is de paashaas over 2 weken.quote:
Das waar. Wat een fack programma is het ook. En maar smoezen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:16 schreef kahaarin het volgende:
lol, kan ook niet te duidelijk, dan kan de redactie zelf niet meer sjoemelen.
Sanctiequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:17 schreef PoezeligDing het volgende:
En Jo weer stoer doen wat ze allemaal 'letterlijk' tegen haar teamgenoten heeft gezegd, tegen Laura en Mo. Op fluistertoon, dat dan weer wel.
Gadfer ik word zo simpel van dat wijf.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:17 schreef beequeen het volgende:
Jo fluistert weer over nominaties en de teamverdeling.
Verkrachting in Secret Story,... klinkt wel gheilquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:19 schreef Reksie1981 het volgende:
Inderdaad veroorzaken juist pogingen om seksualiteit in het verdomhoekje te plaatsen ophopingen van seksuele spanning die geredelijk in verkrachting resulteren
Tussen niet teamgenoten nog wel toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Das waar. Wat een fack programma is het ook. En maar smoezen.
Teamleider Roze is in de afwas gevluchtquote:
Wel alles in teamverbandquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:20 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Verkrachting in Secret Story,... klinkt wel gheil
Mo vind het vast niet erg om gegangraped te worden door alle mannen,...quote:
Klopt, maar dat klopt toch niet? Ze moeten samenwerken.quote:
Zei ze dat echt?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:21 schreef MargrietV het volgende:
Laura: ik slaap lekker in een tweepersoonsbed zonder een zwembroek naast me
net gedraaidquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef versabommie het volgende:
Ik heb 10 minuten gezien en de uitzending.. ben ze weer zat.. wat kots ik van die gasten![]()
geef gewoon die ton aan Gerard, Karim en Sharron en tyf de rest in een rubber boot om thuis te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |