bronquote:Sinead O'Connor Splits With Husband Barry Herridge After 18 Days Of Marriage!
Suddenly, Kim Kardashian's 72-day marriage doesn’t seem so bad.
After just 18 days of marriage to husband Barry Herridge, Sinead O'Connor says she’s calling it quits.
The singer, 45, married Herridge December 8 in Las Vegas; she detailed her reasons for the jaw-dropping breakup in a long post on her website Monday.
"Dear friends, I had for reasons u will all understand, wished to keep this private but have been told today it is to be leaked in the next few days despite my best efforts,” she wrote. “So I must now leak it myself so as the record is straight."
The Nothing Compares 2 U singer, who has four kids, went on to say that "certain people in [Herridge's] life" down-talked the marriage to the groom just three hours after the ceremony was over.
"And also by a bit of a wild ride i took us on looking for a bit of a smoke of weed for me wedding night as I don't drink," she wrote. "My husband was enormously wounded and very badly effected by that experience and also by the attitude of those close to him toward our marriage.
“I truly believe though it is painful to admit, we made a mistake rushing into getting married, for altruistic reasons, and weren't aware or prepared for the consequences on my husband's life and the lives of those close to him.
She continued, "He has been terribly unhappy and I have therefore ended the marriage.”
O'Connor was past married to music producer John Reynolds in 1989, journalist Nicholas Sommerlad in 2001 and musician Steve Cooney in 2010.
Come again?quote:"And also by a bit of a wild ride i took us on looking for a bit of a smoke of weed for me wedding night as I don't drink," she wrote. "My husband was enormously wounded and very badly effected by that experience and also by the attitude of those close to him toward our marriage."
Verrassend!quote:
Ze lult er in elk geval niet omheen. Te snel getrouwd, oh en verstandige familie van die Barry dat ze 'm eruit probeerden te lullen. Beetje laat alleenquote:
En dat heeft haar kennelijk nogal goed gedaan, want haar ogen mogen er dan wel uitzien alsof ze tript, maar ze ziet er een stuk beter uit dan een half jaar geleden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:28 schreef Isabeau het volgende:
Maar....ze heeft vast wèl weer seks gehad. Dat dan weer wel
quote:di 27 dec 2011, 16:06
Huwelijk Sinéad O'Connor na 16 dagen voorbij van onze redactie
AMSTERDAM - Aan het vierde huwelijk van Sinéad O'Connor is al na zestien dagen een einde gekomen.
Sinéad stapte op 8 december in het ‘huwelijksautootje’ met Barry Herridge. De Ierse zangeres reed samen met haar aanstaande man in een roze Cadillac door Las Vegas en trouwde zelfs in de bolide.
Op haar website laat Sinéad weten dat het huwelijk nu voorbij is: "Ik drink niet dus tijdens de huwelijksnacht wilde ik op zoek gaan naar wiet. Barry trok dit heel slecht."
Daarnaast stonden een aantal personen dichtbij Barry niet achter het huwelijk: "Bij mij blijven zou voor hem heel zwaar worden. Dus... wat doe je als je van iemand houdt? Dan laat je diegene los."
De 45-jarige zangeres vervolgt: "Barry is een geweldige man. Het spijt me dat ik geen normale vrouw ben. We zijn te snel getrouwd en waren niet bewust dat het huwelijk zo'n effect op het leven van mijn man en degenen dichtbij hem zou hebben. Hij was diep ongelukkig en ik heb het huwelijk daarom beëndigd."
Sinéad kreeg in 2003 de diagnose bipolaire stoornis en deed eerder een zelfmoordpoging. In augustus schreef ze nog op haar site dat ze een lieve man zocht met wie ze de liefde kon bedrijven. Die leek ze te hebben gevonden...
Nee hequote:Op vrijdag 30 december 2011 21:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Aah. Russel en Katy ook bevestigd.
Nooooooooooooooooooooit gedacht
Stiekem had ik ergens een beetje gehoopt dat Katy Perry een beetje verstand had en zich niet in zo'n Hollywood huwelijk zou storten maar hopen moet ik blijkbaar op de wc doen en niet hierquote:AMSTERDAM - Russell Brand en Katy Perry gaan scheiden. Brand heeft de scheidingspapieren ingediend in Los Angeles.
Dat meldt de Amerikaanse entertainmentsite TMZ.
In de documenten noemt hij 'onoverkomelijke verschillen' als de reden van de scheiding. De afgelopen dagen gonsde het van de geruchten over een op handen zijnde scheiding.
Zo werden de twee gezien zonder hun trouwring en brachten ze de kerst zonder elkaar door. "Jammer genoeg beëindigen Katy en ik ons huwelijk", laat Brand weten in een verklaring. "Ik zal altijd van haar houden en ik weet zeker dat we vrienden blijven."
De 27-jarige zangeres en de 36-jarige komiek gaven elkaar vorig jaar het jawoord in een luxe resort in India. Eerder deze maand ontkende Brand nog dat het rommelde in zijn huwelijk. "Ik ben zeer gelukkig getrouwd", beweerde hij tegenover Ellen DeGeneres.
Hij heeft wel de bek (sorry, mond) van een paard, met zijn eyeliner.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:54 schreef Radegast het volgende:
Die Russell Brand lijkt me trouwens zo nicht als een paard.
haha nou in het verleden pakte hij alles wat maar kon met zijn sexverslaving, dus wie weet zat daar ook wel een man tussenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:54 schreef Radegast het volgende:
Die Russell Brand lijkt me trouwens zo nicht als een paard.
Vind ik ook inderdaad.. jammer, maar viel wel te verwachten ook al had ik anders gehoopt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:59 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
haha nou in het verleden pakte hij alles wat maar kon met zijn sexverslaving, dus wie weet zat daar ook wel een man tussen
tóch vind ik het jammer van Katy Perry en Russell Brand, vond ze toch wel bij elkaar passen op één of andere manier..
wat een freak, zoiets wil je toch ook niet sávond's tegen willen komen in het donkerquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hij heeft wel de bek (sorry, mond) van een paard, met zijn eyeliner.
[ afbeelding ]
's Ochtends wakker worden en dat in je bed aantreffen danquote:Op zondag 1 januari 2012 21:33 schreef sherezade het volgende:
[..]
wat een freak, zoiets wil je toch ook niet sávond's tegen willen komen in het donker
quote:Sinéad O'Connor gaat toch niet scheiden
De zangeres trouwde begin december met Barry Herridge, maar zei na zestien dagen dat ze een eind wilde maken aan het huwelijk.
Op Twitter kondigt O'Conner nu aan dat ze toch bij elkaar blijven.
"We hebben besloten getrouwd te blijven." Sinéad geeft toe dat het stel dingen heeft overhaast en gaat daarom in therapie. "Maar we blijven getrouwd en we zijn helemaal verliefd, dus ik ben ontzettend gelukkig. Ik hou van mijn mannetje en hij van mij."
Vier kinden
O'Connor zei eerder dat mensen uit de omgeving van haar man niet achter het huwelijk stonden en hem negatief beïnvloedden.
Ze wilde gaan scheiden 'uit respect en liefde' voor hem. In april scheidde de zangeres, die vier kinderen heeft van vier verschillende mannen, van haar derde man Steve Cooney. Herridge leerde ze kennen na een oproepje op Twitter.
Ik heb nooit gesnapt wat er nou precies zo slecht is aan die tweede foto. Uiteraard totaal anders dan het picture perfect plaatje erboven, maar onder is het nog steeds een prima meid.quote:Op maandag 2 januari 2012 07:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou ja... Naast Katy wakker worden is ook niet all it's cracked up to be natuurlijk...
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
Deze blijft fantastisch.quote:Op maandag 2 januari 2012 07:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou ja... Naast Katy wakker worden is ook niet all it's cracked up to be natuurlijk...
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
quote:wo 04 jan 2012, 14:00
Sinéad O'Connor gaat toch niet scheiden
van onze redactie
AMSTERDAM - Sinéad O'Connor laat via Twitter weten dat zij en haar man Barry Herridge na een lange vrijpartij hebben besloten om hun huwelijk nog een kans te geven.
De zangeres heeft een paar opmerkelijke berichten op Twitter geplaatst, waaruit blijkt dat ze niet gaat scheiden. "Drie keer raden wie gister de liefde heeft bedreven met haar man", vraagt Sinéad aan haar volgers. "Ja! Vanaf nu zijn we weer vriendje en vriendinnetje. We blijven getrouwd, maar zijn nogal hard van stapel gelopen. Daarom heten we voorlopig vriendje en vriendinnetje."
Sinéad laat ook weten dat ze hulp krijgen van een relatietherapeut. "Ik houd van mijn mannetje en hij is dol op mij. Iedereen die het hier niet mee eens is kan barsten!" Vanmorgen schreef ze op twitter: "Sinéad heeft seks gehad!"
Eind december werd bekend dat er aan het vierde huwelijk van Sinéad al na zestien dagen een einde was gekomen. "Ik drink niet, dus tijdens de huwelijksnacht wilde ik op zoek gaan naar wiet. Barry trok dit heel slecht", liet de rebelse ster, die vier kinderen heeft van vier verschillende mannen, weten. Ook stonden Barry's vrienden niet achter het huwelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |