heb jij voor mij misschien een linkje naar Huubs twitter ???quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:58 schreef Urb het volgende:
Huub heeft het op twitter over een aankomende openbaring over de connectie tussen MamaJo en SST, weet iemand daar al meer van?
[..]
[..]
Ja of een ander sneaky trucje.![]()
Na 15 mei gaan we natuurlijk gewoon weer verder streamen bij Opaatjequote:Op vrijdag 8 april 2011 17:19 schreef Stability het volgende:
wat gaan we na 15 mei doen? nog ff speciale topics maken en allemaal gewoon elke dag weer kletsen?
Dat is Huub niet maar de broer van Jurien. Die loopt altijd te trollen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:58 schreef Urb het volgende:
Huub heeft het op twitter over een aankomende openbaring over de connectie tussen MamaJo en SST, weet iemand daar al meer van?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:01 schreef knagsje het volgende:
[..]
mijn god wat walg ik van dat wijf zeg
Je weet toch dat mamamjo betaalt voor een privéstream.quote:
het zou verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je weet toch dat mamamjo betaalt voor een privéstream.
Correctie: MAMAJO zou verboden moeten wordenquote:
Ah dacht dat dat alleen SST_Spammer was maarja ook goed.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is Huub niet maar de broer van Jurien. Die loopt altijd te trollen.
dat mompel ik netquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:04 schreef Stability het volgende:
de camera's volgen haar gewoon ! niet normaal meer
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Ah dacht dat dat alleen SST_Spammer was maarja ook goed.![]()
Er kan toch een kern van waarheid in zitten. Ik hoop wel dat het uitkomt iig. Het zou me niks verbazen als Guido en Alex beiden geofferd zijn om FLip en in-direct Joanna erin te houden.![]()
Kan iemand zich nog herinneren dat Aafke het had over de screening en dat Joanna toen al bij de crew van het programma zat enzo? Toen kreeg ze meteen eenwaarschuwing, was vast geen toeval.![]()
die camera mannen zijn toch portugezen?quote:
En dan nooit bij de groep liggen maar op een plekje in de tuin waar niemand ligt. Ik plak altijd Post-Its op mijn scherm.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:04 schreef Stability het volgende:
de camera's volgen haar gewoon ! niet normaal meer
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan nooit bij de groep liggen maar op een plekje in de tuin waar niemand ligt. Ik plak altijd Post-Its op mijn scherm.
van die vieze ouwe geile mannetjesquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:05 schreef Stability het volgende:
[..]
die camera mannen zijn toch portugezen?
Ik zie wel het volgende dealtje:quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Ah dacht dat dat alleen SST_Spammer was maarja ook goed.![]()
Er kan toch een kern van waarheid in zitten. Ik hoop wel dat het uitkomt iig. Het zou me niks verbazen als Guido en Alex beiden geofferd zijn om FLip en in-direct Joanna erin te houden.![]()
Kan iemand zich nog herinneren dat Aafke het had over de screening en dat Joanna toen al bij de crew van het programma zat enzo? Toen kreeg ze meteen eenwaarschuwing, was vast geen toeval.![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:06 schreef Blackprinces het volgende:
weet je wat ik me helemaal niet kan voorstellen?
Heb net eens op ss site gekeken...mo en jo hebben nog fans ook
brugklassertjes neem ik aan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:06 schreef Blackprinces het volgende:
weet je wat ik me helemaal niet kan voorstellen?
Heb net eens op ss site gekeken...mo en jo hebben nog fans ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |