Beter duur dan niet te koopquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:15 schreef RockNijntje het volgende:
Djiezus, wat zijn broeken duur op Blue Tomato![]()
van mij niet hoorquote:
Klopt, ook mooi inderdaadquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:16 schreef Omdatappel het volgende:
Een bruin paard mag trouwens ook wel. Of een zwarte, die zijn ook mooi.
Ik heb je hier anders niet gezien, dus die koffie heb ik maar weggespoeldquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:09 schreef MPG het volgende:
Zo. Amsterdam heeft mij weer overleefd, en ik heb Amsterdam weer overleefd....
50-70 euro voor een short, die mag ik niet hebben denk ikquote:
Dat is inderdaad wel prijzigquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
50-70 euro voor een short, die mag ik niet hebben denk ik
Wit wordt snel vies.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt, ook mooi inderdaad
Misschien juist wel mooier dan wit
Petten zijn er ook duurquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel prijzig
Even met de pet rond in de KSC
hoi gouden vingerquote:
Ik heb wel eens gehad dat ik net een paard had geborsteld en toen ging ie rollen.quote:
Hallo.quote:
Hahahahaquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat ik net een paard had geborsteld en toen ging ie rollen.Weg schone, witte vacht.
das best lulligquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat ik net een paard had geborsteld en toen ging ie rollen.Weg schone, witte vacht.
[..]
Hallo.
De mooiste is 30 euroquote:
Omdat het gesloten software is en je er te bizar veel voor betaald. Het is alleen maar een merkje wat ze verkopen, Android is net zo goed qua besturing. En voor je het weet is wat je hebt al verouderdquote:
crazyquote:
stuartquote:
appelquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[..]
Hallo.
15 is wel te doen maar 30 is inderdaad wel duurquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De mooiste is 30 euro![]()
Iets minder mooie 15, dus dat gaat wel
Treviequote:
Hey Mquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Trevie![]()
Lol, 2 weken terug hier een hennepkwekerij opgerold, en nu trekken er al nieuwe mensen in![]()
Nu is het wel grappig ja. Toen was het wat minder, aangezien het vlak voor een wedstrijd was.quote:
tjah, volgens mij polenquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey M
Dus de nieuwe productie komt op gang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |