die sprekenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Een mooi Brabants meisje die zich zeer vervaardigt heeft in het bespelen van een geëlektrificeerde gitaar, houdt van skaten en is experimenteel met photosoep
Nou, zo denkt niet iedereen hier over me blijkbaarquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Een mooi Brabants meisje die zich zeer vervaardigt heeft in het bespelen van een geëlektrificeerde gitaar, houdt van skaten en is experimenteel met photosoep
Vind het meer ranja, fles is zo leegquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Chocomel!
maar nu.. toch maar lekker slapen![]()
en morgen heeeerlijk uitslapen..
ik heb chocomelquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Vind het meer ranja, fles is zo leeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Trusten Barquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb chocomel
veel plezier met je fles.. als er niks meer uit komt is ie leeg!
trusten Sol!
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:54 schreef Barretje80 het volgende:
en trusten KSC!TrusteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |