quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
mary je bent opstandig vandaag. Relax Je hebt vakantie
ja hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:11 schreef pietpaniek het volgende:
Zal de dvd ff laten analyseren..... Hoop zo dat het lukt![]()
Maar goed leuke dag gehad allemaal?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:11 schreef pietpaniek het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:11 schreef pietpaniek het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit knopje is veel liever toch
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:12 schreef Ceetje.. het volgende:
oei, hot news, een onverwachte move, overbuuf d'r lover komt ineens op visite. Het is geen eens woensdag, zou ie zich vergissen? Zal ik 't effe gaan vragen?
toe isquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:12 schreef Ceetje.. het volgende:
oei, hot news, een onverwachte move, overbuuf d'r lover komt ineens op visite. Het is geen eens woensdag, zou ie zich vergissen? Zal ik 't effe gaan vragen?
Jaaah, ik was mij portemonnee kwijt met alles er in! ging aangiften van vermissing doen (voor ID-kaart en alles) had iemand hem naar de politie gebracht! Met zelfs het geld er nog in!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:11 schreef pietpaniek het volgende:
quote:
hai miss J, doei MissJ, nice evening!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:13 schreef MissJ.24 het volgende:
Druk heel druk, lees alles bij, maar nu in de make-up, misschien morgen even tijd, groetjes aan iedereen!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jeetje dat was een ninja-bezoekquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:13 schreef MissJ.24 het volgende:
Druk heel druk, lees alles bij, maar nu in de make-up, misschien morgen even tijd, groetjes aan iedereen!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:13 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:13 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Schoonheidquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:13 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:13 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jaaah, ik was mij portemonnee kwijt met alles er in! ging aangiften van vermissing doen (voor ID-kaart en alles) had iemand hem naar de politie gebracht! Met zelfs het geld er nog in!!
De mensenheid
ik heb hier niet de week van de angst hoor (heb ook geen blender)quote:
misschien komt hij het uitmakenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:12 schreef Ceetje.. het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
er staat nu een groen vinkje voor jouw naam
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
het is de week van de Angst.... dus ga ervoor Ceetje, je kan het
kom maar op met je ninja-editquote:
hier thuis is het heel niet de week van de angst hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
het is de week van de Angst.... dus ga ervoor Ceetje, je kan het
gelukkig zijn er nog eerlijke mensen, toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:16 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Zaandam (ligt er aanvast) en is echt bijna net zo erg als Amsterdam!
Jaaah!! het leuke vond ik dat toen ik de gene belde die hem had gevonden het een buitenlands klinkende man was!! Even lekker tegen de vooroordelen in!!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gelukkig zijn er nog eerlijke mensen, toch?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:16 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Zaandam (ligt er aanvast) en is echt bijna net zo erg als Amsterdam!
Weet ik veel, ik ben vet slecht in topografie dus ga er van uit dat iedereen dat isquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
jij denkt dat ik niet weet waar Zaandam ligt?
quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
en nog gefeliciteerd he... we verwachten je zo wel met champagne hier om het te
Oeh, spanning en sensatie in Wisteria Lane, zou hij er uit geschopt zijn door zijn vrouw? Denk ze dat hij op zakenreis is? 2BContinued....quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:12 schreef Ceetje.. het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oeh, spanning en sensatie in Wisteria Lane, zou hij er uit geschopt zijn door zijn vrouw? Denk ze dat hij op zakenreis is? 2BContinued....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |