quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
zet dat biertje maar weer snel aan de kant mark
[ afbeelding ]
en voor het bereiden helpen ze je vanuit het huisquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
sterker nog. Dat is niet vervelend. Morgen lekker aan de kreeft en oesters en zeepaling en gerookte zalm en en en en![]()
dank je markquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
sterker nog. Dat is niet vervelend. Morgen lekker aan de kreeft en oesters en zeepaling en gerookte zalm en en en en![]()
lekker hoor kom maar op met je caps als we er elke keer champagne voor krijgenquote:
Ook als smoothie vanuit de blender ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ook als smoothie vanuit de blender ?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:05 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
lekker hoor kom maar op met je caps als we er elke keer champagne voor krijgen![]()
Nuey, Maar s middags wel verse smoothie bij de lunch en tuinkruiden soep en sandwiches met gerookte kalkoen en guacamole en Scwarzwalder schinken met mierikswortelmosterd en en enquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
Nuey, Maar s middags wel verse smoothie bij de lunch en tuinkruiden soep en sandwiches met gerookte kalkoen en guacamole en Scwarzwalder schinken met mierikswortelmosterd en en en
OhgOhOhj wat een verwennerij
man maak me gekquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
Nuey, Maar s middags wel verse smoothie bij de lunch en tuinkruiden soep en sandwiches met gerookte kalkoen en guacamole en Scwarzwalder schinken met mierikswortelmosterd en en en
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
![]()
wil je hier geen boerenrestaurant beginnen of zo ???
nee hoor, ceetje zit filmpje te kijken en leest hier af en toe mee. Ga ook vroeg naar bed, morgen al vroeg op, om 10.00 uur een crematie.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:09 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
man maak me gek
wat is ceetje stil eigenlijk?
oeh das minderquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee hoor, ceetje zit filmpje te kijken en leest hier af en toe mee. Ga ook vroeg naar bed, morgen al vroeg op, om 10.00 uur een crematie.
bah... dat laatste niet leukquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee hoor, ceetje zit filmpje te kijken en leest hier af en toe mee. Ga ook vroeg naar bed, morgen al vroeg op, om 10.00 uur een crematie.
Hmm, vervelend, sterkte ermee. Groot gelijk dat je lekker vroeg naar bed gaat dan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, dan pas je niet meer in je holletje straks.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik ga verhuizen naar jouw restaurant
![]()
hmm, daar gaan we maar geen grapjes op makenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gewoon groter holletje zoekenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, dan pas je niet meer in je holletje straks.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
hmm, daar gaan we maar geen grapjes op maken
toch geen tas he![]()
goffer bol mn bierquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
toch geen tas he![]()
laat je dat op tijd weten, dan sla ik meer kaas inquote:
Dat soort dingen is nooit leuk natuurlijk, ook al is het voor jou een beetje ver van je bed, je moeder zal er erg verdrietig om zijn denk ik. Fijn dat ze jou er bij heeft morgen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:14 schreef Ceetje.. het volgende:
nee, niet echt. Ik vergezel mijn moeder, haar oudste broer (ik heb die man in mijn leven ooit 3x gezien denk ik) is overleden. Wel erg natuurlijk voor zijn vrouw en kinderen, mijn moeder is er ook erg van ondersteboven, maarja, ik ken de beste man alleen maar van "horen zeggen"
toch is het nooit leuk, sterkte voor je moederquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:14 schreef Ceetje.. het volgende:
nee, niet echt. Ik vergezel mijn moeder, haar oudste broer (ik heb die man in mijn leven ooit 3x gezien denk ik) is overleden. Wel erg natuurlijk voor zijn vrouw en kinderen, mijn moeder is er ook erg van ondersteboven, maarja, ik ken de beste man alleen maar van "horen zeggen"
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
toch geen tas he![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:16 schreef Vultarian het volgende:
[..]
laat je dat op tijd weten, dan sla ik meer kaas in
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
quote:
en werken met streekproducten van daar? Lijkt me geweldig hoe lekker wil je etenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
![]()
wil je hier geen boerenrestaurant beginnen of zo ???
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
en werken met streekproducten van daar? Lijkt me geweldig hoe lekker wil je eten
ik zie het ook heul zitten!quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
en werken met streekproducten van daar? Lijkt me geweldig hoe lekker wil je eten
wanneer begin je?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
jup, had wat verbindings problemen maar nu doet ie het weerquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja.. en de server is wel in de lucht dus dat is niet het probleem
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
jup, had wat verbindings problemen maar nu doet ie het weer
[..]
fijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
pfffff...... het wordt druk in het dorp daar Bollokusquote:
heb je veel plugins/addons geinstalleerd?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:21 schreef Niki.P het volgende:
Ik heb van de week FF4 geïnstalleerd en zins dien doen mij streams en de rest dan ook super langzaam..
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
pfffff...... het wordt druk in het dorp daar Bollokus
ik heb de deur openquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:22 schreef jesje1982 het volgende:
allemaal roken, nou dan maar ff de afzuigkap aanzetten
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:24 schreef jesje1982 het volgende:
pietpaniek pas je op we werken al weer naar de lapo toe
quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:24 schreef jesje1982 het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:24 schreef superkokje het volgende:
Mensen ik heb een probleem![]()
Ik snak de hele dag al gigantisch naar een peuk![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:24 schreef superkokje het volgende:
Lol, we kunnen ook afspreken wie de volgende doet, dan heeft er niemand stress, daar komen wij met z'n allen wel uit itt andere topics.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:24 schreef jesje1982 het volgende:
Geen nieuwe zins ik FF4 heb..quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb je veel plugins/addons geinstalleerd?
niet relluh?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, we kunnen ook afspreken wie de volgende doet, dan heeft er niemand stress, daar komen wij met z'n allen wel uit itt andere topics.
Van mij mag Vultarian hem hebben, maar die durft na #150 niet eens meer te postenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, we kunnen ook afspreken wie de volgende doet, dan heeft er niemand stress, daar komen wij met z'n allen wel uit itt andere topics.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
niet aan beginnen.... watertje drinken, blokje omlopen, kauwgommetje in je mond stoppen, pleistertje plakken
doe jij maar kahaarinquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
zie 281quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Van mij mag Vultarian hem hebben, maar die durft na #150 niet eens meer te posten
nietusquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Van mij mag Vultarian hem hebben, maar die durft na #150 niet eens meer te posten
Hmm, deze mogen wel:quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:24 schreef superkokje het volgende:
correct: #280 .... dus SC75 Niet Relluhquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
sjokolade!quote:
als ie dat wilquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
correct: #282 .... dus SC75 Niet Relluh
mag Vultarian openen?
kun jij tellenquote:
Oh is prima, geen punt bij karwei.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:26 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
doe jij maar kahaarinja jij begon er over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |