abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 april 2011 @ 21:22:33 #1
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_95236266

Van de top 13 zijn de volgende nog over:

Mannen:
- Jacob Lusk
- Scotty McCreery
- James Durbin
- Stefano Langone
- Casey Abrams
- Paul McDonald

Vrouwen:
- Lauren Alaina
- Haley Reinhart

Gisteravond werd er afscheid genomen van Pia Toscano, één van de favorieten voor de titel.

It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
  vrijdag 8 april 2011 @ 21:46:39 #2
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_95237675
Ik blijf Scotty nog steeds leuk vinden. En deze week bewees ie dat ie toch wat meer in zijn mouw heeft zitten dan country.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 8 april 2011 @ 21:51:30 #3
215192 iPat
pi_95237969
Ik denk trouwens dat we op weg zijn naar een Scotty-James finale.
It's never over..
It's never over..
pi_95238078
Lee Dewyze zou dit seizoen ook winnen :P
pi_95251276
Ik hoor hier helemaal niks over die Stefano, ik vind hem echt verschrikkelijk. Elk optreden van hem heb ik tot nu toe geskipt na de eerste 10 seconden. Die had er toch allang uit moeten liggen?
  zaterdag 9 april 2011 @ 10:42:43 #6
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_95252341
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 09:42 schreef MissJackie het volgende:
Ik hoor hier helemaal niks over die Stefano, ik vind hem echt verschrikkelijk. Elk optreden van hem heb ik tot nu toe geskipt na de eerste 10 seconden. Die had er toch allang uit moeten liggen?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 10 april 2011 @ 10:51:08 #7
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_95292418
tvp
pi_95297303
Zeker, in het begin vond ik hem nog wat, maar nu is die allemaal maar irritant
  ESF Reporter zondag 10 april 2011 @ 19:31:07 #9
87554 Cee
Welluk?
pi_95312147
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 21:53 schreef ThaRickah het volgende:
Nu ga je wel erg ver. :D
  zondag 10 april 2011 @ 20:00:52 #10
215192 iPat
pi_95313260
Ligt het aan mij, of heeft dit seizoen niemand die een fatsoenlijk nummer weet uit te kiezen? Enige wat ik hoor is iemand die een noot probeert te raken (ik noem een Stefano, Pia en Jacob), maar niemand die enigszins bezieling met zijn of haar optreden meegeeft. Paul en James komen een beetje in de buurt, maar toch weer niet. Verschil met vorige seizoenen is dat dit seizoen louter bestaat uit zogenaamde 'artiesten' die niet weten hoe je een nummer moet overbrengen, in tegenstelling tot de 'muzikanten' van vorige seizoenen (ja, ook Lee DeWyze). Zou de toevoeging van de producers hiervan de oorzaak zijn?
It's never over..
It's never over..
  dinsdag 12 april 2011 @ 22:47:49 #11
215192 iPat
pi_95421240
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 21:53 schreef ThaRickah het volgende:
Ben Saunders zou dit seizoen ook winnen.
It's never over..
It's never over..
  donderdag 14 april 2011 @ 03:20:53 #12
215192 iPat
pi_95477549
De nieuwe jurypanel en de toevoeging van de producers (Jimmy Iovine) hebben dit seizoen kapot gemaakt. Paar voorbeelden:

- Het kontgelik van de jury is gewoon grappig nu. Alles is beautiful volgens Steven, J-Lo zegt af en toe nog iets nuttigs en Randy is teruggezakt naar zijn normale niveau van de vorige seizoenen.

- Staande ovatie voor Casey, seriously?

- Jimmy wilt teveel controle hebben. Paul en Casey hebben de juiste keuze gemaakt, maar je zag gewoon de neergeslagenheid bij Jacob in zijn voorfilmpje.

- Randy: 'if it ain't broken, don't consider to fix it.' Pia moest van Randy iets anders doen en vloog er prompt uit.

- Nog steeds middelmatige optredens, maar ik geef de schuld aan de producer.
It's never over..
It's never over..
  ESF Reporter donderdag 14 april 2011 @ 21:58:27 #13
87554 Cee
Welluk?
pi_95515362
Ben het met iPat eens. Ik vond deze uitzending ook maar matig en dat komt voornamelijk door bovenstaande. Waar J-Lo eerst nog regelmatig de voice of reason was, heeft ze nu het superlatieven-kunstje van Steven en Randy overgenomen. Jimmy en will.i.am. hebben veel te veel zeggenschap in de al beperkte keuzes van de kandidaten en ze komen soms met totale nonsens aanzetten wat commentaar betreft.

Casey met z'n stand-up bass was erg aangenaam om aan te horen maar vooral in het begin niet om aan te zien. Paul daarentegen is, twijfelachtige outfits daargelaten, aangenaam om aan te zien maar bij vlagen niet om aan te horen maar toch blijft hij een van mijn favorieten.

Ik miste Pia echt, terwijl ik er vorige week ook niet heel rouwig om was dat ze weg ging.

Bottom 3 van vanavond, denk ik: Jacob, Haley en Paul. Exit voor Paul.
pi_95518875
Ik word zo knettergek van de producer. Oprotten please :(.
pi_95520932
Idd die producers verneuken dit programma. Gelukkig dat Casey en James wel bij zichzelf blijven met hun nummer. En zonder Pia vind ik het geen reet aan.

Stefano exit denk ik. Was wel goed gister. Hayle en Scott ga ik snel doorheen. Ik vind die twee geen ene reet aan.
pi_95521602
Ik was ook al een protest aan het typen toen ik dacht dat Casey niet meer nature boy ging doen :'). Gelukkiiiggg zette Casey door.
  donderdag 14 april 2011 @ 23:41:06 #17
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_95522682
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:10 schreef AssyriskaFF het volgende:
En zonder Pia vind ik het geen reet aan.
Het enige wat Pia goed kon was zingen. En mooi zijn. Maar daarmee ben je er niet..... je moet kunnen optreden, een "stage presence" hebben. En dat had ze gewoon niet.

Mensen als Casey kunnen NIET beter zingen dan Pia, want Pia had inderdaad een zuiver gouden stem. Maar Casey heeft wel een "stage presence", en trekt daardoor over een veel groter publiek stemmen.

En naar mijn mening liet Pia ook nooit iets anders zien dan ballads. Ballads, en meer ballads. Net zoals Scotty dus voornamelijk Country doet.

En eigenlijk luister ik nog steeds liever naar Scotty dan naar Pia..... gewoon omdat Scotty wel weet hoe hij zich op een podium moet gedragen.

Overigens is dat "weer Country" van em wel een goede reden om vanavond in de bottom 3 te zitten.... hij moet toch echt wat anders laten zien.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_95522818
Scotty is goed in wat hij doet, maar ik vind hem verschrikkelijk :P.
pi_95527695
Ach. alle verliezers zijn inmiddels gearriveerd en de meeste winnaars zijn inmiddels history.
Het gaat namelijk uiteindelijk puur WEL om de STEM.
Adam Lambert heeft verloren, Chris Daughtry heeft verloren, Allison Irahyta heeft verloren, Crystal Bowersox heeft verloren, Melinda Doolittle heeft verloren, Pia Toscano heeft verloren.
Toch niet de minste talenten van deze show.
De hype van de dag zegt niks over de uiteindelijke carrière, soppende meisjes van 14 bepalen de uitslag en AI moet daar echt iets aan doen voor ze zichzelf werkelijk compleet overbodig maakt.
Soppende meiden en een jury van werkelijk helemaal niks, zie daar de cocktail die Pia de das om deed.
Ik vond het vanavond een saaie aflevering met bagger commentaar. De jury kan naar huis en het programma kan naar huis.
We missen Simon, meer dan ooit!
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
  vrijdag 15 april 2011 @ 03:05:28 #20
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_95527731
Ik moet wel zeggen inderdaad dat ik de jury steeds minder interessant begin te vinden.... Misschien komt het deels omdat de deelnemers vergeleken met vorig jaar eigenlijk nooit echt slecht geweest zijn, maar inderdaad, een Simon type missen we toch wel. :D
-
  vrijdag 15 april 2011 @ 07:06:12 #21
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_95528015
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:58 schreef Cee het volgende:
Bottom 3 van vanavond, denk ik: Jacob, Haley en Paul. Exit voor Paul.
Je ging voor de magnetron?

Paul is inderdaad weg. Jacob was Safe, in plaats daarvan zat Stefano in de Bottom 3.
-
  ESF Reporter vrijdag 15 april 2011 @ 07:08:33 #22
87554 Cee
Welluk?
pi_95528020
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 07:06 schreef maartena het volgende:

[..]

Je ging voor de magnetron?

Paul is inderdaad weg. Jacob was Safe, in plaats daarvan zat Stefano in de Bottom 3.
Close, but no cigar. :7
Aflevering is nog niet online dus ik heb gespiekt. En: -O- Een van m'n favorieten weg.
Thema van volgende week wordt trouwens: Songs from the 21st century.
  ESF Reporter vrijdag 15 april 2011 @ 07:19:53 #23
87554 Cee
Welluk?
pi_95528052
Ik ben doorgaans geen hele grote fan van jazz, maar

_O_
  vrijdag 15 april 2011 @ 18:48:01 #24
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_95551903
@Cee: inderdaad, dat optreden was geweldig. DAT is precies het type muziek dat Haley moet maken, hier laat ze echt zien hoe goed ze is. En Casey past er geweldig bij.

En de reactie van Randy na het optreden maakt het helemaal compleet natuurlijk.

Er gaan trouwens geruchten dat Haley en Casey een relatie hebben.

[ Bericht 14% gewijzigd door maartena op 15-04-2011 19:11:17 ]
-
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:16:22 #25
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_95559525
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 07:19 schreef Cee het volgende:
Ik ben doorgaans geen hele grote fan van jazz, maar

_O_
Dat is hun stijl en daar moeten ze trouw aan blijven. Geen Call Me geneuzel voor Haley.
James blijft ook lekker trouw aan zichzelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')