Ja, ik moest onbewust ook even kokhalzen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
Wat een heerlijk weer
en een vreselijke TT
hemaquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoe kom je in hemelsnaam aan 'een grote mitrailleur' hier in NL vraag ik me af trouwens?
Oh, ik was al wild aan het speculeren over een militair die compleet gek geworden was door de bezuinigingsplannen.quote:
Ik denk niet dat het zo moeilijk is om dat buiten de regeltjes om te doen. Ik heb nooit zoveel vertrouwen in veiligheidsregeltjes. Meestal omdat mensen er altijd vrij losjes mee om gaan.quote:
Ik wordt net wakker uit mijn middagdutjequote:Op zaterdag 9 april 2011 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
waarom ben je trouwens niet buiten grrrtje? Het is heerlijk weer
Lambal!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wordt net wakker uit mijn middagdutje
Lambal die om 6 uur al op was jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Lambal!!
Ik wil ook een middagdutje...
Gecoördineerde terreuractie, dat zou pas zuigenquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:00 schreef rhubarbje het volgende:
Zit die persconferentie te kijken maar dat ontruimen van andere winkelcentra is niet echt logisch...
Behalve als ze meer weten dan wij natuurlijk
10 keer beter dan nu uitspraken doen waar je later misschien op terug moet komen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:03 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan die persconferenties he
'Dat kan ik niet bevestigen noch ontkennen'
'Daar kan ik op dit moment geen mededeling over doen'
'We doen onderzoek naar het onderzoek waarmee onderzoek word gedaan naar dat gerucht'
ow nee daar heb je helemaal gelijk inquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
10 keer beter dan nu uitspraken doen waar je later misschien op terug moet komen.
Ik word eerder gestoord van die journalisten die maar iedere keer dezelfde vragen blijven stellen waarvan allang duidelijk is dat ze er toch geen antwoord op krijgen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow nee daar heb je helemaal gelijk in
maar dit is wel de meest loze persconferentie ooit
ze hebben niets nieuws verteld of zo
geef er dan geen
Mensen hebben daar nou eenmaal behoefte aan. Ik geloof het wel. Lees in de loop van de week wel wat er nu precies allemaal gebeurd is. Van die hap-snap-conferenties wordt je idd zelden wijzer.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow nee daar heb je helemaal gelijk in
maar dit is wel de meest loze persconferentie ooit
ze hebben niets nieuws verteld of zo
geef er dan geen
nou ik vind ze erg goed vandaag hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik word eerder gestoord van die journalisten die maar iedere keer dezelfde vragen blijven stellen waarvan allang duidelijk is dat ze er toch geen antwoord op krijgen.
Mja, is hun werk. Doet me wel denken aan irritante verkopers iddquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik word eerder gestoord van die journalisten die maar iedere keer dezelfde vragen blijven stellen waarvan allang duidelijk is dat ze er toch geen antwoord op krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |