Je zou zo de tv in duiken he?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:37 schreef Je_Psychiater het volgende:
Het water "streamed" nog steeds in het zembad.
Waar woont hij eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:37 schreef Stability het volgende:
[..]
niet te geloven he? die man is zo wereldvreemd
Echt hequote:Op vrijdag 8 april 2011 17:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die plaat voor zijn kop is hij nog niet kwijt nu hij weer in Nederland is...dombo...
stront voorop.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:34 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
![]()
Ik en Gerard hebben het Secret Story syndroom bij onszelf vastgesteld. We gaan dan ook rustig afkicken van het Secret Story huis en thuis nog af en toe bij elkaar slapen met de lichten aan, een wekker met De Stem, spiegels aan de muur waar de camera door heen kijkt en clues in alles zien. Gerard speelt het spel op een manier die dicht bij mij ligt. We vulden elkaar vaak goed aan met het delen van clues en we hebben ook dezelfde humor.
ik dacht in alphen a/d rijn, maar weet het niet zekerquote:
das vlak bij mijquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:39 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Oegstgeest vlakbij Kasteel Oud Poelgeest
Ooooooooooo mooie hond!! Ben gek op grote hondenquote:
nee, ze hadden zichzelf al gekoppeld hoor , heb ik echt niet gedaan,zou niet durvenquote:
Ja! Daar zegt hij toch dat hij vrouwen kan doorgronden?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:39 schreef freaky40 het volgende:
Ooit die introductie video van hem wel eens gezien op secretstory.nl Is echt om te gieren!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:40 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ja! Daar zegt hij toch dat vrouwen kan doorgronden?
Ja, helemaal vol van zichzelf, mensenkennis en meer blabla. Ongekend.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:40 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ja! Daar zegt hij toch dat vrouwen kan doorgronden?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:40 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ooooooooooo mooie hond!! Ben gek op grote honden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |