Mja, op werk vonden ze me ook al opstandig wordenquote:
meestal weet je zonder te kijken wel of familie isquote:
Ja joh, laten we lekker serieus doenquote:
jah, een familie kwestie is wel erg serieus, dadelijk was het je vermiste zus die je al sinds de geboorte niet gezien hebtquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja joh, laten we lekker serieus doen![]()
Enfjequote:
Ja, echt.quote:
Nah, de zon is net weg uit de achtertuin, dan moet ik op de straat gaan staan.quote:
Neuhquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, een familie kwestie is wel erg serieus, dadelijk was het je vermiste zus die je al sinds de geboorte niet gezien hebt
of de tuinen omdraaienquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, echt.
[..]
Nah, de zon is net weg uit de achtertuin, dan moet ik op de straat gaan staan.
Nou ja, jij vroeg waar het van wasquote:
Er is serieus geen zon meer in de woonkamer. Dan moet ik vriendloos en alleen in m'n kamer gaan zitten. Ik heb maar gewoon een vest aangetrokken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
of de tuinen omdraaien
Maar serieus:
voor in de kamer in de zon zitten die nog naar binnen glipt
CrazyMquote:
Ja, thanks hoor!quote:
Cool, internet in heavenquote:
Waarom nou Avril Lavi dinges?quote:
Waarom nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, thanks hoor!![]()
Ik hou alleen niet zo van Apple XD
dan dicht tegen vriendje aan gaan zittenquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Er is serieus geen zon meer in de woonkamer. Dan moet ik vriendloos en alleen in m'n kamer gaan zitten. Ik heb maar gewoon een vest aangetrokken.
Hoe is het met u mevrouw ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
CrazyM![]()
![]()
[..]
Ja, thanks hoor!![]()
Ik hou alleen niet zo van Apple XD
Blijft een mooi vrouwkequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |