wel hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:12 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zucht.....en niemand die dan zegt gedraag je dan ook niet zo
Toen ik 14-15 was zei ik ook tegen mn ouders fak jullie ik ben geen kind meer!quote:
Zelfs de regie die daarin meegaat...quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:12 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zucht.....en niemand die dan zegt gedraag je dan ook niet zo
ja knippen en plakken voor onnozelenquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:12 schreef Je_Psychiater het volgende:
Joanna therapeutisch aan het knutselen?
dat roept ze wel vaker dat ze 30 is, misschien dat ze zich over een jaar of 10-15 ook als 30 gaat gedragenquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:12 schreef rico80 het volgende:
Haha Moniek zegt: "Hallo we zijn 30 we zijn geen kinderen meer"
Verjaardagsknutselen voor dummiesquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:13 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ja knippen en plakken voor onnozelen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:14 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat roept ze wel vaker dat ze 30 is, misschien dat ze zich over een jaar of 10-15 ook als 30 gaat gedragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:14 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Verjaardagsknutselen voor dummies
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:14 schreef knagsje het volgende:
waar is flipje????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben nog niet zo origineel...
waar is flipje????Wist niet dat Herr Flipp een teef wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am not a complete idiot, some parts are still missing
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:15 schreef Blackprinces het volgende:
Mo hoopt dat er niet nog meer konijnen uit maik ze hoed komen .....
Ja!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:16 schreef Misiuuu het volgende:
SL eraf! Is het geraden? Of is hetnog niet toevallig gehoord
Jazeker.... Maik heeft al vrijuit gesproken over zijn borstverkleiningquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:16 schreef Misiuuu het volgende:
SL eraf! Is het geraden? Of is hetnog niet toevallig gehoord
ik weet nog goed, toen maik's clou in huis kwam...die borsten...quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:15 schreef Blackprinces het volgende:
Mo hoopt dat er niet nog meer konijnen uit maik ze hoed komen .....
waar is flipje????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |