eensquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
maar dan moet Piet nog wel de OP repareren hoor
ja haaquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
maar dan moet Piet nog wel de OP repareren hoor
Hier verder.... Piet had lapoquote:
kan snel gaan hierquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:27 schreef Vultarian het volgende:
heeft hij nog bijna 300 posts de tijd voor
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:27 schreef Vultarian het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:27 schreef Vultarian het volgende:
oe opschieten dan maarquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:27 schreef Vultarian het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:29 schreef Vultarian het volgende:
nou niet allemaal als een gek gaan quoten, gaat allemaal van piet z'n tijd af!
Je kan het Pietquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:31 schreef jesje1982 het volgende:
mijn god 3 cossen 3 sc's en dat allemaal in 5 minuten![]()
quote:
Leuk toch hebben we wat te kiezen!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:31 schreef jesje1982 het volgende:
mijn god 3 cossen 3 sc's en dat allemaal in 5 minuten![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
niet piet niet deze knippen en plakken maar postje #32 knippen en plakken
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh noes, dat bedoelde ik ook, ik heb die 2 meteen na elkaar gepost maar Jesje zat ertussen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
have fun milfquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:35 schreef MissJ.24 het volgende:
Ninja rent langs, mascara opsmeren en tikken tegelijk..........schrijf vooral door, ik lees alles morgen wel terug.
Nu de veel te strakke spijkerbroek aansnoeren, sexy topje, en deze milf gaat los.......![]()
![]()
Ninja Milf veel plezierquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:35 schreef MissJ.24 het volgende:
Ninja rent langs, mascara opsmeren en tikken tegelijk..........schrijf vooral door, ik lees alles morgen wel terug.
Nu de veel te strakke spijkerbroek aansnoeren, sexy topje, en deze milf gaat los.......![]()
![]()
jij bent duidelijk nog niet bekend met mijn razendsnelle 2 vinger-type-neus-op-het-keyboard-systeemquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:35 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Gewoon in alle 6 mee praten dan maar..
Woohoo! You go girl.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:35 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
veel plezier !quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:35 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
picsquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:35 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
enjoyquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:35 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
De afbeeldingen zijn goed hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:36 schreef pietpaniek het volgende:
Maar hoe knip je dat hij ook de afbeeldingen goed laat zien
gyazo of screenshot studio doen wonderenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:36 schreef pietpaniek het volgende:
Maar hoe knip je dat hij ook de afbeeldingen goed laat zien
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
gyazo of screenshot studio doen wonderen
quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:39 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
je weet dat ik het op de ipad heb gedaan
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bollokus is er toch nu niet
haha toch welquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bollokus is er toch nu niet
dat is ook geen pjoeterquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:39 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
je weet dat ik het op de ipad heb gedaan
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:40 schreef Vultarian het volgende:
denk dat pietje nu niet meer durft te posten na #280
ik ken iemand die al nerveus wordt als we over #100 gaanquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:40 schreef Vultarian het volgende:
denk dat pietje nu niet meer durft te posten na #280
Oe nee was ik niet bekent mee maar klinkt spannend!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:36 schreef Vultarian het volgende:
[..]
jij bent duidelijk nog niet bekend met mijn razendsnelle 2 vinger-type-neus-op-het-keyboard-systeem
quote:
Oops....quote:
zoals zo vaak klinkt het mooier dan het isquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:41 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Oe nee was ik niet bekent mee maar klinkt spannend!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oops....
[ afbeelding ]
Sorry Bollokus...... ik wist niet dat je fluisterbanden op je rolstoel had
zekerquote:
deed tijgersluipen, ga nu ff de stoel halen ben zo terugquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oops....
[ afbeelding ]
Sorry Bollokus...... ik wist niet dat je fluisterbanden op je rolstoel had
quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:42 schreef bollokus het volgende:
[..]
deed tijgersluipen, ga nu ff de stoel halen ben zo terug
[..]
[..]
ik heb wel warme ballen nu, in satésausquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:43 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
kan er wel mee fokkenen topic openen en geen warme balluh
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:43 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
ik niet gelukkigquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb wel warme ballen nu, in satésaus
tss jij jij pfff ....... Sadistquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb wel warme ballen nu, in satésaus
quote:
die warme ballen zijjn idd waardeloos, Heb ik het volgende op gevonden. KEn je de telsell reklame van dat tafeltje? Vorig jaar bij blokker voor een tientjequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:43 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:44 schreef bollokus het volgende:
moet ik de moeite doen m de vpn aan te swengelen of is er niks te doen op de stream ??
de zoveelste pizzareclame dus nee....quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:44 schreef bollokus het volgende:
moet ik de moeite doen m de vpn aan te swengelen of is er niks te doen op de stream ??
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:45 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
tss jij jij pfff ....... Sadistzeker een stokkie in geprikt ook nog
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:45 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
tss jij jij pfff ....... Sadistzeker een stokkie in geprikt ook nog
dienblad op rolstoelquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
die warme ballen zijjn idd waardeloos, Heb ik het volgende op gevonden. KEn je de telsell reklame van dat tafeltje? Vorig jaar bij blokker voor een tientje
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
* ik moet nu het bier van mijn beeldscherm afhalen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
dienblad op rolstoel![]()
![]()
mobiel internet... zelfs onder het rijden
zitten gezellig te eten, maar kan nog gaan gebeuren. Hebben tenslotte ook al staan kotsen met zen allenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:44 schreef bollokus het volgende:
geen pizza vandagquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
de zoveelste pizzareclame dus nee....
[..]
![]()
OK... die warme ballen begrijp ik dan.... maar de satésausquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
zitten gezellig te eten, maar kan nog gaan gebeuren. Hebben tenslotte ook al staan kotsen met zen allen
gewoon gekocht, bij de slager, smaken goed.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK... die warme ballen begrijp ik dan.... maar de satésaus
waar haal je de stroom vandaan bollo of heb jij wel beterijen die uren mee gaan in je laptop.... Mijn laptop red het opstarten niet eens zonder stekker... De stakker ipad heule dag zonder draadjequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:48 schreef bollokus het volgende:
ben nu bezig met het bierdieet, maar dat is wel doorzetten
was leuke opdracht, ben benieuwd wat deze week nog meer gaat brengenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:47 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
gezien, lekkere shake van weightwatchers je komt er niks van aan er komt meer uit dan er in gaat
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:48 schreef bollokus het volgende:
ben nu bezig met het bierdieet, maar dat is wel doorzetten
5 uurtjes zonder infuusquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:48 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
waar haal je de stroom vandaan bollo of heb jij wel beterijen die uren mee gaan in je laptop.... Mijn laptop red het opstarten niet eens zonder stekker... De stakker ipad heule dag zonder draadje
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
niet doorzetten... doordrinken dus
Goed Dieet!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:50 schreef Ceetje.. het volgende:
ik doe het ananasdieet, ik eet alles, behalve ananas, gaat goed!!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:50 schreef Ceetje.. het volgende:
is ie een beetje koel, of ook zo bloedje heet ben aan een nieuwe toe maar vind het moeilijk kiezenquote:
quote:
die zitten obsessief aan de streams geplakt, laat ze maarquote:
ja deze blijft goed op temperatuur heb nergens last van en ben zeer te spreken over dellquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:50 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
is ie een beetje koel, of ook zo bloedje heet ben aan een nieuwe toe maar vind het moeilijk kiezen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:51 schreef Vultarian het volgende:
[..]
die zitten obsessief aan de streams geplakt, laat ze maar
Sommige mensen van hier zitten ook daar he!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:51 schreef Vultarian het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:51 schreef Vultarian het volgende:
[..]
bol zeker? die snapte hem ook al nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:51 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Sommige mensen van hier zitten ook daar he!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:52 schreef Vultarian het volgende:
[..]
bol zeker? die snapte hem ook al niet
Ja maar heb de streams uit gegoooi, ikikikikik en jankjankjankjank voeren de boventoon, dan is het hier gezelliger, als er een leuke opdracht is dan gaan ze weer aan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:51 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Sommige mensen van hier zitten ook daar he!
heul nie, zit hier aan de barquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:52 schreef Vultarian het volgende:
[..]
bol zeker? die snapte hem ook al niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:53 schreef pietpaniek het volgende:
Ik doe punten dieet, snap um niet.... mag 20 punten....... Dat zijn 2 hele taarten, maar ik hou vol hoor
ik ga voor 20 D.E puntenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:53 schreef pietpaniek het volgende:
Ik doe punten dieet, snap um niet.... mag 20 punten....... Dat zijn 2 hele taarten, maar ik hou vol hoor
die ken ik wel ja een vingerplantquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
arme bol
speciaal voor jullie dan
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jesje, zelfs ik had 'm doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd de sarcasme modus aan
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:53 schreef pietpaniek het volgende:
ja maar jij hebt gezapt..... ik moest in de tv-gids kijken voor ik hem door hadquote:
ja ik ken het bingolied wel, maar weet ik veel dat er van duin op ned.1 isquote:
kep heul geen nl1quote:
dat dusquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:55 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ja ik ken het bingolied wel, maar weet ik veel dat er van duin op ned.1 is
maar jij staat in de vakantie standquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja maar jij hebt gezapt..... ik moest in de tv-gids kijken voor ik hem door had
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:55 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maar jij staat in de vakantie stand
maar jij had vandaag vakantie toch?quote:
dat zie je verkeerd.... jij mag morgen jouw gasten weer verwennen met een verrukkelijke maaltijdquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat zie je verkeerd.... jij mag morgen jouw gasten weer verwennen met een verrukkelijke maaltijd
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:58 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maar jij had vandaag vakantie toch?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
en de komende 20 weken iedere week een vakantie dag (als het rooster technisch past) en in juli twee weken
dat klopt. Daar heb je volkomen gelijk in. En die worden morgen echt wel verwend met 15 soorten visquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat zie je verkeerd.... jij mag morgen jouw gasten weer verwennen met een verrukkelijke maaltijd
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat klopt. Daar heb je volkomen gelijk in. En die worden morgen echt wel verwend met 15 soorten vis
zoiets jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en in september weer 200 uur opgebouwd
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat klopt. Daar heb je volkomen gelijk in. En die worden morgen echt wel verwend met 15 soorten vis
dacht dat jij op golfclub zat... toch een visverenigingquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
dacht dat jij op golfclub zat... toch een visvereniging
klinkt niet vervelendquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
en deze ookquote:
en ik ging direct kijken of de COS al weer gesloten was... maar nee dusquote:
quote:
zet dat biertje maar weer snel aan de kant markquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
zet dat biertje maar weer snel aan de kant mark
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
sterker nog. Dat is niet vervelend. Morgen lekker aan de kreeft en oesters en zeepaling en gerookte zalm en en en enquote:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
en voor het bereiden helpen ze je vanuit het huisquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
sterker nog. Dat is niet vervelend. Morgen lekker aan de kreeft en oesters en zeepaling en gerookte zalm en en en en![]()
dank je markquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
sterker nog. Dat is niet vervelend. Morgen lekker aan de kreeft en oesters en zeepaling en gerookte zalm en en en en![]()
lekker hoor kom maar op met je caps als we er elke keer champagne voor krijgenquote:
Ook als smoothie vanuit de blender ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ook als smoothie vanuit de blender ?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:05 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
lekker hoor kom maar op met je caps als we er elke keer champagne voor krijgen![]()
Nuey, Maar s middags wel verse smoothie bij de lunch en tuinkruiden soep en sandwiches met gerookte kalkoen en guacamole en Scwarzwalder schinken met mierikswortelmosterd en en enquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
Nuey, Maar s middags wel verse smoothie bij de lunch en tuinkruiden soep en sandwiches met gerookte kalkoen en guacamole en Scwarzwalder schinken met mierikswortelmosterd en en en
OhgOhOhj wat een verwennerij
man maak me gekquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
Nuey, Maar s middags wel verse smoothie bij de lunch en tuinkruiden soep en sandwiches met gerookte kalkoen en guacamole en Scwarzwalder schinken met mierikswortelmosterd en en en
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
![]()
wil je hier geen boerenrestaurant beginnen of zo ???
nee hoor, ceetje zit filmpje te kijken en leest hier af en toe mee. Ga ook vroeg naar bed, morgen al vroeg op, om 10.00 uur een crematie.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:09 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
man maak me gek
wat is ceetje stil eigenlijk?
oeh das minderquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee hoor, ceetje zit filmpje te kijken en leest hier af en toe mee. Ga ook vroeg naar bed, morgen al vroeg op, om 10.00 uur een crematie.
bah... dat laatste niet leukquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee hoor, ceetje zit filmpje te kijken en leest hier af en toe mee. Ga ook vroeg naar bed, morgen al vroeg op, om 10.00 uur een crematie.
Hmm, vervelend, sterkte ermee. Groot gelijk dat je lekker vroeg naar bed gaat dan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, dan pas je niet meer in je holletje straks.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik ga verhuizen naar jouw restaurant
![]()
hmm, daar gaan we maar geen grapjes op makenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gewoon groter holletje zoekenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, dan pas je niet meer in je holletje straks.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
hmm, daar gaan we maar geen grapjes op maken
toch geen tas he![]()
goffer bol mn bierquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
toch geen tas he![]()
laat je dat op tijd weten, dan sla ik meer kaas inquote:
Dat soort dingen is nooit leuk natuurlijk, ook al is het voor jou een beetje ver van je bed, je moeder zal er erg verdrietig om zijn denk ik. Fijn dat ze jou er bij heeft morgen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:14 schreef Ceetje.. het volgende:
nee, niet echt. Ik vergezel mijn moeder, haar oudste broer (ik heb die man in mijn leven ooit 3x gezien denk ik) is overleden. Wel erg natuurlijk voor zijn vrouw en kinderen, mijn moeder is er ook erg van ondersteboven, maarja, ik ken de beste man alleen maar van "horen zeggen"
toch is het nooit leuk, sterkte voor je moederquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:14 schreef Ceetje.. het volgende:
nee, niet echt. Ik vergezel mijn moeder, haar oudste broer (ik heb die man in mijn leven ooit 3x gezien denk ik) is overleden. Wel erg natuurlijk voor zijn vrouw en kinderen, mijn moeder is er ook erg van ondersteboven, maarja, ik ken de beste man alleen maar van "horen zeggen"
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
toch geen tas he![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:16 schreef Vultarian het volgende:
[..]
laat je dat op tijd weten, dan sla ik meer kaas in
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
quote:
en werken met streekproducten van daar? Lijkt me geweldig hoe lekker wil je etenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
![]()
wil je hier geen boerenrestaurant beginnen of zo ???
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
en werken met streekproducten van daar? Lijkt me geweldig hoe lekker wil je eten
ik zie het ook heul zitten!quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
en werken met streekproducten van daar? Lijkt me geweldig hoe lekker wil je eten
wanneer begin je?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
jup, had wat verbindings problemen maar nu doet ie het weerquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja.. en de server is wel in de lucht dus dat is niet het probleem
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
jup, had wat verbindings problemen maar nu doet ie het weer
[..]
fijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
pfffff...... het wordt druk in het dorp daar Bollokusquote:
heb je veel plugins/addons geinstalleerd?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:21 schreef Niki.P het volgende:
Ik heb van de week FF4 geïnstalleerd en zins dien doen mij streams en de rest dan ook super langzaam..
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
pfffff...... het wordt druk in het dorp daar Bollokus
ik heb de deur openquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:22 schreef jesje1982 het volgende:
allemaal roken, nou dan maar ff de afzuigkap aanzetten
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:24 schreef jesje1982 het volgende:
pietpaniek pas je op we werken al weer naar de lapo toe
quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:24 schreef jesje1982 het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:24 schreef superkokje het volgende:
Mensen ik heb een probleem![]()
Ik snak de hele dag al gigantisch naar een peuk![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:24 schreef superkokje het volgende:
Lol, we kunnen ook afspreken wie de volgende doet, dan heeft er niemand stress, daar komen wij met z'n allen wel uit itt andere topics.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:24 schreef jesje1982 het volgende:
Geen nieuwe zins ik FF4 heb..quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb je veel plugins/addons geinstalleerd?
niet relluh?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, we kunnen ook afspreken wie de volgende doet, dan heeft er niemand stress, daar komen wij met z'n allen wel uit itt andere topics.
Van mij mag Vultarian hem hebben, maar die durft na #150 niet eens meer te postenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, we kunnen ook afspreken wie de volgende doet, dan heeft er niemand stress, daar komen wij met z'n allen wel uit itt andere topics.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
niet aan beginnen.... watertje drinken, blokje omlopen, kauwgommetje in je mond stoppen, pleistertje plakken
doe jij maar kahaarinquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
zie 281quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Van mij mag Vultarian hem hebben, maar die durft na #150 niet eens meer te posten
nietusquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Van mij mag Vultarian hem hebben, maar die durft na #150 niet eens meer te posten
Hmm, deze mogen wel:quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:24 schreef superkokje het volgende:
correct: #280 .... dus SC75 Niet Relluhquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
sjokolade!quote:
als ie dat wilquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
correct: #282 .... dus SC75 Niet Relluh
mag Vultarian openen?
kun jij tellenquote:
Oh is prima, geen punt bij karwei.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:26 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
doe jij maar kahaarinja jij begon er over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |