Waar woon jij dan? Dorp waar ik eerst woonde was ook erg.. keken mensen je gewoon boos aan als je met de auto onderweg was op zondag.quote:Op zondag 10 april 2011 12:19 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben nog nooit zo vroeg bij de supermarkt geweest dat ie nog niet open was!
Hier zijn ze trouwens niet eens open op zondag... suf christengedoe
Tilburgquote:Op zondag 10 april 2011 12:21 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Waar woon jij dan? Dorp waar ik eerst woonde was ook erg.. keken mensen je gewoon boos aan als je met de auto onderweg was op zondag.
Tilburg is wel gezellig toch?quote:Op zondag 10 april 2011 12:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tilburg
ik heb zin in een appelflap
En ik word moe van mezelf... Als ik zo een weekend zit te studeren ga ik helemaal anders praten... Ik voel me nauwlijks meer mezelf
oh nee ik moet juist tussendoor af en toe wat anders doenquote:Op zondag 10 april 2011 12:32 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Tilburg is wel gezellig toch?
Ja je bent echt hard aan het studeren he?
Als ik ga leren loop ik altijd met mijn laptop naar de eettafel en zet ik mijn wifi uit, zodat ik niet steeds geneigd ben iets anders te gaan doen.
Dat zijn zeker hele kleine stukjes tekstquote:Op zondag 10 april 2011 12:40 schreef rhubarbje het volgende:
oh nee ik moet juist tussendoor af en toe wat anders doen
Nu moet ik telkens een bepaald stuk tekst samenvatten en daarna mag ik ff reageren op fok
Wat studeer je eigenlijk?quote:Op zondag 10 april 2011 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
Ik mag van mezelf na elke sheet die ik behandeld heb
Maar meestal maak ik gewoon een onderwerpje af en dan kom ik even posten
Maatschappijleerquote:
Okee, nou veel succes ermeequote:Op zondag 10 april 2011 13:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maatschappijleer
Ik ben vandaag 2 vakken door elkaar aan het doenhandig maar ik moet gewoon af en toe afwisselen
Sociaal culturele veranderingen en internationale betrekkingen
Jammer genoeg liggen ze ver van elkaar... normaal is er veel meer samenhang en dan is het minder lastig om 2 vakken door elkaar te doen maar ik hoef nog maar drie vakken (en mijn minor en mijn onderzoek maar dat is voor later)
Tnx!quote:Op zondag 10 april 2011 13:27 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Okee, nou veel succes ermee
Verklaart meteen jouw replies in dat andere topic haha.
Ik vermoedde al zoietsquote:Op zondag 10 april 2011 13:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tnx!
Ja idd
Daarom ben ik daar gaan posten eigenlijk, het is een mooie oefening in de stof haha
Geen idee, ik volg zijn posts nog niet zo lang haha.quote:Want die TS is echt een psycholoog van de koude grond hoor, hij opent continue topics waar hij zo veel mogelijk moeilijke woorden in gooit maar snappen doet hij er nooit wat van volgens mij
Sinds het zo snel is dat de 'andere kant' meestal de bottleneck is houd ik me er ook niet meer mee bezigquote:Op zondag 10 april 2011 10:34 schreef L-E het volgende:
Ik hou me nooit bezig met de snelheid van mijn internet. Ik ben echt een meisje.
Moeders aaaaaahhh *rent weg*quote:Op zondag 10 april 2011 13:57 schreef rhubarbje het volgende:
Ow jezus!
Mijn zusje is dit weekend het huis uit gegaan en mijn moeder heeft vandaag al gebeld en gemailt
allebei over wanneer we langs komen
Dit word een zware tijd haha
Jij zou wel graag op zondag werken dan?quote:Op zondag 10 april 2011 12:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tilburg
Maar ik bedoelde niet dat ik in een christelijke samenleving woon hoor, maar het was meer een algemene grom naar de onderliggende christelijke normen en waarden in nederland en het feit dat de winkels daardoor dicht zijn
nee ik hou niet van werkenquote:Op zondag 10 april 2011 14:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij zou wel graag op zondag werken dan?
En daarom doen de meeste mensen dat dan ook nietquote:Op zondag 10 april 2011 14:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik hou niet van werken
daarom heb ik een beroep gekozen dat niet in het weekend hoeft te werken en dat veel vakanties heeft
Moet je maar niet bij de ah gaan werken als je niet op zondag wil werken
Maar ik wil een appelflap!!quote:Op zondag 10 april 2011 14:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En daarom doen de meeste mensen dat dan ook niet. Ik vind het lekker rustig trouwens als alles dicht is. Heb ook een tyfushekel aan koopzondagen
AH dan?quote:
dichtquote:
AH to go?quote:
goed ideequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |