abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4616037
Bugatti Veyron:

In addition, the first theoretical performance figures have now been determined, according to which this 16-cylinder sports car, due to go on sale in 2003, will have a top speed of 406 kilometres per hour and accelerate to 300 km/h in under 14 seconds.

.

.

  maandag 17 juni 2002 @ 02:11:17 #2
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_4616045
quote:
Op maandag 17 juni 2002 02:10 schreef Bazyx het volgende:
Bugatti Veyron:

In addition, the first theoretical performance figures have now been determined, according to which this 16-cylinder sports car, due to go on sale in 2003, will have a top speed of 406 kilometres per hour and accelerate to 300 km/h in under 14 seconds.

[afbeelding].

.


-
pi_4616085
beetje belachelijke specs, maar hij ziet d'r wel mooi uit
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_4616092
das een lekker wagentje! (zowel qua uiterlijk als acceleratie )
dus
  maandag 17 juni 2002 @ 18:01:26 #5
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_4624029
Kickerdekickkick
-
  maandag 17 juni 2002 @ 21:49:14 #6
22271 BooZe
Hoe eerder dood, hoe beter!
pi_4627299
Bugatti moet blauw zijn net zoals een echte ferrari rood is.
[i]The greatest trick the devil ever pulled was convincing people he didn't exist[/i]
  dinsdag 18 juni 2002 @ 00:43:08 #7
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_4631421
406 km/h .... YES eindelijk een auto die standaard sneller is dan de Mclaren F1 met z'n schamele 371 km/h....
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_4839739
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 00:43 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
406 km/h .... YES eindelijk een auto die standaard sneller is dan de Mclaren F1 met z'n schamele 371 km/h....
371?
389 bedoel je
circuleert een filmpje van op kazaa
zoek maar eens lekker
zie je de testrit ervan in cockpit view
pi_4839986
Nog wat pics vanaf supercars.net:
(pics zijn clickable)

[Dit bericht is gewijzigd door AlvaK op 01-07-2002 23:43]

pi_4840150
Oh, hier komen ze precies vandaan:

http://www.supercars.net/cars/2002@$Bugatti@$16+4%20Veyron.html

Daar staan nog wat specificaties.

pi_4840475
Willen jullie ook nog echte Bugatti's zien? Door Ettore Bugatti zelf ontworpen!



[b]Aerodynamics ... is for people who can't build engines[/b] [i]Enzo Ferrari[/i]
pi_4845346
Grappig.. Dat kleurgebruik van de onderste zie je weer terug in die rode Bugatti Veyron.
pi_4845416
Jup, VW wil Bugatti ECHT herintroduceren, dus met gevoel voor traditie etc..

De onderste is trouwens de duurste auto van zijn tijd, er zijn er maar 7 van gemaakt meen ik. De Bugatti Type 57sc Royale.

In 1936 gemaakt, let op! 0-100km/h binnen 10 seconden en 210 km/h. Dat is toch een erg goede prestatie voor een auto uit 1936.

[b]Aerodynamics ... is for people who can't build engines[/b] [i]Enzo Ferrari[/i]
  maandag 16 september 2002 @ 16:07:02 #14
16495 Devnull
... sprakeloos ...
pi_5828823
Bron: http://autotelegraaf.nl/vanonzeredactie/?id=6590


Eerste steen Bugatti-fabriek gelegd

Van onze redactie

MOLSHEIM - In het Franse Molsheim is op 15 september de eerste steen gelegd voor de nieuwe fabriek waar de Bugatti Veyron 16.4 gaat worden gebouwd. Het is de bedoeling dat eind 2003, begin 2004 de eerste sportwagen van het roemruchte merk wordt vervaardigd.

Bugatti voorziet in een productie van vijftig exemplaren per jaar, waarvoor dertig medewerkers zijn aangenomen. Het apparaat kost tax-free 1 miljoen euro. Het is niet bekend of er al orders getekend zijn voor de 1001 pk sterke, 400 km/h snelle supersportwagen.

Sex met jezelf is in ieder geval sex met iemand die van je houdt.
pi_5829775
Deze past beter in Planes, Trains & Automobiles
  maandag 16 september 2002 @ 17:29:58 #16
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_5830396
Ligt het nou aan mij (waarschijnlijk wel), of is ie nou niet eens zo verschrikkelijk groot?
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
pi_5837613
Dit is gewoon geil, wat een wagen

Zou je een breedbeeld televisie in de kofferbak kunnen plaatsen?

  dinsdag 17 september 2002 @ 12:58:20 #18
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_5842563
van 0 naar 300 in 14 seconde is ziek.
pi_5844466
Ik was afgelopen week in Berlijn en daar was een VW/Bentley/Bugatti garage en daar stond die nieuwe Bugatti. En ik kan je vertellen in het echt is hij nog 10 keer zo mooi als op een foto.
pi_5844513
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  dinsdag 17 september 2002 @ 15:37:17 #21
36075 MarkAJ
Vive La Marque
pi_5845027
quote:
Op dinsdag 2 juli 2002 11:34 schreef SwissCom het volgende:
Jup, VW wil Bugatti ECHT herintroduceren, dus met gevoel voor traditie etc..

De onderste is trouwens de duurste auto van zijn tijd, er zijn er maar 7 van gemaakt meen ik. De Bugatti Type 57sc Royale.

In 1936 gemaakt, let op! 0-100km/h binnen 10 seconden en 210 km/h. Dat is toch een erg goede prestatie voor een auto uit 1936.


Hmmm... Weet niet of ik het hier wel mee eens wil zijn... Wil dit eigenlijk niet. De onderste is een Type 57(C), geen Royale. Ook niet de duurste. Ik zal ze ff allemaal behandelen:

De bovenste foto is een T35... Daar heb je weer een viertal verschillende van (35, 35B, 35C en 35T). Ook wel bekend als 'de' Bugatti. Hoort bij de eerste generatie Formule een wagens. Zelf rijdt ik nogal eens in de type 35C... Met compressor, 2 liter 8 cylinder in lijn. Goed voor een top van ruim 200 kilometer per uur (ik geloof officieel iets van 225). Van de T35C zijn er 90 gemaakt. In mijn ogen de mooiste auto ter wereld overigens. Maar daar geldt weer eens duidelijk: Smaken verschillen.

De middelste foto is een T41 Royale... Er zijn in het totaal 6+1 royales gemaakt. De zoon van Ettore, Jean, is verongelukt in een Royale in 1939.

De onderste is een Type 57 (of 57C)... Hiervan zijn er erg veel gemaakt. Ik geloof iets van 600... Daarmee is het het model waarvan Bugatti er de meeste heeft gebouwd.

Voor meer info hierover, kan je altijd een kijkje nemen op mijn website: www.bugattiweb.com Ook vind je hier wat leuke wallpapers.

Wat de Veyron betreft: Het is een sublieme en een hele mooie Volkswagen, maar het heeft toch echt NIETS met Bugatti te maken, dus wat mij betreft mogen ze het VW logo erop hangen zoals hij ook hoort te zijn...

My $0.02

Mark

Je dorp heeft gebeld. Ze willen hun idioot terug.
pi_5845150
inside look

pi_8675205

Woei hij zit eraan te komen. Dit zijn foto's uit zuidafrika waar ie getest wordt

pi_8675262
quote:
Op zondag 23 februari 2003 22:30 schreef haaahaha het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Woei hij zit eraan te komen. Dit zijn foto's uit zuidafrika waar ie getest wordt


wat heb je dan een kut baan

met zon auto moeten rijden in zuidafrika

denk dat ik die man zijn baan maar moet overnemen

ik offer me wel op

pi_8675995
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 15:02 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik was afgelopen week in Berlijn en daar was een VW/Bentley/Bugatti garage en daar stond die nieuwe Bugatti. En ik kan je vertellen in het echt is hij nog 10 keer zo mooi als op een foto.
Uhm hij is nog lang niet in productie en het prototype staat daar even bij een garage . Nouja het zal wel.......

iig, vette wagen, en die specs

pi_8676456
Die ga ik maar eens kopen, ff zeuren bij m'n vader
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  zondag 23 februari 2003 @ 23:57:48 #27
42009 stienus5gtturbo
ALOOORSS KAAAAAAS
pi_8676770
quote:
Op maandag 17 juni 2002 21:49 schreef BooZe het volgende:
Bugatti moet blauw zijn net zoals een echte ferrari rood is.
rood? wat dacht je van geel dat is de échte ferrari kleur.
Feel the rush when the turbo is getting to it's upper level
pi_8676878
quote:
Op zondag 23 februari 2003 22:30 schreef haaahaha het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Woei hij zit eraan te komen. Dit zijn foto's uit zuidafrika waar ie getest wordt


Och, dan sta je daar een kop koffie te drinken naast 1 miljoen euro aan autoos
pi_8679568
quote:
Och, dan sta je daar een kop koffie te drinken naast 1 miljoen euro aan autoos
3 mln .. Ik zie er 3
pi_8679842
quote:
Op maandag 24 februari 2003 09:49 schreef DIJK het volgende:

[..]

3 mln .. Ik zie er 3


Och verrek, maar ik dacht dat ze 500.000 euro waren?
pi_8682617
quote:
Op maandag 24 februari 2003 10:11 schreef blieblie het volgende:

[..]

Och verrek, maar ik dacht dat ze 500.000 euro waren?


1 miljoen per stuk...exclusief BTW/BPM

Dus in guldens zal het akelig hard richting 4 miljoen pietermannen gaan

pi_8686290
quote:
Op maandag 24 februari 2003 12:38 schreef Threepio het volgende:

[..]

1 miljoen per stuk...exclusief BTW/BPM

Dus in guldens zal het akelig hard richting 4 miljoen pietermannen gaan


autsjj, en hijs nie eens ECHT mooi .
pi_8686438
Super auto, maar de prijs is wel een beetje te ziek...
Feel the rush when the turbo is getting to it's upper level
  maandag 24 februari 2003 @ 16:15:03 #34
14876 Weurst
want worst is al bezet
pi_8687916
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 15:37 schreef MarkAJ het volgende:

[..]

Hmmm... Weet niet of ik het hier wel mee eens wil zijn... Wil dit eigenlijk niet. De onderste is een Type 57(C), geen Royale. Ook niet de duurste. Ik zal ze ff allemaal behandelen:

De bovenste foto is een T35... Daar heb je weer een viertal verschillende van (35, 35B, 35C en 35T). Ook wel bekend als 'de' Bugatti. Hoort bij de eerste generatie Formule een wagens. Zelf rijdt ik nogal eens in de type 35C... Met compressor, 2 liter 8 cylinder in lijn. Goed voor een top van ruim 200 kilometer per uur (ik geloof officieel iets van 225). Van de T35C zijn er 90 gemaakt. In mijn ogen de mooiste auto ter wereld overigens. Maar daar geldt weer eens duidelijk: Smaken verschillen.

De middelste foto is een T41 Royale... Er zijn in het totaal 6+1 royales gemaakt. De zoon van Ettore, Jean, is verongelukt in een Royale in 1939.

De onderste is een Type 57 (of 57C)... Hiervan zijn er erg veel gemaakt. Ik geloof iets van 600... Daarmee is het het model waarvan Bugatti er de meeste heeft gebouwd.

Voor meer info hierover, kan je altijd een kijkje nemen op mijn website: www.bugattiweb.com Ook vind je hier wat leuke wallpapers.

Wat de Veyron betreft: Het is een sublieme en een hele mooie Volkswagen, maar het heeft toch echt NIETS met Bugatti te maken, dus wat mij betreft mogen ze het VW logo erop hangen zoals hij ook hoort te zijn...

My $0.02

Mark



er worden al zo veel merken vernaggelt. Nu poging 2 van Bugatti na de eerdere flop. En dit heeft inderdaad helemaal niks meer met Bugatti te maken. Net zoals MINI, new beetle, VW Bus. Laat die auto's in hun waarde en ga niet hun naam gebruiken (soms zelfs misbruiken) om een nieuwe auto beter te doen verkopen.

Blijft wel een prachtige wagen

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst - pe[per]worst
pi_8689309
Als hij aan de 300 is zit ik net aan de 60 ofzo echt sicke spec's!
'99 MB E320 CDI T-model
pi_8691443
quote:
Op maandag 24 februari 2003 16:15 schreef Weurst het volgende:

[..]


er worden al zo veel merken vernaggelt. Nu poging 2 van Bugatti na de eerdere flop. En dit heeft inderdaad helemaal niks meer met Bugatti te maken. Net zoals MINI, new beetle, VW Bus. Laat die auto's in hun waarde en ga niet hun naam gebruiken (soms zelfs misbruiken) om een nieuwe auto beter te doen verkopen.

Blijft wel een prachtige wagen


Bugatti stond toch voor het allerbeste qua techniek in de auto industrie?? Vind ik prima gelukt met deze wagen anders

Ik vind het juist mooi dat een merk met historie in leven word gehouden

pi_8696183
bugatti
en toen was er koffie....
pi_10548639
Een kloddertje roze hieeeerrrrrrrrrrrr...[br][b]ik ben eigenlijk een hele gekke meid[/b]
pi_10548697
quote:
Op maandag 19 mei 2003 22:30 schreef TanteTil het volgende:
http://www.supercars.de/?show=specials/bugattiveyron

Geile filmpjes


Oei wat een geluid
Een kloddertje roze hieeeerrrrrrrrrrrr...[br][b]ik ben eigenlijk een hele gekke meid[/b]
pi_10550085
Ik had die filmpje toevallig net op een andere site gezien.

Leuk bordje trouwens bij dat eerste filmpje: verboden voor auto's die meer dan 100 decibel produceren.

Nijmegenaar
pi_10551746
quote:
Op zondag 23 februari 2003 23:11 schreef RaTz het volgende:

[..]

Uhm hij is nog lang niet in productie en het prototype staat daar even bij een garage . Nouja het zal wel.......


Yep. Ik was eind januari in Berlijn en heb em ook zien staan bij ik denk diezelfde garage. Stonden ook dikke Audi's en Volkswagens.
Echt een mooie auto om te zien.
  dinsdag 20 mei 2003 @ 01:01:54 #42
12395 mistraldk
Sailing's the game!!!
pi_10551859
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 15:37 schreef MarkAJ het volgende:

[..]

Hmmm... Weet niet of ik het hier wel mee eens wil zijn... Wil dit eigenlijk niet. De onderste is een Type 57(C), geen Royale. Ook niet de duurste. Ik zal ze ff allemaal behandelen:

De bovenste foto is een T35... Daar heb je weer een viertal verschillende van (35, 35B, 35C en 35T). Ook wel bekend als 'de' Bugatti. Hoort bij de eerste generatie Formule een wagens. Zelf rijdt ik nogal eens in de type 35C... Met compressor, 2 liter 8 cylinder in lijn. Goed voor een top van ruim 200 kilometer per uur (ik geloof officieel iets van 225). Van de T35C zijn er 90 gemaakt. In mijn ogen de mooiste auto ter wereld overigens. Maar daar geldt weer eens duidelijk: Smaken verschillen.

De middelste foto is een T41 Royale... Er zijn in het totaal 6+1 royales gemaakt. De zoon van Ettore, Jean, is verongelukt in een Royale in 1939.

De onderste is een Type 57 (of 57C)... Hiervan zijn er erg veel gemaakt. Ik geloof iets van 600... Daarmee is het het model waarvan Bugatti er de meeste heeft gebouwd.

Voor meer info hierover, kan je altijd een kijkje nemen op mijn website: www.bugattiweb.com Ook vind je hier wat leuke wallpapers.

Wat de Veyron betreft: Het is een sublieme en een hele mooie Volkswagen, maar het heeft toch echt NIETS met Bugatti te maken, dus wat mij betreft mogen ze het VW logo erop hangen zoals hij ook hoort te zijn...

My $0.02

Mark


even een kleine correctie op het verhaaltje (dat overigens verder wel perfect klopt..
van de type 40 zijn er omstreeks 1100 gemaakt dacht ik.
"Spuug niet onder de tafel...daar zou je dronken vriend kunnen liggen"
pi_14797846

Update: Bugatti EB 16.4 Veyron
Though running late, VW's million-dollar baby is on its way

By Karl Ludvigsen
Motor Trend, December 2003
The great, near-great, and merely wealthy convened in Monaco the week after that principality's Formula One race to admire the new Bugatti EB 16.4 Veyron at its official launch. This was the world's first chance to see and hear the compact black-and-blue coupe, which impressed with its exhaust's suave rumble.

A different, but no less enthusiastic, crowd saw a Veyron in action at the Monterey Historic Races in August. A lurid on-track spin that nearly cost the company one of its prototypes really got everyone's attention. No extrovert hot rod this: Instead, the Veyron declared its presence at the apex of the world's car hierarchy as a silken glove encasing a mighty mailed fist.

Some fist: The mid-engine Veyron's original power unit was an 18-cylinder in three banks, but this has been replaced by a 90-degree W-16. Each eight-cylinder bank is remarkably compact thanks to the disposition of its cylinders in a narrow vee as in so many VW Group designs. The 16, which first powered a Veyron prototype in August 2002, displaces an ample 7993 cc--that's 488 cubic inches. Equipped with four turbochargers, this powerplant is now developing--wait for it--a staggering 1200 horsepower. It will be detuned to only 1001 horsepower (a mere 987 ponies in U.S. trim) for production.

"One thousand horsepower requires some cooling," said VW Chief Bernd Pischetsrieder at the Veyron's launch, referring to intense debates between chief stylist Hartmut Warkuss and Bugatti boss Karl-Heinz Neumann over the size and placement of cooling holes in its body. As a reward for creating both Bugatti engines, Neumann was put in charge of the Bugatti project by former VW head Ferdinand Piech, whose idea it was to relaunch the classic brand. Neumann, however, has since been sidelined, and the Veyron will be finished by VW's Audi/ Lamborghini/Bentley entities.

Early this year, work began on building the factory in Bugatti's spiritual home (Molsheim in France's Alsace region) that will produce the Veyron. Expected to be completed in October, the new plant will deliver its first European Veyron late in 2004--delayed from the hoped-for April date--and its first for the American market a half year later. Italy will be the source for its carbon-fiber monocoque and body panels.

The UK's Ricardo is engineering and building its four-wheel-drive system and twin-clutch seven-speed transaxle, which will take the new Bugatti to 155 mph in fourth gear, 193 in fifth, 224 in sixth, and a record-shattering 252 mph in seventh.

That 252 mph isn't quite ready for delivery, says a source close to the car's development. It's stable up to 200 mph, with its automatic rear-wing extension, but it needs some work above that. Nor is the complicated driveline ready: The engine's 920 pound-feet of torque are tearing up its transmission's gears, creating what one engineer calls "tooth salad." Michelin hasn't completed development of its critical PAX-system run-flat tires. But VW's Audi Group has the resources to solve these problems.

Over four to five years, Bugatti Automobiles SAS expects to produce some 300 Veyrons. Orders are already rolling in for this ultimate conversation piece, priced at the Euro equivalent of $1,175,000. During dinner at Monaco, I had one confirmed order on my left and four on my right, so the future of this Bugatti--an automotive Harry Winston diamond--seems bright. All they have to do is get it to work--and get it to market.


bron: http://www.motortrend.com/roadtests/coupe/112_0312_fbug/

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  donderdag 20 november 2003 @ 20:33:10 #44
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_14798061
trekt de veyron F1 auto'tjes er dan niet uit? je voelt de G's al als je aan de acceleratie van dat ding denkt
The more debt, the better
pi_14799031
Ik zou er niet graag in rijden trouwens. Lijkt me een sure-fire way om snel een mortuarium in te rijden, als de Veyron bestuurder hem al niet onder controle kan houden.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_14809854
Vindt hem niet zo mooi in het rood/zwat Blauw/zwart silver/zwart vindt ik veel mooier.

Dat ding wordt ook als maar uitgesteld. Straks ben ik nog 80 voor dat ding uitkomt

  zaterdag 22 november 2003 @ 00:17:24 #47
21576 Quitter
ain't No Limit to this
pi_14833268

Hij is idd zeer mooi:)
Vond de EB 110 trouwens ook al zeer extavagant
Wat zit jij nou eenzaam naar je beeldscherm te turen?
pi_14835259
quote:
Op zondag 23 februari 2003 23:57 schreef stienus5gtturbo het volgende:

[..]

rood? wat dacht je van geel dat is de échte ferrari kleur.


Is niet waar wat je zegt.

Geel is de kleur van de stad Modena, de geboorte plaats van Enzo Ferrari. De kleur rood is dat van een Aardbijen coupe met speciale aardbijen saus. Die kleur moesten Ferrari's hebben en zo zijn ze geworden.

Trouwens een van de eerste Ferrari's was blauw. Bijna dezelfde kleur als de Bugatti Type 51

  zaterdag 22 november 2003 @ 02:12:51 #49
56951 Najra
---------------
pi_14835334
Ja gek he in Italie.
This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
pi_14837293
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 02:04 schreef joostingh het volgende:

[..]

Is niet waar wat je zegt.

Geel is de kleur van de stad Modena, de geboorte plaats van Enzo Ferrari. De kleur rood is dat van een Aardbijen coupe met speciale aardbijen saus. Die kleur moesten Ferrari's hebben en zo zijn ze geworden.


Ook niet helemaal waar. De kleur rood is de Italiaanse racekleur. Aan het begin van de vorige eeuw, toen racen nog in de kinderschoenen stond, het elk land een eigen racekleur. Groot Brittannie had donkergroen (British Racing Green), Duitsland (de Auto Unions en de Mercedessen) had zilvergrijs (Silberpfeile), Frankrijk kwam met blauwe auto's aan de start en de Italiaanse bolides waren rood (Rosso Corsa), dus Ferrari's ook.

Los daarvan heeft Ferrari een ongelimiteerd kleurenaanbod. Elke kleur, je kunt het zo gek niet verzinnen, kun je krijgen en de fabriek is wel de laatste die zou beweren dat de kleur bepaalt of hun creatie 'echt' is of niet.

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_14838417
quote:
Op zondag 23 februari 2003 23:57 schreef stienus5gtturbo het volgende:

[..]

rood? wat dacht je van geel dat is de échte ferrari kleur.


MMM.... een ferrari´s officiele kleur is rood, alleen de race kelur van italie die is gel, dus een ferrari hoort rood te zijn, vandaar de kleur "ferrari rood" .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')