Ik ben er druk mee hoor, alleen vanavond hierquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat zouden meer mensen moeten doen!
ik heb wel een leven buiten Fok, alleen die verslaving hequote:Op vrijdag 8 april 2011 22:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben er druk mee hoor, alleen vanavond hier
Ach.. jij hebt van de week ook nog gepost in de sc..quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben er druk mee hoor, alleen vanavond hier
Ja altijd tegen mijn favo relnichtquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ach.. jij hebt van de week ook nog gepost in de sc..
Liegen he, tegen mij?
Mwah... denk wel dat ze me zou opvallen als ik haar morgen in de stad tegen zou komenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:52 schreef Kally het volgende:
Het is niet dat ze niet goed zingt maar ze is niet echt een opvallend figuur
Na een half uurtje ofzo.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:02 schreef ranja het volgende:
[..]
Mwah... denk wel dat ze me zou opvallen als ik haar morgen in de stad tegen zou komen
Volgens mij 2 kandidaten die nog een sing-off moeten doen en dan beslist de jury?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:03 schreef ranja het volgende:
[..]
Na een half uurtje ofzo.
We krijgen nou 2x een uitslag? Eerst zijn er een paar veilig, dan weer stemmen en dan de sing-off?
Als die nog zo mag heten?
Ja, als laatste. Ik meende dat Wendy of Martijn zoiets zeiden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij 2 kandidaten die nog een sing-off moeten doen en dan beslist de jury?
Ah, dan zijn we nog wel ff bezigquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:06 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, als laatste. Ik meende dat Wendy of Martijn zoiets zeiden.
Origineelquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat een doedelzak, die Fransje Bauwert!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |