dienblad op rolstoelquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
die warme ballen zijjn idd waardeloos, Heb ik het volgende op gevonden. KEn je de telsell reklame van dat tafeltje? Vorig jaar bij blokker voor een tientje
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
* ik moet nu het bier van mijn beeldscherm afhalen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
dienblad op rolstoel![]()
![]()
mobiel internet... zelfs onder het rijden
zitten gezellig te eten, maar kan nog gaan gebeuren. Hebben tenslotte ook al staan kotsen met zen allenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:44 schreef bollokus het volgende:
moet ik de moeite doen m de vpn aan te swengelen of is er niks te doen op de stream ??
geen pizza vandagquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
de zoveelste pizzareclame dus nee....
[..]
![]()
OK... die warme ballen begrijp ik dan.... maar de satésausquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
zitten gezellig te eten, maar kan nog gaan gebeuren. Hebben tenslotte ook al staan kotsen met zen allen
gewoon gekocht, bij de slager, smaken goed.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK... die warme ballen begrijp ik dan.... maar de satésaus
waar haal je de stroom vandaan bollo of heb jij wel beterijen die uren mee gaan in je laptop.... Mijn laptop red het opstarten niet eens zonder stekker... De stakker ipad heule dag zonder draadjequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:48 schreef bollokus het volgende:
ben nu bezig met het bierdieet, maar dat is wel doorzetten
was leuke opdracht, ben benieuwd wat deze week nog meer gaat brengenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:47 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
gezien, lekkere shake van weightwatchers je komt er niks van aan er komt meer uit dan er in gaat
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:48 schreef bollokus het volgende:
ben nu bezig met het bierdieet, maar dat is wel doorzetten
5 uurtjes zonder infuusquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:48 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
waar haal je de stroom vandaan bollo of heb jij wel beterijen die uren mee gaan in je laptop.... Mijn laptop red het opstarten niet eens zonder stekker... De stakker ipad heule dag zonder draadje
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
niet doorzetten... doordrinken dus
Goed Dieet!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:50 schreef Ceetje.. het volgende:
ik doe het ananasdieet, ik eet alles, behalve ananas, gaat goed!!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:50 schreef Ceetje.. het volgende:
is ie een beetje koel, of ook zo bloedje heet ben aan een nieuwe toe maar vind het moeilijk kiezenquote:
quote:
die zitten obsessief aan de streams geplakt, laat ze maarquote:
ja deze blijft goed op temperatuur heb nergens last van en ben zeer te spreken over dellquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:50 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
is ie een beetje koel, of ook zo bloedje heet ben aan een nieuwe toe maar vind het moeilijk kiezen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:51 schreef Vultarian het volgende:
[..]
die zitten obsessief aan de streams geplakt, laat ze maar
Sommige mensen van hier zitten ook daar he!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:51 schreef Vultarian het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:51 schreef Vultarian het volgende:
[..]
bol zeker? die snapte hem ook al nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:51 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Sommige mensen van hier zitten ook daar he!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:52 schreef Vultarian het volgende:
[..]
bol zeker? die snapte hem ook al niet
Ja maar heb de streams uit gegoooi, ikikikikik en jankjankjankjank voeren de boventoon, dan is het hier gezelliger, als er een leuke opdracht is dan gaan ze weer aan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:51 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Sommige mensen van hier zitten ook daar he!
heul nie, zit hier aan de barquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:52 schreef Vultarian het volgende:
[..]
bol zeker? die snapte hem ook al niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:53 schreef pietpaniek het volgende:
Ik doe punten dieet, snap um niet.... mag 20 punten....... Dat zijn 2 hele taarten, maar ik hou vol hoor
ik ga voor 20 D.E puntenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:53 schreef pietpaniek het volgende:
Ik doe punten dieet, snap um niet.... mag 20 punten....... Dat zijn 2 hele taarten, maar ik hou vol hoor
die ken ik wel ja een vingerplantquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
arme bol
speciaal voor jullie dan
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jesje, zelfs ik had 'm doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd de sarcasme modus aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |