quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:48 schreef Vultarian het volgende:
vroeger toen ik jong was hadden we een grijze-roodstaart die praatte echt heel veel, als de telefoon ging dan deed hij precies na hoe mijn moeder de telefoon opnam, en halverwege het gesprek begon dat beest dan al "ok, houdoe" te roepen en zo, echt hele leuke beesten
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, kan wel, moet je ze voordat de grote pennen gegroeid zijn het vliesje onder de tong doorsnijden en ze dan spaanse peper voeren, trekt het tongetje krom en dan kan het wel, nodeloos om te zeggen dat die van mij niet kunnen praten....
jij ook hoorquote:
Ik ook niet! Nooit van mijn leven dat ik dat over mijn hart kan krijgen!quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat vind ik nou weer helemaal niks .... bah
morgen gewoon ook eens bij hem proberenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:51 schreef bollokus het volgende:
pfff de hond word wakker springt op mijn schoot en wil eten, wat een leven heeft dat beest
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:51 schreef bollokus het volgende:
pfff de hond word wakker springt op mijn schoot en wil eten, wat een leven heeft dat beest
Lol, maar wie kan dat koppie weerstaan dan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:51 schreef bollokus het volgende:
nee precies, ze moeten het vanzelf kunnen en anders hoeft het nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ook niet! Nooit van mijn leven dat ik dat over mijn hart kan krijgen!
een dier slachten lukt me goed maa een dier zien lijden kan ik niet tegen!quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ook niet! Nooit van mijn leven dat ik dat over mijn hart kan krijgen!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:52 schreef Vultarian het volgende:
[..]
morgen gewoon ook eens bij hem proberen
telepadinges noemen ze datquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
begint sharon over mensen die bang zijn voor honden of katten
Inderdaad, er zijn er wel een paar die vanzelf kunnen praten maar dat is maar een klein percentage, als je geluk hebt dan kunnen ze het maar om nu een beestje te martelen omdat ik het leuk zou vinden dat ze kunnen praten...?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:52 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nee precies, ze moeten het vanzelf kunnen en anders hoeft het niet
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
die van Bollokus is nog maar een babietje hoor
nu geen moeilijke woorden gaan gebruiken he.... Je hondje wil eten hebbenquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar bija een meter hoog, gek beest
en in het asiel zeiden ze dat hij niet groot werd![]()
en het leuke is zijn broertje werd gekocht door een omatje die net zelf kon lopen
![]()
heb ik al gegevenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nu geen moeilijke woorden gaan gebruiken he.... Je hondje wil eten hebben
Er is een verschil tussen voedsel en gezelschapsdieren idd, neemt niet weg dat je alle beesten goed moet behandelen en zeker niet pijnigen om je eigen voorkeur.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
een dier slachten lukt me goed maa een dier zien lijden kan ik niet tegen!
OMG.... nu zie ik een zwarte pup van een meter hoog, een oud oomaatje kromlopend achter haar rollator vooruit sleurenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar bija een meter hoog, gek beest
en in het asiel zeiden ze dat hij niet groot werd![]()
en het leuke is zijn broertje werd gekocht door een omatje die net zelf kon lopen
![]()
je bent een lief baasjequote:
Lol! Ah gossie....quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OMG.... nu zie ik een zwarte pup van een meter hoog, een oud oomaatje kromlopend achter haar rollator vooruit sleuren
wat ben je dan voor een ramptoerist? je komt gewoon terug zonder dat je iets gezien hebt?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:57 schreef Nobodies het volgende:
Terug als ramptoerist, ze hebben ook meteen maar een blusboot laten komen... geen fik te zien, maar denk dat het midden in het gebouw (tegenover me) is.
zeker niet, maar metr de goeien gereedschappen hoeft een beest helemaal niks te merken daar ben ik van overtuigdquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen voedsel en gezelschapsdieren idd, neemt niet weg dat je alle beesten goed moet behandelen en zeker niet pijnigen om je eigen voorkeur.
Spannend! Gelukkig niet jouw flat dan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:57 schreef Nobodies het volgende:
Terug als ramptoerist, ze hebben ook meteen maar een blusboot laten komen... geen fik te zien, maar denk dat het midden in het gebouw (tegenover me) is.
ja ik ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OMG.... nu zie ik een zwarte pup van een meter hoog, een oud oomaatje kromlopend achter haar rollator vooruit sleuren
Helaas... kan alleen beetje moeilijk door afzetlint heen gaan zonder gezeur van de politie aan m'n broek te krijgen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:57 schreef Vultarian het volgende:
[..]
wat ben je dan voor een ramptoerist? je komt gewoon terug zonder dat je iets gezien hebt?
Nu ik ook P2000 checken.... geen schokkende brandgeruchten alhier... je woont dus niet in Amsterdamquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:57 schreef Nobodies het volgende:
Klopt, een goeie behandeling en deugdelijk materiaal is gewoon het minste dat je kunt doen voor je eten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:58 schreef bollokus het volgende:
[..]
zeker niet, maar metr de goeien gereedschappen hoeft een beest helemaal niks te merken daar ben ik van overtuigd
ja, ja, 't is al een echte tienerpuppie... ik weet..... des te erger voor het oomaatje tochquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:58 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja ik ook![]()
maar pup hij is nu 11 maanden oud
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja, ja, 't is al een echte tienerpuppie... ik weet..... des te erger voor het oomaatje toch
ja die kunnen wel eens lastig doen inderdaadquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:59 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Helaas... kan alleen beetje moeilijk door afzetlint heen gaan zonder gezeur van de politie aan m'n broek te krijgen.
Ervaring?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:01 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ja die kunnen wel eens lastig doen inderdaad
ja ik probeer wel eens foto's te makenquote:
lid worden van een officiele fotoclub, krijg je perskaartquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:02 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ja ik probeer wel eens foto's te maken
Lol, tja, dan willen ze nog wel eens een beetje lastig doen....quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:02 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ja ik probeer wel eens foto's te maken
Krijg nu een "we hebben een clubje opgericht" gevoel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
lid worden van een officiele fotoclub, krijg je perskaartdoen ze minder moeilijk
komt wel wanneer ik me serieus op die hobby ga richtenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
lid worden van een officiele fotoclub, krijg je perskaartdoen ze minder moeilijk
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:04 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Krijg nu een "we hebben een clubje opgericht" gevoel.
quote:
quote:
nobodies doet dat tochquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en jij bent #292 dus snel nadenken over een nieuwe TT
Oh, da's goed hoor, iedereen het er mee eens dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en jij bent #292 dus snel nadenken over een nieuwe TT
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh, da's goed hoor, iedereen het er mee eens dan?
ben je er nogquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nobodies mag openen met een nieuwe TT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |