Hier ookquote:Op zondag 10 april 2011 20:07 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind ze ook fijn maar ik gebruik ze te weinig...
Oh fuck, ik moet me nog even aanmelden. Ik ga het morgen ochtend doen!quote:Op zondag 10 april 2011 21:00 schreef Murmeli het volgende:
Tamashii, te-brengla en kahlie, hoe wat waar spreken we af woensdag?
Samen wat eten ook? Of gewoon om bijv 19 uur bij lush? Of wat anders......
Owjah, gaan we samen op de fiets. Als het regent gaan we met het ov, ok?quote:Op zondag 10 april 2011 21:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh fuck, ik moet me nog even aanmelden. Ik ga het morgen ochtend doen!Helemaal vergeten. Als het nog mogelijk is, maakt het mij niet zoveel uit. Wat mij betreft kunnen we er ook samen heen fietsen, al ga ik liever met de bus (lui
)
Dat is primaquote:Op zondag 10 april 2011 21:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Owjah, gaan we samen op de fiets. Als het regent gaan we met het ov, ok?
Te-brengla, je mag ook eerst naar mij komen als je wilt?
Ja zeker! Sea vegetable en Rehab ken ik nog niet, MudFlats heb ik ooit nog een proef van gehad toen hij nog verkocht werd in de winkelquote:Op zondag 10 april 2011 22:03 schreef Murmeli het volgende:
Is goed d-e! Zat er nog wat nieuws/lekkers voor je in mijn vloppie?
Gelukkig!quote:Op zondag 10 april 2011 22:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja zeker! Sea vegetable en Rehab ken ik nog niet, MudFlats heb ik ooit nog een proef van gehad toen hij nog verkocht werd in de winkel
Uh, ik vind alles prima. Ik kom met lijn 1 (vanaf Delluuuft) dus alles in de binnenstad is voor mij te bereiken. Ik ben niet zo'n fast food eter, dus meestal doe ik een hapje bij de V&D, Bijenkorf of Hema.quote:Op zondag 10 april 2011 21:00 schreef Murmeli het volgende:
Tamashii, te-brengla en kahlie, hoe wat waar spreken we af woensdag?
Samen wat eten ook? Of gewoon om bijv 19 uur bij lush? Of wat anders......
Oja V&D is wel leuk om te gaan eten.: Dquote:Op maandag 11 april 2011 09:08 schreef kahlie het volgende:
[..]
Uh, ik vind alles prima. Ik kom met lijn 1 (vanaf Delluuuft) dus alles in de binnenstad is voor mij te bereiken. Ik ben niet zo'n fast food eter, dus meestal doe ik een hapje bij de V&D, Bijenkorf of Hema.
Gisteren heb ik nogal heftig geshoptbij de Mineralen Beurs... Zeg ik tegen vriendlief: "Shit, en woensdag is het VIP van Lush, kan ik alleen ruiken en niets kopen" zegt ie: "Oh, ok dan". Ik maar hopen dat hij zou gaan zeggen: "Nee, joh, koop dan ook wat leuks".
Leuk Nieslief. Je bedoelt de Ceridwyn's Cauldron (de melt in een zakje)quote:Op maandag 11 april 2011 17:10 schreef nieslief het volgende:
En ik heb het gered zondag.![]()
Het was helemaal niet druk in R'damondanks die marathon waar we pal doorheen moesten
![]()
Lekker een cadeautje gekocht voor een klein vriendinnetje (de rockstar en de twilight), voor mezelf die bath melt die in zo'n katoenen zakje zit (hoe heet dat ding toch ook al weer) en een proefje soak 'n float shampoo (zeg ik dat goed??) gekregen.
Van de rest heb ik nog best veel proefjes of verpakkingen in huis. Zuslief had net besteld in Engeland. Maar wel leuk om een keertje in de winkel te snuffelen.
De jungle conditioner heb ik trouwens en die is best fijn vind ik. En er was/is iemand jarig: gefeliciteerd!!!!!
Nee... maar ik ga de eerste keer Dirty ruiken. Ik ben gek op munt en de geur van munt. Bovendien is mijn laatste bestelling is de Kerst Ming Box thingy vanuit de UK en ik heb in AMS daarna enkel nog wat kleine dingetjes (2-3) gekocht. Officieel zou ik dus weer los mogen gaanquote:
Fijn om dan te weten dat ik niet de enige benquote:Op maandag 11 april 2011 18:17 schreef Tamashii het volgende:
Ja haha oke, maar ik was al bang want ik heb vorige week nog in Den haag gewinkeld voor wat geld. Dus ben er nu even doorheen.
Ja, ga morgen ook al weg 's avonds dus dat kan ik niet maken.quote:Op maandag 11 april 2011 20:15 schreef Murmeli het volgende:
Haha, t, is het zo erg? Hoe laat ben jij dan ongeveer bij lush?
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 11 april 2011 19:46 schreef Murmeli het volgende:
En ik zou niet weten wat ik nog wil hebben, dus ik zal ook weinig uitgeven.
whuuuut.... okay. Mn okra moet ik nog wel uit de kliko kunnen vissen, toch?quote:Op maandag 11 april 2011 20:53 schreef automatic_ het volgende:
Wat fijn trouwens dat ze nu (officieel) groen licht hebben gekregen om overal de lege flessen etc. in te leverenIk ga alles bewaren
Ja, ik zou dat doenquote:Op maandag 11 april 2011 20:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
whuuuut.... okay. Mn okra moet ik nog wel uit de kliko kunnen vissen, toch?
Hij lag nog bovenin, hehe. Nu Amsterdam en/of Haarlem nog, dan ben ik ook gelukkig. Kan ik straks 2 maskers halenquote:Op maandag 11 april 2011 20:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik zou dat doen
Rotterdam en Den Haag deden het al & Den Bosch heeft het vandaag te horen gekregen dat het mag.
Waarom niet?quote:Op maandag 11 april 2011 21:03 schreef automatic_ het volgende:
Ik neem aan dat die ook wel mee doen... Vooral als je al kunt zeggen dat er drie het wel doen, haha.
Ik denk alleen dat Antwerpen het niet gaat doen
waar kan je dat trouwens vinden dat ze groen licht hebben en wat er nu precies onder valt, want op de website staat nog steeds alleen zwarte potjesquote:Op maandag 11 april 2011 20:53 schreef automatic_ het volgende:
Wat fijn trouwens dat ze nu (officieel) groen licht hebben gekregen om overal de lege flessen etc. in te leverenIk ga alles bewaren
Omdat Antwerpen de ene keer onder de Franse Lush valt en de andere keer onder de Nederlandsequote:
In verschillende Lush topics (DB , R'dam, DH) zijn de bovenstaande 3 steden genoemd (o.a. door personeel en/of mensen die er geweest zijn en ze ingeleverd hebben).quote:Op maandag 11 april 2011 21:06 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
waar kan je dat trouwens vinden dat ze groen licht hebben en wat er nu precies onder valt, want op de website staat nog steeds alleen zwarte potjes
thanks, had de vorige keer al gezocht maar kon het toen nergens vinden vandaarquote:Op maandag 11 april 2011 21:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Omdat Antwerpen de ene keer onder de Franse Lush valt en de andere keer onder de Nederlandse
En ik dacht dat het in NL mocht, omdat wij hier sowieso al plastic inzamelen ofzo.
[..]
In verschillende Lush topics (DB , R'dam, DH) zijn de bovenstaande 3 steden genoemd (o.a. door personeel en/of mensen die er geweest zijn en ze ingeleverd hebben).
waar ik nou weer mee thuis kom?quote:
Maakt niet uit. Ik vind het ook altijd erg onhandig om te zoeken op die site.quote:Op maandag 11 april 2011 21:11 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
thanks, had de vorige keer al gezocht maar kon het toen nergens vinden vandaar
Dat is echt relaxed!quote:Op maandag 11 april 2011 20:53 schreef automatic_ het volgende:
Ja, dat bedoelde ik, hahaquote:Op maandag 11 april 2011 21:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waar ik nou weer mee thuis kom?
ik ga eerst morgen mijn laatste UK bestelling ophalen bij evelinehihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |