Dankje, sorry dat ik hem niet opende. Ik zag een beetje laat dat ik de lapo had omdat ik dacht in het uitzendingentopic te zitten en toen liep het internet vast.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:09 schreef Annelies-G het volgende:
zo, mijn tranen zijn weer gedroogd en kan weer typen, ik lag werkelijk in een deuk![]()
geweldig dit!!!
avond...ook zo smakkelijk gelachen? Ik wel, tranen met tuitenquote:
nee ik zat net te etenquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:11 schreef Vultarian het volgende:
iemand hier z'n keyboard volgekitst bij het zien van dit?
Nee sterke maag hierquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:11 schreef Vultarian het volgende:
Nou scheelde niet veelquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:11 schreef Vultarian het volgende:
ik heb wijselijk even een andere zender opgezet toen ik zag dat ze moesten blenden, anders had ik een toetsenbord vol kots gehadquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:11 schreef Vultarian het volgende:
moet je gewoon niet over nadenken en gewoon doorslikkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb wijselijk even een andere zender opgezet toen ik zag dat ze moesten blenden, anders had ik een toetsenbord vol kots gehad
Nope, TV even op een andere zender.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:11 schreef Vultarian het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet je gewoon niet over nadenken en gewoon doorslikken
(doen veel dames toch ook
idd, niet bij nadenken en doorslikken die hap.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet je gewoon niet over nadenken en gewoon doorslikken
(doen veel dames toch ook
ik ook Zaten zichzelf al op te naaien voordat ze moesten drinken. Dan weet je dat het mis gaat. Waren allemaal gezonde productenquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:15 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
idd, niet bij nadenken en doorslikken die hap.Krreeg geen kotsneigingen, vond het echt super om te zien.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook Zaten zichzelf al op te naaien voordat ze moesten drinken. Dan weet je dat het mis gaat. Waren allemaal gezonde producten
ranzig is altijd leukquote:
Hups, alle 8 genomineerd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:17 schreef Chanel5 het volgende:
Ja ik weet, ben een btje laat met mijn reaktie maar dit zijn de betere missies.
Alleen vind ik dat beide teams niet zijn geslaagd.
Ja ik hoorde het ook.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:18 schreef Stranger1977 het volgende:
Hahahahaha er zitten nog veel geheimen in het huis
orgaan vlees en oesters erbij?? de geur alleen alquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
pannenkoeken en melk gaan goed samen, dan nog het ziltige van de oester... zo vies kan het toch niet geweest zijn
Ik vind insecten eten altijd erg om te zien....quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:18 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
ranzig is altijd leukbehalve snowcones met pis ( jackass) das pas goor en daar ga ik wel van over mijn nek
een gebakken sprinkhaantje is anders best lekker hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik vind insecten eten altijd erg om te zien....
Ik dacht eerst dat ze weer aandacht trol maar haar maag bleef omdraaien.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:20 schreef MargrietV het volgende:
wel lief dat Gerard emmer pakte voor Jo
dat denk ik ook. Moet wel eggen, ik weet eigenlijk niet wat ik niet eet. Heb nog nooit iets niet in mijn mond gestoptquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
pannenkoeken en melk gaan goed samen, dan nog het ziltige van de oester... zo vies kan het toch niet geweest zijn
mijn man zijn reactie: "ook al stond ik er naast te janken, ik kreeg een schop"quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:19 schreef bamby het volgende:
Snap het niet echt hoor als je die johanna ziet en daar mootje naast zetMaar ja maik zijn keuze, om wat voor rede dan ook.
Ik denk dan meer aan levende meelwormen oid.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
een gebakken sprinkhaantje is anders best lekker hoor
Ze kotste zowat haar pijnlijke tieten uitquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ze weer aandacht trol maar haar maag bleef omdraaien.
gerard joanna sharon maik ......quote:
zou maar oppassen. Zo eindigen de meeste huwelijkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:21 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
mijn man zijn reactie: "ook al stond ik er naast te janken, ik kreeg een schop"was geintje van hem hoor haahaha
Heb je hem geen schop gegeven dan ook voor de geinquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:21 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
mijn man zijn reactie: "ook al stond ik er naast te janken, ik kreeg een schop"was geintje van hem hoor haahaha
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:24 schreef D. het volgende:
Laat die Johanna nou maar opflikkeren
Tijd om verder te gaan met angst-week
Maar hij heb wel effe mooi gelijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:25 schreef Stranger1977 het volgende:
Gerard de Psych,...... dat onze Psych maar effe op de skoetert stapt
Ja, gewoon lekker,... kan er niks aan doen. Maar goed, daar zijn er gelukkig veul meer van en ben ik al prima voorzienquote:
lau en flipsie heben wel genoeg gedronken volgens mijquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:26 schreef Diamonds28 het volgende:
Hoezo heeft team van Karim gewonnen, hij was de eerste die het er weer uit gooide ???
het andere team heeft er meer uitgegooid denk ikquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:26 schreef Diamonds28 het volgende:
Hoezo heeft team van Karim gewonnen, hij was de eerste die het er weer uit gooide ???
Damn nou ik zou het wel weten hoor.quote:
Omdat ze het meer probeerden misschien? Gerard raakte zijn glas volgens mij niet aan, die zat alleen naar iedereen te kijken die over tafel uitkotstequote:Op vrijdag 8 april 2011 20:26 schreef Diamonds28 het volgende:
Hij was ook de eerste die het er in gooidequote:Op vrijdag 8 april 2011 20:26 schreef Diamonds28 het volgende:
iddquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, beter dan 30 en siliconenbommen.
ik vind er niets aanquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:27 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Ja, gewoon lekker,... kan er niks aan doen. Maar goed, daar zijn er gelukkig veul meer van en ben ik al prima voorzien
Indeed!quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
De player,meneer grote praatjes in bed,om zijn kwakkie maar weer kwijt te rakenquote:
bommetjes danquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
De eerste opdracht is een feitquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:26 schreef Diamonds28 het volgende:
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
lol ach moet kunnen toch (2 vrouwen )quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:28 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Damn ik ook, oh nee ik ben straight
Ik keek wel, tijdens het etenquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:28 schreef Misiuuu het volgende:
Wie heeft er NIET gekotst?
Ik heb niet gekeken... Bah!
Sommige kwartjes vallen wat later...maar welkom bij de club...quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:28 schreef Kwaliteit het volgende:
ik denk dat ik maar stop met streamen, heeft volgens mij niet veel nut?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:28 schreef Kwaliteit het volgende:
Geen vrouw is gelijk wat dat betreft.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is ook weer zo. Maar met zo'n lichaam?
Waarom je doet het zo goedquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:28 schreef Kwaliteit het volgende:
gelukkig niet. Wat mij betreft is een handje vol genoegquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Geen vrouw is gelijk wat dat betreft.
nou dat vind ik echt knap! Ik had het niet gekund..quote:
Je moet dingen kunnen scheidenquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:31 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
nou dat vind ik echt knap! Ik had het niet gekund..
Had net zelf een smoothie gemaakt ik dacht echt shit! Heb maar een andere zender opgezet.. Hahaha
dan stop je met kijken SST gaat je echt niet missen hoor. WIj blijven wel kijken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Omdat SST Kut is met een grote K....
Even voorbijlopend aan het feit dat zij ook nog iemand aan het lijntje had buiten het huis.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:30 schreef Diamonds28 het volgende:
wat liegt mo zeg hij heeft het vanaf het begin gezegt
na een aantal opdrachenquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:32 schreef rico80 het volgende:
Wat ik nou maar half opgevangen heb voor het kotsen, is het nu zo dat het team dat verliest genomineerd staat?
Wij ook nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:32 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
....SST gaat je echt niet missen hoor. ..
Dat zei ik dus ook, Karim gooide het er als eerste uit.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:26 schreef Diamonds28 het volgende:
Jij zegt het haha ,gelukkig weet ik beterquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:32 schreef rico80 het volgende:
Wat ik nou maar half opgevangen heb voor het kotsen, is het nu zo dat het team dat verliest genomineerd staat?
Ja helemaal gelijk hoor ze mag ( moet) blij wezen dat hij voor haar gekozen hebquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Even voorbijlopend aan het feit dat zij ook nog iemand aan het lijntje had buiten het huis.Ze is gewoon niet helemaal lekker bezig in deze, Maik heeft voor haar gekozen, op deze manier jaagt ze hem juist weg toch?
Yepquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:32 schreef rico80 het volgende:
ze waren zelf ook verbaasd en flip vroeg nog : hoezoquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook, Karim gooide het er als eerste uit.
Hey muts weet niet of je het door had maar zit al weken in de COS zonder streams....quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:32 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
dan stop je met kijken SST gaat je echt niet missen hoor. WIj blijven wel kijken.
Lol, ook daar zijn de meningen over verdeeld, komt goed uit toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
gelukkig niet. Wat mij betreft is een handje vol genoeg
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:34 schreef Mylene het volgende:
De eerste opdracht is een feit
8 april om 20.10
Bewoners krijgen een bijzonder drankje.
De Stem vroeg eerder aan Philip om uit te vinden welk eten de bewoners absoluut niet lusten. Philip komt met een interessant boodschappenlijstje: oesters, vis, vetrandjes, pannenkoeken, steierenballen, rozijnen, melk, soep, orgaanvlees. Tot slot vond Gerard vooral de worstjes die hij eerder in het huis at, niet voor herhaling vatbaar. Tot grote schrik van de bewoners, staan al deze producten klaar in het labyrint. De Stem beveelt om van al het eten een lekkere smoothie te maken. Iedereen krijgt een glas.
Uiteraard wint het team dat als eerste alle glazen heeft. Het is geen succes. De bewoners worden alleen al van de gedachte misselijk en alleen Philip slaagt. The Fobiacs winnen daarmee de eerste opdracht.
maar flipje dronk zijn glas als enige leegquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook, Karim gooide het er als eerste uit.
fobiacs hebben 10 punten verdient, na alle opdrachten het team met minste aantal punten = genomineerdquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:33 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja ok snap ik einde van de week dus. Dankjewel
oh nee jakkes dit klonk en zag er vies uit.. Kon het niet en nu heb ik johanna gemist en het mooie filmpje van Monique..quote:
Ik denk trouwens tot dinsdag, want meestal kun je vanaf die dag stemmenquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:33 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
maar ze hebben een week he? strijd is nog niet gestreden
Ooooooo je kunt ons gewoon niet missen, dat is hetquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hey muts weet niet of je het door had maar zit al weken in de COS zonder streams....
Ja heb je wel een punt, maar met de cos erbij toch wel weer leuk tochquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Omdat SST Kut is met een grote K....
Maaaaaaaaaaaark ( mijn man heet ook zo hahahaha)quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:34 schreef Stability het volgende:
Annelies-G, wil je je FOKman ff roepen? er ligt iets klaar voor jullie in stabbies labyrint
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:35 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ooooooo je kunt ons gewoon niet missen, dat is het
De COS is topquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:35 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja heb je wel een punt, maar met de cos erbij toch wel weer leuk toch
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:36 schreef Stability het volgende:
het is een feit, eindelijk is het gebeurt, het eerste FOK! huwelijk is vanmiddag volbracht:
[ link | afbeelding ]
Jij mag daar onmiddellijk in dienst treden, hup actie!quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:35 schreef Chanel5 het volgende:
Laat de volgende opdracht maar doorkomen!
yepquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ook daar zijn de meningen over verdeeld, komt goed uit toch?
het is een feit, eindelijk is het gebeurt, het eerste FOK! huwelijk is vanmiddag volbracht:
[ link | afbeelding ]
Ook een prognose hoe die kinderen eruit gaan zien?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:36 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
niemand, heb geduld. komen nog meer opdrachten deze weekquote:
ik willut niet weten hahahaquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ook een prognose hoe die kinderen eruit gaan zien?
Zou dat wel zien zitten jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij mag daar onmiddellijk in dienst treden, hup actie!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
De battle is nog bezig. De eerste ronde is voor het team van Sharon. Ik durf te wedden dat het heel spannend gelijk op zal gaan. En dat de laatste uitdaging de doorslag zal gevenquote:
Oh.. oke, tnx.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Deze missie gaat een paar dagen duren.
Nou veel succes dan maar .... Hoeveel zit er in jullie gezamelijke pot ??quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:36 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
woehahahahahahah=, ik vind hem geweldig!!!! We willen wel inhoud voor onze kluis NUquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:36 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja jammer en hoe doorzichtig.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
De battle is nog bezig. De eerste ronde is voor het team van Sharon. Ik durf te wedden dat het heel spannend gelijk op zal gaan. En dat de laatste uitdaging de doorslag zal geven
niet de mijne, ik ben vrijgezelquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou veel succes dan maar .... Hoeveel zit er in jullie gezamelijke pot ??
Iets met potjes en deksels.quote:
Kijk hier maar eens.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:36 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
willen jullie in de geheime kamer?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:40 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
en hoe voelt dat met een vrouw van 45
Nou danquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
De COS is topIncl de posters....
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:40 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
en hoe voelt dat met een vrouw van 45
Beloofd is beloofd:quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:38 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
woehahahahahahah=, ik vind hem geweldig!!!! We willen wel inhoud voor onze kluis NU![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Beloofd is beloofd:
[ afbeelding ]
![]()
Gefeliciteerd!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Iets met potjes en deksels.
[..]
Kijk hier maar eens.
Goed is dat ik en waarschijnlijk meer mensen precies dezelfde denkwijze hebben gehadquote:
Wie zou er in de gepimpte kamer mogen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:43 schreef beequeen het volgende:
OMG, de teams mogen alleen in hun eigen slaapkmer slapen.
eens!quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:44 schreef Je_Psychiater het volgende:
Typisch wie de zwaarste opdrachten krijgen. En wie niet.
quote:
Feliquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:38 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
woehahahahahahah=, ik vind hem geweldig!!!! We willen wel inhoud voor onze kluis NU![]()
![]()
Geer en Sharon. Jo baalt het meest.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wie zou er in de gepimpte kamer mogen?
mogelijkheden voor Lau en Karimquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:44 schreef Day het volgende:
Geen geneuk meer voor mo en maik
Geen gesmoes meer voor jo en flip
En papaMo dan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Onder de dekens in de tuin, waar een wil is is een weg.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:45 schreef Annelies-G het volgende:
Mo wou toch adem pauze?? dit is haar kans hahaha
Visite is binnen, Mark lieverd, ik moet je even verlatentot vannacht
* beequeen geniet.quote:
tuurlijk , egoistisch krengquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:46 schreef pullup het volgende:
Laura: Ik ga wel in het tweepersoonsbed liggen
Tuurlijk ze kan niet bij Maik slapen...quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:46 schreef Capt1caveman het volgende:
Mo ziet weer een mogelijkheid om de slachtofferrol in te duiken....
wat hadden ze dan gedacht, een ton te kunnen verdienen met een beetje vakantie te vieren???quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:43 schreef Je_Psychiater het volgende:
Worden Monique en Maik weer gepakt, niet bij elkaar slapen
Och, daar heeft ze zich tot nu toe ook niets van aan getrokken, ja achteraf....quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:48 schreef danilel het volgende:
Denk steeds dat de stem zegt; "STREAMERS AND FOBIACS"
dacht ik ook al een paar keerquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:48 schreef danilel het volgende:
Denk steeds dat de stem zegt; "STREAMERS AND FOBIACS"
Mo heeft helemaal geen punt, mo zit niet in lovestory. Ik zie echt niet in waarom de redactie rekening moet houden met het feit dat mo en maik een stel zijn. En bovendien is zij niet de enige die hiermee geraakt wordt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:45 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
En terecht. Dat is het ook. Monique heeft weer een punt.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:49 schreef rico80 het volgende:
Monique douched wanneer ze wil douchen. MAar das gelukkig niet zo vaak.
Mo stuurt op haar eigen exit aan. Ze weet al dat ze nooit gaat winnen, maar als je er zelf uit gaat krijg je je vergoeding niet en er zullen nog meer nadelen zijn. Ik heb echt t idee dat ze het opgegeven heeft... En terecht, ze had al veel eerder naar huis moeten gaan. Dit spel is niet aan haar besteedt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:50 schreef afca_oc het volgende:
Mo wordt het echt een blok aan de benen van team blauw, als ze het al niet is..
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:45 schreef Annelies-G het volgende:
Mo wou toch adem pauze?? dit is haar kans hahaha
Visite is binnen, Mark lieverd, ik moet je even verlatentot vannacht
Dan werkt de pil ook niet goed he.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:49 schreef beequeen het volgende:
Btw, ze zouden toch niet meer neuken ivm haar anti-bioticakuur?
Precies, het is geen datingsprogramma.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:50 schreef Day het volgende:
Mo heeft helemaal geen punt, mo zit niet in lovestory. Ik zie echt niet in waarom de redactie rekening moet houden met het feit dat mo en maik een stel zijn. En bovendien is zij niet de enige die hiermee geraakt wordt.
Alleen als de programma makers smeuige beelden kunnen uitzenden dan zit ze zeker wel in een love story.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:50 schreef Day het volgende:
[..]
Mo heeft helemaal geen punt, mo zit niet in lovestory. Ik zie echt niet in waarom de redactie rekening moet houden met het feit dat mo en maik een stel zijn. En bovendien is zij niet de enige die hiermee geraakt wordt.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:52 schreef Stranger1977 het volgende:
JoJoJo eMo god wat een domme snol is het ook
Ik snap werkelijk niet waarom dat Limburgse jankwijf meedoet met dit programma.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:50 schreef Day het volgende:
[..]
Maar er worden wel bruiloften gehouden en fake relaties en en en etc.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, het is geen datingsprogramma.
Juistquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:51 schreef rico80 het volgende:
[..]
Mo stuurt op haar eigen exit aan. Ze weet al dat ze nooit gaat winnen, maar als je er zelf uit gaat krijg je je vergoeding niet en er zullen nog meer nadelen zijn. Ik heb echt t idee dat ze het opgegeven heeft... En terecht, ze had al veel eerder naar huis moeten gaan. Dit spel is niet aan haar besteedt.
Je hebt een goed punt. Maar dat is meer omdat deze bewoners zo lui en oninteressant zijn dat de redactie wel wat moet doen om er nog iets van te maken. Dus eigenlijk hebben ze het aan zichzelf te danken dat ze van die domme lompe opdrachten krijgen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:53 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Maar er worden wel bruiloften gehouden en fake relaties en en en etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |