En ik kan er iedereen 1 aanraden, want het is me maar relaxd, je komt er alleen niet meer uit , je valt in slaap wordt om 5.30 wakker
, smiddags lekker zonnentje in me mattie.... ik ben een gelukkig mens ....
quote:als je een goeie mat hebt (dus niet zo'n nepding met van die stokjes) is het juist veel beter
Op maandag 17 juni 2002 03:11 schreef KOE het volgende:
Lekker gezond voor je rug..
('k heb daarentegen wel een mini-balkonnetje, da's ook wel weer fijn...)
quote:Kom as zaterdag naar hattem daar vind je alles op hangmat gebied... heb hierboven al een URL gepost
Op maandag 17 juni 2002 21:44 schreef Mischa het volgende:
Heeft iemand een idee waar je 'de betere' hangmatten kunt kopen? Bij voorbaat dank
quote:tis een kunst op zich maar als je hem eenmaal goed hebt hangen... ... dan ligt het perfect...!
Op maandag 17 juni 2002 17:06 schreef chillv het volgende:
Ik heb er ook een, maar ik lig er nooit echt lekker in. De hangmat hangt tussen 2 bomen in, maar hij hangt wel slap, anders kieper ik er uit.
Ik heb een goede hangmat zonder die stokjes, maar toch vind ik het lastig liggen. Hoe hangt ie bij jullie eigenlijk? (hoe hoog, hoe strak enz.)
quote:zon hangmat kan aardig in de papieren lopen, jeziet ze wel van ¤150,-... maar ja, je kunt er natuurlijk ook zelf een maken...
Op dinsdag 18 juni 2002 01:35 schreef Erosjuhhh het volgende:
lijkt me leuk om zoon ding te hebben.. maar waar zet ik hem neer.. nog leuker, waar betaal ik hem van(hoe duur is zoon ding eigenlijk...???(van een GOEDE hangmat zonder stokkies
)
Het nieuwe record staat op 127 meter lang en de hangmat is helemaal met de hand geknoopt! meer info? www.hessenstam.nl
en om even terug te komen op de vraag waar je goede hangmatten kunt kopen? www.hoog.nl een van de betere hangmatshops in de Benelux..!
Weet iemand waar ik in Eindhoven (e.o) een goede hangmat voor een redelijke prijs (zo'n 50 euro) kan kopen?
Zo eentje die je tussen twee bomen/palen kunt ophangen...
Alvast bedankt voor al die overweldigende reacties!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |